کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

خرید گیاه سانسوریا

 

برخی از نکات موجود در این مقاله را بیاموزید تا بتوانید باغی بسازید که همه از آن لذت ببرند. با دانش درست می توانید به درستی به تمام نیازهای باغبانی خود رسیدگی کنید، به این معنی که مرتکب اشتباهات کوچکی نخواهید شد، مانند خرید بذر نامناسب برای نوع خاک خود، یا اشتباهات بزرگ، مانند خرید تجهیزات گران قیمتی که می خواهید. واقعا نیاز نیست

 

قبل از کاشت هر چیزی، منطقه ای را که قصد دارید گل یا هر گونه گیاه ظریف دیگری را در آنجا داشته باشید تا حد امکان تمیز کنید. اگر فکر می کنید لازم است تمام علف های هرز و علف ها را بردارید. گلهای شما در حین رشد نباید هیچ رقیبی برای مواد مغذی مورد نیاز خود داشته باشند.

 

خاک خریداری شده از فروشگاه خود را برای وجود آفات بررسی کنید. اگر از فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی خرید می کنید، ممکن است خاک شما دارای آفت هایی مانند شته ها باشد. برای از بین بردن حشرات و لاروهای آنها خاک را در قالب فلزی قرار داده و در فر 400 درجه به مدت 20 تا 30 دقیقه قرار دهید. قبل از استفاده بگذارید خنک شود.

 

هنگامی که گیاهان جدیدی برای باغ خود دریافت می کنید، مطمئن شوید که نیازهای خورشیدی آنها را برآورده می کنید. برخی از گیاهان مناطق کم نور و سایه را ترجیح می دهند، در حالی که گیاهان دیگر برای رشد به آفتاب کامل نیاز دارند. دادن سطح نور نامناسب به گیاهان می تواند باعث پژمرده شدن و مرگ زودهنگام آنها شود.

 

اگر چمن زیر درخت شما قهوه ای می شود، درخت خود را نازک کنید. علف نیاز به نور زیاد آفتاب دارد و به احتمال زیاد درخت شما ممکن است نور بیش از حد خورشید را از چمن مسدود کند. اگر چند شاخه را کوتاه و نازک کنید، چمن شما کمی بیشتر آفتاب می گیرد.

 

اگر می خواهید از وسایلی که در خانه دارید نشانگرهای گیاهی بسازید، سعی کنید از پرده های پنجره قدیمی استفاده کنید. برش پردههای قدیمی به شما امکان میدهد مارکهایی بسازید که تقریباً مشابه آنهایی هستند که از فروشگاه میخرید. آنها بسیار بادوام هستند و باید به راحتی بتوانند از آب و هوای بد جان سالم به در ببرند.

 

برای داشتن یک چمن سالم و بدون علف های هرز، چمن خود را در بالاترین نقطه توصیه شده برای ترکیب علف هایی که در حال رشد هستید ببرید. کوتاه کردن بیش از حد چمن به این معنی نیست که باید کمتر چمن زنی کنید. در عوض، به علف های هرز اجازه می دهد تا در خود نگه دارند و باعث تبخیر آب می شود. چمن بلندتر می تواند بهتر از خود در برابر علف های هرز، خشکسالی و آفات محافظت کند.

 

اگر در حال تمرین باغبانی ارگانیک هستید، سعی کنید از جوش شیرین برای جلوگیری از تشکیل کپک پودری روی گیاهان خود استفاده کنید. به سادگی یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نصف قاشق چایخوری صابون مایع ملایم مخلوط کرده و به یک گالن آب اضافه کنید. در هوای مرطوب یا مرطوب هر هفته گیاهان خود را که مستعد ابتلا به کپک پودری هستند با این مخلوط اسپری کنید. مخلوط استفاده نشده را نمی توان ذخیره کرد و بعدا استفاده کرد.

 گیاه سانسوریا یک گیاه آپارتمانی است که بسیار زیبا و در عین حال مقاوم است و آن را میتوان در آپارتمان نیز نگهداری کرد.

مطمئن شوید که باغ خود را روزانه آبیاری می کنید. اگر شما یا شخص دیگری نمی توانید هر روز این کار را انجام دهید، ممکن است بخواهید به راه اندازی یک سیستم اسپرینکلر نگاه کنید. راحتی داشتن سیستم آبپاش بیشتر از هزینه آن است. به این ترتیب باغ شما هر روز آبیاری می شود.

 

اگر نوزاد خردسالی دارید، هنگام باغبانی کودک خود را در کوله پشتی بپوشانید. بودن در فضای باز یک تجربه محرک عالی برای یک نوزاد است، به علاوه آنها می توانند زمان بیشتری را با شما بگذرانند. باغبانی ارگانیک برای کودک بی خطرترین است، زیرا هیچ خطری برای مواجهه آنها با مواد شیمیایی خشن یا خطرناک در حین کار وجود ندارد.

 

هنگام باغبانی باید از محافظت از زانوهای خود اطمینان حاصل کنید. برای اکثر مردم، خم شدن در حین باغبانی بسیار دشوار است. اگر در این مورد مشکل دارید، به جای خم شدن در حین باغبانی زانو بزنید. می توانید یک زانوبند را بردارید تا روی آن استراحت کنید تا زانوهایتان روی زمین راحت باشند.

 

هنگام شروع باغ ارگانیک خود، همیشه باید مطمئن شوید که مخلوط خود را که در ظروف است قبل از کاشت بذر مرطوب کنید. اگر مخلوط شما مرطوب نباشد، خشک می شود. این می تواند باعث شود گیاه شما قبل از اینکه فرصت رشد پیدا کند بمیرد.

 

کشتن علف های هرز به روش طبیعی؟ می توانید روزنامه را در چند لایه قرار دهید و به کنترل علف های هرز کمک می کند. علف های هرز برای رشد به نور خورشید نیاز دارند. اگر یک لایه ضخیم روزنامه روی آنها قرار دهید، علف های هرز نمی توانند نور یا هوا بگیرند و می میرند! به عنوان یک مزیت اضافی، روزنامه ها به مرور زمان تجزیه می شوند و به کمپوست ارگانیک تبدیل می شوند. از مالچ در قسمت بالایی استفاده کنید تا همه چیز جذاب به نظر برسد.

 

هنگام انتقال گیاهان از ظروف پلاستیکی به خاک مراقب باشید. گیاهان اغلب زمانی که زمان زیادی را در پلاستیک سپری کرده اند با ریشه های بسته می شوند. ظرف پلاستیکی را به آرامی وارونه کنید و به آرامی ضربه بزنید تا گیاه جدا شود. از آسیب رساندن به سیستم ریشه ظریف گیاهان خودداری کنید.

 

سیر یک انتخاب عالی برای رشد ارگانیک است. حبه های سیر را به صورت جداگانه بکارید. این کار را در اوایل بهار یا در طول پاییز در خاک های مرطوب و با زهکشی خوب انجام دهید. هر لامپ را در زمین قرار دهید تا انتهای آن در فاصله حدود 4 اینچ از لامپ بعدی و 1-2 اینچ به پایین در خاک باشد. همانطور که شاخه های سیر شما رشد می کنند، می توانید آنها را ببرید و به جای پیازچه یا پیازچه از آنها استفاده کنید. سیر زمانی بالغ می شود که رویه های سبز شروع به خشک شدن و قهوه ای شدن کنند. لامپ ها را باید چند روز بیرون زیر نور آفتاب بگذارید تا پوست خشک و سفت شود. آنها را می توان در محلی که سرد، بسته یا گشاد به صورت دسته ای نگهداری می شود.

 

هجوم آفات مزاحم باغی مانند شته ها را با اسپری ملایم ساقه ها، برگ ها و جوانه های گل های خود با مخلوطی به شدت رقیق شده از آب گرم و صابون و چند قطره صابون مایع ظرفشویی از بین ببرید. در مرحله بعد، با شستشو با یک اسپری سخاوتمندانه آب، پیگیری کنید. این حتی برای جدی ترین مشکل شته موثر است.

 

سبزیجات و گیاهان ارگانیک برای باغبانانی که به آشپزی و ادویه ها علاقه دارند، گیاهان چندوظیفه ای عالی هستند. بیشتر گیاهان و ادویه ها فقط به حداقل نگهداری نیاز دارند و برای استفاده در پخت و پز و چاشنی به آماده سازی بسیار کمی نیاز دارند. گیاهان معطر، خوش طعم و مناسب برای محوطه سازی یا باغبانی پنجره هستند.

 

شما فقط باید کمی تحقیق کنید، در فضای باز کار کنید و صبر داشته باشید. هنگامی که باغ شما شروع به رونق می کند، خواهید دید که همه تلاش های شما ارزشمند بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد