کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

مزوتراپی صورت چه کاربرد ها و مزایایی دارد

 

بیشتر مردم نگران ظاهر خود هستند و اینکه چگونه می توانند بهتر از ظاهر خود مراقبت کنند اما نمی دانند چه کنند. اگر چنین احساسی دارید، تنها نیستید. نکات موجود در این مقاله به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی شما را به فردی زیباتر تبدیل می کند .

 

چند قطره روغن بادام شیرین غنی می تواند افزودنی بسیار مفید برای روتین مراقبت از پوست شما و همچنین برای استفاده در مواقع اضطراری باشد. از آن بر روی پوست خشک استفاده کنید تا رطوبت سنگین را القا کند، یا آن را روی کوتیکول های خود بمالید تا قبل از مانیکور یا پدیکور به طرز محسوسی نرم تر شوند .

 

اگر چشمان سبز یا فندقی دارید، باید از سایه چشم استفاده کنید که چشمان شما را درخشان کند. این رنگهای تقویتکننده عبارتند از بنفش تیره، اسپند نقرهای، قهوهای روشن و کمرنگ و براق اسطوخودوس .

اگر میخواهید  مزوتراپی صورت چه کاربرد ها و مزایایی دارد روی لینک کلیک کنید

اگر می خواهید پوست خود را روشن کنید، یک مرطوب کننده با ته رنگ طلایی یا صورتی پیدا کنید. هنگام استفاده از این محصولات، حتما این کار را با یک اسفنج آرایشی انجام دهید. اگر میخواهید ظاهری درخشان داشته باشید، آن را در امتداد استخوانهای گونه و استخوانهای ابروی خود بمالید. اگر بیش از حد استفاده کنید می تواند شما را براق نشان دهد .

 

به جای پودر از رژگونه ژل یا کرم استفاده کنید. این نوع رژگونه به پوست شما ظاهری درخشان و سالم می بخشد. رژگونه های ژلی و کرمی شفاف تر و یکنواخت تر از رژگونه پودری معمولی هستند. باید این رژگونه را روی گونه های خود بمالید و به سمت بالا مخلوط کنید تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید .

 

میتوانید روی چشمهای پهنتان آرایش کنید که بسیار جذاب باشد و چشمها را به هم نزدیکتر نشان دهد. ابتدا یک خط چشم قهوه ای تیره یا سرمه ای را به گوشه داخلی چشم خود بزنید سپس آن را با یک اسفنج مخلوط کنید. سایه چشم خود را در گوشه های داخلی بمالید، سپس به خوبی به سمت بیرون مخلوط کنید .

 

برای حفظ ظاهری بی عیب و نقص، مطمئن شوید که هر روز آب کافی دریافت کنید. هر زمان که دچار کم آبی می شوید، پوست شما خشک و چروک می شود. بنابراین، حتماً هر روز هشت لیوان یا بیشتر آب بنوشید. اگر آب ساده را دوست ندارید، ممکن است کمی آب یا یک تکه مرکبات آن را خوشمزهتر کند. پوست شما از این کار سود خواهد برد .

 

برای اینکه دندان های خود را سفیدتر نشان دهید، از رژ لب با ته رنگ آبی سرد استفاده کنید. رژ لب هایی با ته رنگ گرم و نارنجی رنگ زرد طبیعی دندان های شما را برجسته می کند و آنها را زردتر نشان می دهد. از طرف دیگر، رژ لب هایی با ته رنگ سرد و پایه آبی، دندان های شما را سفیدتر نشان می دهند. برای تاثیر بیشتر، رژ لب قرمز روشن با ته رنگ آبی انتخاب کنید .

 

اگر پوست گیشا ندارید، به جای رژگونه ای که براق است، از رژگونه مات استفاده کنید. رژگونه های درخشان لکه هایی مانند جای زخم، برآمدگی و آکنه را برجسته می کنند. با این حال ، سرخ شدن مات می تواند برای پنهان کردن لکه ها کار کند و پوست شما را بی عیب و نقص به نظر برساند .

 

برای اینکه خط چشمتان لک نشود، سایه چشم خود را با استفاده از یک پشم پنبه ای مرطوب روی خط چشم خود بزنید. این به شما کمک میکند تا تمام روز بدون اینکه خط چشمتان کنده شود یا زیر چشمهایتان آثاری باقی بماند، ظاهرتان را حفظ کنید. همه وقتی برای اولین بار خط چشم خود را می زنند، ظاهر خود را دوست دارند و این باعث می شود که ظاهر آن قوی بماند .

 

برای از بین بردن سیاهی زیر چشم، از گلاب یا خیار استفاده کنید. گلاب و آب خیار حاوی اجزای طبیعی است که تیرگی زیر چشم را از بین می برد. پدی را که از پنبه نرم ساخته شده است بردارید، آن را در گلاب یا آب خیار آغشته کنید و پانزده دقیقه استراحت کنید و پد روی چشمان خود قرار دهید .

 

اگر موهایتان را اغلب دم اسبی میپوشید، هر چند وقت یکبار موقعیت دم اسبی را به اطراف حرکت دهید تا از شکستگی موها جلوگیری کنید. استرس و اصطکاک مداوم در همان قسمت ساقه مو می تواند مو را ضعیف کند، اما قرار دادن کش یا کش در موقعیت های مختلف از مالش مکرر همان نقاط جلوگیری می کند .

 

اگر ناخن شکافنده ای دارید و نمی توانید به اندازه کافی سریع به سالن بروید، یک کیسه چای و بطری لاک ناخن شفاف بردارید! الیاف قوی یک چای کیسه ای تا زمانی که بتوانید به یک متخصص مراجعه کنید به عنوان یک ترمیم کننده عمل می کند. به سادگی قسمت کوچکی از چای کیسه ای را برش دهید، آن را مستقیماً روی قسمت پاره شده ناخن قرار دهید و روی آن را با یک یا دو لاک ناخن شفاف بپوشانید و شما آماده هستید !

 

یک راه حل اثبات شده برای تجمع پوست مرده استفاده از سنگ پا در حمام است. پوست وقتی رطوبت را از حمام جذب می کند بسیار نرم تر می شود بنابراین راحت تر از بین می رود. برای از بین بردن پوست مرده از تیغ استفاده نکنید ، این باعث می شود که پوست بیشتری در مناطقی که برداشته شده رشد کند .

 

زیبایی در جزئیات است، بنابراین ممکن است مجبور شوید کمی زمان را صرف چیزهای کوچکی کنید که اغلب نادیده گرفته می شوند. این می تواند به معنای استفاده از یک لایه بردار خوب در حمام یا یادگیری روش صحیح اصلاح صورت یا پاهایتان باشد. این چیزهای کوچک شما را بسیار بهتر می کند .

 

برای اینکه لبخندتان سفیدتر به نظر برسد، از رنگهای نارنجی یا زرد رژ لب که میتوانند لکهها و سایر تغییر رنگها را برجستهتر کنند، اجتناب کنید. به رنگهای صورتی سرد، آبی-قرمز، و رنگهای پشمی بچسبید که همگی به سفیدتر نشان دادن دندانهای شما کمک میکنند، زیرا رنگهای سردتری دارند. به یاد داشته باشید که سایه های واقعا روشن، بدون توجه به تن، توجه را به دهان شما و دندان های شما جلب می کند .

 

اگر تا به حال صبح از خواب بیدار شده اید و متوجه شده اید که نواحی صورتتان پف کرده است، به یخچال و یک خیار نگاه کنید. می توانید یک خیار را برش دهید و با حرکات دایره ای به سمت بالا و بیرون آن را روی تمام صورت خود ماساژ دهید. خیار یک قابض طبیعی دارد که به کاهش تورم کمک می کند .

 

اگر هنگام خروج برای بیرون رفتن ناخن شکسته شد و زمانی برای ترمیم آن ندارید، از Super Glue استفاده کنید. مقدار کمی Super Glue را روی پارگی بکشید و ناخن خود را با لاک مورد علاقه خود رنگ کنید. ناخن شما ترمیم شده و آماده بیرون رفتن هستید .

 

همانطور که قبلاً گفته شد، اکثر مردم به ظاهر خود و نحوه مراقبت بهتر از خود اهمیت می دهند، اما دقیقاً مطمئن نیستند که چگونه این کار را انجام دهند. این نکات ارائه شده در بالا به شما کمک می کند راهی برای بهبود ظاهر و داشتن ظاهری بهتر و زیبا پیدا کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد