کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

زیبا شدن

 

زیبایی یک موضوع گسترده است. وقتی نوبت به زیبا کردن خود میرسد، چند گزینه پیش رو دارید. با راه های بسیار زیادی برای دستیابی به زیبایی، احتمالاً از خود می پرسید که از کجا می توانید شروع کنید. سعی کنید ماجراجویی زیباسازی خود را با توصیه های زیر شروع کنید .

 

قطره چشم را همیشه روی خود نگه دارید. آنها را در کیف، میز یا هر دو نگه دارید. این به چشمان شما کمک می کند تا در طول روز برق بزنند و خسته به نظر نرسید. نگاه کردن به کامپیوتر در تمام طول روز نیز می تواند چشمان شما را قرمز کند و نگه داشتن قطره های چشمی در اطراف به این امر کمک می کند .

 

اگر می خواهید در ظهر به صورت خود کمی رنگ اضافه کنید، یک رژگونه کرم یا یک رژگونه ژل گونه را در نظر بگیرید. مقدار کمی را روی سیب های گونه خود بمالید، سپس با حرکات دایره ای مخلوط کنید. این باعث میشود که صورت شما بهصورت طبیعی بهنظر برسد و بهراحتی بهگونهای که بهویژه جذاب است، اعمال شود .

 

اگر نیاز به جذب روغن اضافی در T-Zone خود دارید، می توانید از کاغذهای لکه دار استفاده کنید تا به سرعت ظاهری مات به چهره خود بدهید. این ورق ها اغلب در بسته های کوچک و جیبی عرضه می شوند. بسیاری از آنها با پودر برنج یا در یک گزینه بدون پودر ارائه می شوند. بسته ها بسیار ارزان هستند و می توان آنها را در کیف یا کشوی میز خود قرار داد .

 

چشمان خود را با این ظاهر طبیعی روشن کنید: یک سایه چشم روشن و با رنگ خنثی را به کل پلک بالایی خود بزنید. به دنبال رنگ های شنی، خاکی، بژ یا حنایی باشید. این کار هر گونه قرمزی روی پلک های شما را خنثی می کند، که می تواند شما را مسن تر و خسته نشان دهد. با لکه دار کردن سایه تیره تر روی درپوش ها فقط در چین، جذابیت بیشتری به آن ببخشید .

 

با صرف زمان برای آماده سازی پوست خود قبل از استفاده از محصول، یک اسپری برنزه یکنواخت و طبیعی به دست آورید. برای بهترین نتیجه، در روزی که قصد برنزه کردن دارید، اصلاح نکنید یا از روشهای دیگر حذف مو استفاده نکنید. لایه برداری پوست برای چند روز قبل نیز به شما کمک می کند تا به نتایج بدون رگه برسید .

 

برای مقابله با موهای چرب یا چرب، یک روز در میان شامپو بزنید و روزهای دیگر فقط با آب بشویید. گاهی اوقات افرادی که موهای چرب دارند سعی می کنند با استفاده بیش از حد از شامپو با این مشکل مقابله کنند. این کار مقدار زیادی چربی را از مو میزداید که باعث میشود غدد چربی بیش از حد آن را جبران کنند .

 

دو راه برای پنهان کردن لکه ها و ایرادات روی صورت وجود دارد. ابتدا با یک برس لوازم آرایشی کوچک به آرامی کانسیلر را روی نواحی مشکل دار بزنید. روش دوم پنهان کردن عیوب، حواس پرتی است. سعی کنید از یک رژ لب صورتی گرم استفاده کنید. این کار چشم مردم را از هر عیب و نقصی که می خواهید پنهان کنید دور می کند .

 

برای داشتن نتایجی صاف و بدون رگه، قبل از استفاده از برنزه کننده، پوست خود را لایه برداری کنید. پوست مرده و خشک می تواند باعث جذب نابرابر برنزه شود. این می تواند منجر به رگه ها، لکه ها و مناطقی از رنگ شود که تیره تر از آنچه باید باشند. شما می توانید با لایه برداری از پوست قبل از استفاده از برنزه کننده، این مشکل را از بین ببرید. با از بین بردن سلول های مرده پوست، لایه برداری می تواند به شما اطمینان دهد که برنزه کننده به طور یکنواخت جذب شده و درخششی زیبا و بدون رگه به شما می دهد .

 

اگر پوست خشکی دارید یا پوستی پیرتر دارید، باید به صورت هفتگی لایه برداری کنید. همچنین اگر از هر نوع لوسیون برنزه کننده استفاده می کنید، باید این کار را انجام دهید. شما می خواهید ابتدا لایه برداری کنید تا از لوسیون برنزه کننده ای که استفاده می کنید حداکثر استفاده را ببرید .

 

قبل از رفتن به رختخواب ناخن های پا را رنگ کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از رفتن به رختخواب به لاک ناخن خود زمان کافی برای خشک شدن داده اید. وقتی صبح دوش میگیرید، میتوانید به راحتی هر لاک اضافی را که روی انگشتان پا میزنید جدا کنید تا ظاهری آراسته داشته باشید .

 

برای یک صورت ارزان قیمت و شبیه به آبگرم، فقط خود را روی یک کاسه آب داغ متمایل کنید! موهای خود را بپوشانید یا بپیچید، هر ظرفی را با آب بسیار داغ پر کنید و اجازه دهید بخار آن باز شود و منافذ شما را پاک کند! تسکین دهنده و محرک است و بسیار مقرون به صرفه است. برای بستن و تازه کردن منافذ، آب سرد را ادامه دهید، سپس مرطوب کننده اضافه کنید !

 

ساده ترین و کاملاً ارزان ترین راه برای کاهش پف صبحگاهی چشم، استفاده از پنبه های مرطوبی است که در یخچال گذاشته اید! به سادگی توپ های پنبه ای را زیر یک شیر آب خیس کنید، یا اگر شیر شما حاوی کلر زیادی است از آب بطری استفاده کنید، آنها را در یک کیسه پلاستیکی ریخته و در یخچال نگهداری کنید. صبحی که چشمان شما نیمه بسته و پف کرده است، آن توپ های پنبه ای سرد فوراً جادویی خواهند داشت !

 

برای به دست آوردن بهترین نتیجه هنگام برنزه کردن صورت، برنزه را فقط روی سطوح بالاتر صورت خود بمالید. برنزه را به استخوان گونه، بالای بینی و گوشه های بالای پیشانی بمالید. این به شما درخشش طبیعی می دهد که به روشن کردن بهترین ویژگی های شما کمک می کند .

 

برای پنهان کردن حلقه های بنفش زیر چشم، کانسیلر زرد رنگ را امتحان کنید. رنگ زرد به از بین بردن رنگ بنفش کمک می کند و یک پالت صاف برای استفاده از فونداسیون شما باقی می گذارد. یک لایه نازک از کانسیلر زرد کرمی نیز یک لایه پرایمر عالی برای سایه چشم شما ایجاد می کند، زیرا ظاهر مویرگ ها را به حداقل می رساند و به چسبندگی سایه کمک می کند .

 

سیگار، علاوه بر اینکه با مشکلات سلامتی بیشماری مرتبط است، تأثیر بسیار منفی بر ظاهر شما نیز دارد. یکی از بهترین نکات زیبایی این است که هرگز در زندگی خود سیگار نکشید و اگر سیگاری هستید فوراً آن را ترک کنید. سیگار کشیدن زودرس پوست را پیر می کند و باعث چین و چروک می شود، آکنه را بدتر می کند و دندان های شما را زرد می کند .

 

اگر چشمهای چشمگیر میخواهید، خط چشم مایع را امتحان کنید. هنگامی که از خط مایع استفاده می کنید، به راحتی می توانید چشمان خود را خیره کنید. وقتی براشی را انتخاب میکنید، از یک برس با موهای زاویهدار استفاده کنید، به اندازه کافی کوچک برای خطوط تمیز و نتایج خوب .

 

رژ لب اگر درست استفاده نشود واقعاً ظاهر شما را خراب می کند. خانم ها رنگ های تند را دوست دارند، اما همیشه خوب به نظر نمی رسند. مطمئناً، برخی موقعیت ها سایه های قوی رنگ را دیکته می کنند، اما آرایش روزانه باید کمی محافظه کارانه تر باشد .

 

مردم دیدگاه های متفاوتی در مورد این موضوع دارند. چیزی را که یک نفر زیبا میبیند، ممکن است شخص دیگری نبیند. زیبایی مفهومی است که هرکسی آن را متفاوت درک می کند و در نهایت همه چیز به دیدگاه بستگی دارد. نکات ذکر شده در بالا باید به شما الهام بخش برای شروع کمک کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد