کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

انتخاب برای انجام جراحی پلاستیک: آنچه ابتدا باید بدانید

آیا تا به حال خواسته اید چیزی را در ظاهر خود تغییر دهید؟ با جراحی زیبایی، نه تنها ممکن است، بلکه امری عادی است. این روزها انواع جراحی وجود دارد که می توانید انجام دهید. در اینجا برخی از نکات جراحی زیبایی وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این مورد برای شما مناسب است یا خیر.

 

هر جراحی تخصصی دارد. باید با جراح مورد نظر صحبت کنید تا مطمئن شوید که تخصص او همان چیزی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. در حالی که پزشکان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از روش ها را انجام می دهند، بهترین کار این است که جراحی شما توسط فردی انجام شود که دانش تخصصی در آن نوع خاص دارد.

 

تقریباً همه جراحان پلاستیک معتبر و کلینیکهایشان نوعی نرمافزار رایانهای دارند که به افراد اجازه میدهد خودشان را آنطور که بعد از عمل به نظر میرسند ببینند. این یک ابزار عالی است که نباید نادیده گرفته شود، زیرا به شما امکان می دهد تغییراتی را که در نظر دارید تجسم کنید. می توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، همیشه به دنبال یک جراح زیبایی با گواهی بورد باشید. ضروری است که جراح خود را بشناسید. در مورد صلاحیت ها و گواهینامه های او بپرسید. درخواست عکس قبل و بعد. در صورت امکان، با بیماران سابق صحبت کنید. یک جراح خوب مفتخر است که بهترین کار خود را به نمایش بگذارد و همیشه در مورد صلاحیتهایش پیشرو خواهد بود.

 

با رعایت رژیم غذایی مغذی و استفاده از مکمل های ویتامینی در صورت امکان از عوارض جراحی زیبایی پیشگیری کنید. جراحی همیشه چیزی است که برای از بین بردن آن به زمان نیاز دارد، اما شما باید با اطمینان از اینکه بدنتان می تواند کارهایی را که باید انجام دهد، خود را برای بهبودی آماده کنید. تغذیه مناسب کمک خواهد کرد.

 

با جراح پلاستیک خود در مورد هر گونه بیماری که ممکن است داشته باشید صحبت کنید. برای جراح پلاستیک شما مهم است که از مشکلات پزشکی شما اطلاع داشته باشد، زیرا برخی از آنها می توانند باعث ایجاد مشکل در جراحی شوند. همچنین، حتماً جراح پلاستیک را در مورد هر دارویی که مصرف می کنید مطلع کنید.

 

از پزشک بخواهید تصاویری از جراحی های پلاستیکی که در گذشته انجام داده است را به شما نشان دهد. امیدوارم دکتر مورد نظر شما بتواند بخشی از کارهای خود را به شما نشان دهد. این به شما کمک می کند ببینید آیا می خواهید او را برای انجام جراحی پلاستیک خود انتخاب کنید یا خیر.

 

روش های کم تهاجمی زیادی برای بهبود ظاهر فرد وجود دارد. به عنوان مثال، داروی بوتاکس نشان داده شده است که می تواند به کاهش و پاک کردن علائم پیری کمک کند. یکی از کاربردهای اصلی بوتاکس رفع خطوط و چین و چروک هایی مانند خط اخم است. هزینه متوسط برای درمان بوتاکس در ایالات متحده حدود 500.00 دلار است.

 

پس از انجام عمل زیبایی حتماً خواب کافی داشته باشید. درست مانند زمانی که بیمار هستید، بهترین پادزهر برای درد پس از جراحی که ممکن است داشته باشید، خوابیدن است. از شخص دیگری در خانواده خود بخواهید هر وظیفه ای را که ممکن است دارید به عهده بگیرد تا بتوانید به درستی استراحت کنید. گوشی خود را خاموش کنید و چراغ ها را خاموش کنید!

 

مراقب جراحان آمریکایی باشید که از سوی سازمانهایی غیر از هیئت جراحی پلاستیک تایید شدهاند. بسیاری از سازمانهای رسمی وجود دارند که گواهیهایی با ظاهر رسمی صادر میکنند یا پزشکانی را برای آویزان کردن در مطب خود صادر میکنند. گواهینامه ها اساساً بی معنی هستند. هیئت جراحی پلاستیک تنها گواهینامه ای است که واقعاً مهم است.

 

در مورد عوارض و خطرات با پزشک خود صحبت کنید. مطمئن شوید که همه را درک می کنید. خیلی راحت می توانید آنقدر هیجان زده باشید که خطرات یا عوارض جراحی زیبایی خود را در نظر نگیرید، اما باید بدانید که وجود دارند. به پزشک خود گوش دهید و تعیین کنید که چگونه می توانید از هر دو اجتناب کنید.

 

جراحی زیبایی نباید برای درمان افسردگی یا سایر اختلالات سلامت روان استفاده شود. ممکن است عزت نفس شما تقویت شود، اما اگر مشکل اساسی افسردگی داشتید، این مشکل را درمان نمی کند. قبل و بعد از انجام عمل از یک متخصص کمک بگیرید. شما قادر خواهید بود با تغییرات مثبت برخورد کنید.

 

در حالی که ممکن است پدر و مادر خوبی باشید و فرزندانی با رفتار خوب داشته باشید. ممکن است بخواهید ببینید که آیا یکی از بستگان می تواند تماشا کند یا نه، سپس برای چند روز پس از جراحی. برای شما سخت خواهد بود که برای آنها آشپزی کنید و از آنها مراقبت کنید در حالی که در تلاش برای بهبودی هستید.

 

اگر قبل از انجام جراحی زیبایی برای نظر دیگری در مورد موضوعی به پزشک دیگری مراجعه کردید، به او نگویید که قبلاً با پزشک قبلی این موضوع را بررسی کرده اید. این دانش ممکن است تفکر و عینیت آنها را منحرف کند. شما می خواهید تشخیص آنها کاملاً واضح باشد و برای شما ارزشمند باشد.

 

ممکن است کارهایی وجود داشته باشد که باید قبل از شروع عمل خود انجام دهید. ممکن است دلایلی برای ظاهر ناسالم وجود داشته باشد که روشهای جراحی نمیتوانند شانسی برای آنها داشته باشند. مهم است که قبل از اینکه زیر چاقو بروید، تغییرات لازم در سبک زندگی را ایجاد کنید. حتما مراقب رژیم غذایی یا افسردگی خود باشید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

اگر می خواهید بیش از یک عمل جراحی انجام دهید، با پزشک خود در مورد امکان انجام بیش از یک عمل در یک زمان صحبت کنید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید، جراحان عموماً پس انداز قابل توجهی را به شما پیشنهاد می کنند. به دقت در نظر بگیرید که زمان بهبودی شما چگونه خواهد بود. با این حال، برای اطمینان از اینکه این یک گزینه مناسب برای شما است.

 لیپوماتیک  بازو

لیپوماتیک بازو یکی از به‌روزترین و کم‌ریسکترین روش‌های حذف چربی اضافه در بازو است که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. افرادی که ورزشکار حرفه‌ای نیستند، به خصوص خانم‌ها که از ظاهر بازوهای چاق و افتاده رنج می‌برند، معمولاً با مشکل شل شدگی و افتادگی در بازو روبرو هستند.

حتما قبل از انجام هر گونه عمل جراحی زیبایی خود را آموزش دهید. مجوز و اعتبار پزشک انتخابی خود را تأیید کنید و از سایر بیمارانی که در گذشته عمل شما را انجام دادهاند، نظر بگیرید. صرف نظر از اینکه چگونه به نظر می رسد، جراحی زیبایی جراحی است. در مورد سلامتی و بدن خود مانند هر عمل جراحی دیگری با احتیاط فکر کنید.

 

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر، می تواند تصمیم سختی باشد. احتمالات بسیار زیادی وجود دارد، که شما واقعاً باید در مورد آنچه انتظار دارید و چگونه با جراحی رفتار کنید، آگاه باشید. از این نکات استفاده کنید تا به شما کمک کند تا این تصمیمات را خیلی راحت تر بگیرید.

آیا به دنبال نکاتی در مورد جراحی زیبایی هستید؟ اینو ببین!

آیا به انجام عمل زیبایی فکر می کنید؟ این که آیا امیدوار به دستیابی به اندامی کامل هستید، برای داشتن چهره ای بی عیب و نقص، یا فقط می خواهید تغییراتی جزئی ایجاد کنید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما می خواهید بتوانید پزشک مناسب خود را پیدا کنید و از بهبودی آرام اطمینان حاصل کنید. این نکات به شما کمک می کند تا از آن استفاده کنید.

 

وقتی به دنبال جراحی زیبایی هستید، باید مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب کرده اید. شما نمی خواهید ارزان ترین جراح زیبایی را تنها بر اساس آن انتخاب کنید. شما می خواهید به اعتبارنامه نگاه کنید. بررسی ها و موارد مشابه را بررسی کنید. هنگام انتخاب جراح مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته اید.

 

آیا به دلیل آنچه دیگران می گویند از انجام جراحی پلاستیک می ترسید؟ اگر هستید، پس خیلی مهم است که با خودتان بنشینید. (و شاید یکی از عزیزان مورد اعتماد) تمام دلایلی را که در مورد انجام این کار فکر می کنید یادداشت کنید. شما نیازی به پاسخگویی به دیگران ندارید، اما در تصمیم خود احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.

 

در حالی که نمی خواهید با صرفه جویی در هزینه جراحی زیبایی خود، نتایج نهایی را به خطر بیندازید، راه های قانونی برای کاهش هزینه های مربوطه وجود دارد. شما می توانید به کشوری با شهرت جراحی پلاستیک خوب به خارج از کشور بروید، این ممکن است گزینه ای برای شما نباشد، اما باید به آن توجه کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که نتایجی که میخواهید از یک عمل زیبایی به دست آورید، واقع بینانه هستند و بر پایه دستیابی به کمال فرش قرمز هالیوودی نیستند. جراحی پلاستیک همیشه تضمینی وجود ندارد. حتی با بهترین پزشک و مراقبت، ممکن است به نتیجه دقیقی که انتظارش را داشتید نرسید.

 

به گزینه های مختلف تامین مالی نگاه کنید. پزشک میداند که عملهای زیبایی عموماً تحت پوشش بیمه نیستند و بیشتر آنها با شما همکاری میکنند تا یک برنامه پرداخت برای پوشش هزینههای جراحی شما تنظیم کنند. اگر جراح منتخب شما طرح پرداخت را نپذیرد، احتمالا جراحان دیگری در آن منطقه هستند که با شما همکاری خواهند کرد.

 

اطمینان حاصل کنید که جراح پلاستیک شما توسط هیئت جراحی پلاستیک آمریکا یا معادل آن برای کشور خود جراح تایید شده است. وب سایت های این آژانس ها می توانند به سرعت به شما اطلاع دهند که آیا جراح مورد نظر دارای گواهی است یا خیر. صدور گواهینامه بسیار مهم است زیرا هر پزشکی می تواند به طور قانونی هر نوع روش پزشکی را انجام دهد. گواهینامه تضمین می کند که آنها یک آموزش ویژه در جراحی پلاستیک دارند.

 

حتما بپرسید که آیا جراح پلاستیک شما یک جراح زیبایی است لیپوماتیک دیا یک جراح ترمیمی. در حالی که این دو فوق تخصص هر دو زیر چتر جراحی پلاستیک قرار می گیرند. آنها می توانند در عمل بسیار متفاوت باشند. اگر به دنبال جراحی زیبایی هستید، یک جراح می خواهید که با جراحی زیبایی به طور کلی و روش مورد نظر شما به طور خاص آشنا باشد.

 

ممکن است به نوعی با جراح خود درگیری داشته باشید زیرا آنها از انجام عمل جراحی برای شما امتناع می ورزند. احتمالاً دلیل خوبی برای این وجود دارد و آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند، بنابراین به آنها گوش دهید. اگر می خواهید، برای نظر دوم به پزشک دیگری مراجعه کنید.

 

از اینترنت به نفع خود استفاده کنید. اغلب تخفیفها و کوپنهایی برای عملهای زیبایی وجود دارد. برخی از مراکز حتی در سایت هایی مانند Groupon نیز نمایش داده می شوند. هر چند به چاپ ریز توجه کنید. مطمئن شوید که واجد شرایط دریافت تخفیف هستید. به طور کلی، شما نمی توانید پول خود را پس از آن پس بگیرید، شما برای کوپن پرداخت می کنید.

 

وقتی برای یک پروسیجر می روید راحت باشید. اگرچه جراحی زیبایی انتخابی و نسبتاً جزئی است، اما همچنان جراحی است. کل فرآیند ذاتاً استرس زا است. برای اینکه استرس خود را به حداقل برسانید و عمل جراحی خود را روانتر انجام دهید، برای آشنایی با تیمی که با شما کار خواهند کرد، وقت بگذارید. قبل از موعد به بیمارستان یا کلینیک مراجعه کنید. به این ترتیب یک محیط ناآشنا نیست.

 

باید خود را آگاه کنید که نمیتوان با روشهای زیبایی بهگونهای رفتار کرد که انگار در حال خرید یک عضو جدید از بدن هستید. جراحی زیبایی می تواند یک ویژگی از ویژگی های فیزیکی فعلی شما را بهبود یا تقویت کند، اما نمی تواند آنها را دوباره انجام دهد. این روشها خطراتی را به همراه دارند و باید مطمئن باشید که 100% در مورد تغییراتی که قرار است در بدن خود ایجاد کنید، آگاه هستید.

 

جراحی زیبایی نباید برای درمان افسردگی یا سایر اختلالات سلامت روان استفاده شود. ممکن است عزت نفس شما تقویت شود، اما اگر مشکل اساسی افسردگی داشتید، این مشکل را درمان نمی کند. قبل و بعد از انجام عمل از یک متخصص کمک بگیرید. شما قادر خواهید بود با تغییرات مثبت برخورد کنید.

 

طوری برنامه ریزی کنید که زندگی شما برای دو هفته بلافاصله پس از جراحی بیش از حد سخت نباشد. وقتی جراحی زیبایی را در نظر می گیرید، به این سادگی نیست که یک روز مرخصی بگیرید و سپس به سر کار برگردید. عامل زمان بهبودی همچنین به عنوان اینکه در صورت نیاز به کمک برای چند روز، شخصی در دسترس شما باشد تا به شما کمک کند.

 

در حالی که اکثر مردم از اهمیت ویتامین هایی مانند ویتامین C و A قبل از انجام عمل آگاه هستند، دریافت مواد معدنی نیز مهم است. اینها برای جلوگیری از بافت اسکار و به خصوص کلوئید ضروری هستند. مصرف مکمل های معدنی معمولی قبل و بعد از عمل، پوست شما را تا حد امکان صاف نگه می دارد.

 

سایر مسائل ممکن است نیاز به توجه شما قبل از انجام جراحی داشته باشند. ممکن است عادت هایی داشته باشید که ظاهری را ایجاد کرده اند که می خواهید تغییر دهید. جراحی زیبایی ممکن است در دراز مدت کمکی نکند. رژیم غذایی نامناسب و نوسانات خلقی می تواند با تصویر ضعیف شما همراه باشد.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

هنگامی که جراحی زیبایی به درستی انجام شود، می تواند زندگی را تغییر دهد. جراحی زیبایی ضعیف می تواند زندگی شما را نیز تغییر دهد، اما نه برای بهتر شدن. با تشکر از نکات این مقاله، روش های زیبایی شما باید تاثیر مثبتی بر زندگی شما داشته باشد. وقتی صحبت از جراحی زیبایی می شود، هرگز نمی توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

آنچه باید در مورد جراحی زیبایی بدانید

جراحی زیبایی موضوعی است که مورد توجه بخش رو به رشدی از مردم است. کلید اطمینان از نتایج مثبت و رضایت بخش، انجام تحقیقات کافی قبل از تصمیم گیری در مورد انجام یک روش است. با استفاده از راهنمایی در این مقاله، شانس بسیار بیشتری برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود دارید.

 

بررسی کنید که آیا جراح مجوز دارد یا خیر. همچنین، نگاه کنید تا ببینید آیا فردی که مد نظر شماست گواهینامه هیئت مدیره دارد یا خیر. در حالی که هیچ یک از این موارد تضمین نمی کند که جراحی شما بدون خطا انجام شود. عموماً جراحانی که این صلاحیت ها را دارند، در رشته خود با تجربه ترند.

 

تقریباً همه جراحان پلاستیک معتبر و کلینیکهایشان نوعی نرمافزار رایانهای دارند که به افراد اجازه میدهد خودشان را آنطور که بعد از عمل به نظر میرسند ببینند. این یک ابزار عالی است که نباید نادیده گرفته شود، زیرا به شما امکان می دهد تغییراتی را که در نظر دارید تجسم کنید. می توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

 

جراحی بسیار گران است و پزشکان پول زیادی را به همراه دارد، به همین دلیل است که شما باید بسیار مراقب باشید که پول شما کجا می رود. سوابق پزشک خود را بررسی کنید و برخی از نظرات را بخوانید. فقط به این دلیل که جراح بروشوری دارد که همه چیز را عالی جلوه می دهد، فریفته استفاده از جراح نشوید.

 

مطمئن شوید که می دانید جراح شما هر چند وقت یک بار روش خاص شما را انجام می دهد. شما نمی خواهید روشی باشد که او فقط گاهی انجام می دهد. همچنین، جراحانی که به طور مکرر عمل های مورد نظر شما را انجام داده اند، بیماران بیشتری دارند که می توانید در مورد کارشان با آنها صحبت کنید. اگر به طور مکرر نتایج ضعیفی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد برخی از شکایت های اشتباه وجود دارد.

 

به دلیل قیمت ارزان تر برای جراحی به خارج از کشور نروید. اگر راهی برای اطمینان از اینکه جراح شما به درستی آموزش دیده و دارای مجوز است، گزینه خوبی است، رفتن به کشور دیگر گزینه خوبی است. و عملیات را در یک مرکز معتبر انجام خواهد داد. از کشورهایی که جراحان از نظر قانونی ملزم به داشتن مجوز نیستند دوری کنید.

 

سوابق یک جراح پلاستیک می تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد، پس به دقت به آن توجه کنید. مهمترین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که آنها چند وقت یکبار رویههایی مشابه آنچه شما برنامهریزی میکنید را تکمیل کردهاند. همچنین مطمئن شوید که حرفه پزشکی کامل آنها، جایی که به مدرسه رفته اند و چند وقت پیش را مرور کنید. شما می خواهید از بهترین جراحی که می توانید بگیرید استفاده کنید، پس تحقیق کنید.

 

قبل از مراجعه برای اولین قرار ملاقات، حتماً در مورد هزینه های مشاوره بپرسید. برخی از جراحان هزینه ویزیت مطب را دریافت می کنند، اما در صورت انتخاب آن جراح، این هزینه از قیمت نهایی جراحی کسر می شود. دیگران صرف نظر از انتخاب نهایی شما هزینه بازدید را از شما دریافت می کنند و برخی مشاوره رایگان ارائه می دهند.

 

برای مقایسه قیمت ها و راه حل های مختلف باید به یک جراح زیبایی متفاوت مراجعه کنید. کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید همه جراحانی که به آنها مراجعه می کنید قابل اعتماد هستند. مقایسه جراحان مختلف بهترین راه برای یافتن بهترین قیمت ها و دریافت ایده بهتر از اینکه چه کسی با شما صادق است.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی، مطمئن شوید که زمان کافی برای بهبودی پس از جراحی به خود می دهید. بدن برای بهبودی نیاز به زمان دارد. شما باید مطمئن شوید که نه تنها برای عمل، بلکه زمانی برای استراحت و بهبودی بدنتان پس از پایان جراحی، برنامه ریزی کرده اید.

 

اگر تنها زندگی می کنید، حداقل یک هفته تا دو هفته قبل از عمل، وعده های غذایی را خریداری و آماده کنید. اگر وعدههای غذاییتان را زودتر از موعد آماده کردهاید و منجمد کردهاید، به سادگی باید آنها را دوباره گرم کنید و بخورید. این تضمین می کند که در طول دوره نقاهت به درستی غذا بخورید بدون اینکه استرس زیادی به بدنتان وارد شود.

 

فردی را پیدا کنید که بتواند 24 ساعت اول یا بیشتر بعد از جراحی با شما بماند. در حالی که جراحی زیبایی معمولاً نسبتاً جزئی است، اما همچنان جراحی است. ممکن است عوارض ناشی از بیهوشی یا خود جراحی وجود داشته باشد. فردی باید در دسترس باشد تا در صورت بروز هر مشکلی به پزشک شما اطلاع دهد.

 

اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، اما پول ندارید، یک طرح پس انداز تنظیم کنید. این جراحی ها چندین ماه پس از ملاقات اولیه با پزشک برنامه ریزی می شوند. اگر هر هفته شروع به پس انداز کمی پول کنید، تا زمانی که روش شما شروع شود، باید در وضعیت خوبی باشید.

 

اگر متوجه شدید که چین و چروکهای بیشتری روی صورت و کرمهای شما ایجاد میشود و لوسیونهای ضد پیری این کار را انجام نمیدهند، ممکن است بخواهید تزریق بوتاکس را در نظر بگیرید. تزریق بوتاکس یک روش بدون درد و سریع برای کاهش فوری چین و چروک است. تزریقات باعث ایجاد اسکار نمی شوند و صورت شما در کمترین زمان جوان به نظر می رسد!

 تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن یکی از روش‌های رایج و مورد استفاده برای بهبود شکل و حجم باسن است. این روش به منظور دستیابی به ظاهری پرتر و منحنی‌تر در باسن انجام می‌شود. بازسازی و زیبایی باسن از جمله هدف‌ های مهم تزریق چربی به باسن است و به طور طبیعی و با ارائه مزایای طولانی‌مدت می‌تواند نتایج قابل قبولی را به ارمغان بیاورد.

اگر نگران هزینه هستید، به دنبال تخفیف آنلاین باشید. می توانید در سایت هایی مانند Groupon برای لیپوساکشن و سایر روش ها تخفیف های زیادی پیدا کنید. قبل از خرید هر چیزی کوپن خود را با دقت بخوانید. شما باید مطمئن شوید که واجد شرایط دریافت کوپن هستید. در بسیاری از موارد، شما باید برای اولین بار مشتری باشید تا از تخفیف بهره مند شوید یا به رویه خاصی علاقه مند باشید.

 

برای مردانی که از تستوسترون پایین رنج می برند، گاهی اوقات به روشی به نام ژنیکوماستی نیاز است. بسیاری از مردان با سطح تستوسترون پایین غدد پستانی بزرگ غیرطبیعی ایجاد می کنند که منجر به بزرگ شدن سینه می شود. هزینه متوسط این عمل در ایالات متحده 3500.00 دلار است. اگرچه این ممکن است گران به نظر برسد، اما مزایای این روش بسیار بیشتر از هزینه آن است.

 

هنگامی که به دنبال جراح برای انجام عمل خود هستید، سعی کنید امتیازات بیمارستان را بیابید. این ایده خوبی است زیرا انجام عمل جراحی در بیمارستان خطر را کاهش می دهد. اگر اتفاق غیرمنتظرهای بیفتد، به جای اینکه بخواهید در میانه یک ضربه به آنجا برسید، در حال حاضر در بیمارستان خواهید بود.

 

شکی نیست که جراحی زیبایی برای بسیاری جذابیت زیادی دارد. با این حال، لازم است قبل از انتخاب روش یا پزشک، بررسی های لازم را انجام دهید. نکات را در قطعه بالا قرار دهید تا برای شما کار کند. شما می توانید این احتمال را که از نتایج نهایی خود راضی خواهید بود بسیار افزایش دهید.

آیا به دنبال انجام جراحی زیبایی هستید؟ ابتدا این را بررسی کنید

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است کسی به فکر جراحی پلاستیک باشد. بدون توجه به دلیل، موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از انجام آن در نظر بگیرید. این مقاله حاوی نکات زیادی است که به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا جراحی پلاستیک برای شما مناسب است یا خیر. برای اطلاعات بیشتر در مورد جراحی پلاستیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

با پزشک خود اطمینان حاصل کنید که چه مدت پس از جراحی باید آنتی بیوتیک مصرف کنید. آنتیبیوتیکها میتوانند باعث شوند که احساس متفاوتی داشته باشید و به درستی عمل نکنند. بنابراین شما می خواهید بدانید که قبل از بهبودی کامل چقدر طول می کشد. سپس می توانید دوباره زندگی عادی داشته باشید.

 

بررسی کنید که آیا جراح شما واجد شرایط است یا خیر. هنگام بررسی جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که جراح مورد استفاده شما صلاحیت دارد. بررسی های آنلاین را بررسی کنید. با هیئت پزشکی تماس بگیرید. اگر جراح دارای گواهینامه هیئت مدیره است، و در مورد هر گونه شکایت بپرسید. معاینه جراح در حال حاضر می تواند بعداً شما را از اندوه زیادی نجات دهد.

 

از جراح خود بپرسید که چند بار عمل مورد علاقه شما را انجام داده است. شما باید به یک جراح با تجربه بروید و بتواند نتایج مشخصی را به شما نشان دهد. یک مبتدی ممکن است قیمت های بهتری داشته باشد، اما شما نباید ریسک کنید. به یک جراح مجرب مراجعه کنید.

 

هنگام انتخاب جراح زیبایی باید سوالات خاصی بپرسید و در مورد مسائل خاصی فکر کنید. شما نباید یک جراح را تنها با قیمت انتخاب کنید. شما یک جراح دارای گواهی هیئت مدیره می خواهید. شما یک جراح می خواهید که برای پاسخ به سوالات و ترس های شما وقت بگذارد. شما باید به غریزه خود اعتماد کنید، اگر جراح شما را ناراحت می کند، باید غریزه دیگری پیدا کنید.

 

بوتاکس صورت و پیشانی چیست ؟را فقط باید تحت نظر یک پزشک مجاز انجام دهید. بسیاری از افراد این کار را در سالن های زیبایی انجام می دهند. شما می توانید در حین تلاش برای صرفه جویی در هزینه، سلامت خود را به خطر بیندازید.


 

مطمئن شوید که با جراح خود وقت بگذارید و تمام اطلاعات مالی را که باید در مورد عمل خود بدانید، از جمله تفکیک تمام هزینه ها جمع آوری کنید. یک ضرب الاجل باید توافق شود و در صورت لزوم برنامه پرداخت. مطمئن شوید که در مورد روش پرداخت توافق دارید.

 

به خاطر داشته باشید که قبل از شروع به دیدن نتایج، یک روش میکرودرم ابریژن باید چندین بار انجام شود. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که فقط برای یک روش پول کافی پس انداز می کنند، سپس وقتی نتیجه ای نمی بینند ناراحت می شوند. شما باید حداقل برای پنج یا شش جلسه برنامه ریزی کنید.

 

قبل از انجام عمل جراحی باید چند ماه به تصمیم خود فکر کنید. آیا واقعاً احساس می کنید که تغییر ظاهرتان زندگی شما را بهتر می کند؟ شما باید با دوستان و خانواده خود صحبت کنید. قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، در مورد جراحی زیبایی تحقیقات زیادی انجام دهید.

 

ممکن است به نوعی با جراح خود درگیری داشته باشید زیرا آنها از انجام عمل جراحی برای شما امتناع می ورزند. احتمالاً دلیل خوبی برای این وجود دارد و آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند. به آنها گوش کن. اگر می خواهید، برای نظر دوم به پزشک دیگری مراجعه کنید.

 

برای مقایسه قیمت ها و راه حل های مختلف باید به یک جراح زیبایی متفاوت مراجعه کنید. کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید همه جراحانی که به آنها مراجعه می کنید قابل اعتماد هستند. مقایسه جراحان مختلف بهترین راه برای یافتن بهترین قیمت ها و دریافت ایده بهتر از اینکه چه کسی با شما صادق است.

 

اگر به طور خاص به دنبال عمل بینی هستید، یک گزینه جالب در دسترس شماست - اگر شجاع هستید! هند مکه جراحی زیبایی بینی است، سالهاست که بوده است. بسیاری از مردم از این گزینه به دلیل مسافت دور هستند. جراحان با کیفیت زیادی وجود دارند که هزینه آنها بسیار کمتر از ایالات متحده است.

 

تحت تاثیر نرخ های پایین قرار نگیرید. کیفیت مهم است، شما نباید فقط یک جراح را انتخاب کنید زیرا آنها در محدوده قیمت شما قرار می گیرند. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است از نتایج ناراضی باشید. شما مجبور خواهید شد پول بیشتری بپردازید تا چیزی را که دوست ندارید تعمیر کنید. علاوه بر قیمت، صلاحیت های جراح مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید.

 

مهم نیست که در کجا جراحی زیبایی خود را انجام می دهید، می توانید مطمئن باشید که الزامات حرفه ای رسمی برای پزشکانی که آن را انجام می دهند وجود دارد. زمانی را صرف کنید تا تأیید کنید که آیا مدارک دکتر شما بررسی شده است یا خیر. این یک فرآیند ساده است و میزان آسیب احتمالی که می تواند به شما در جلوگیری از آن کمک کند بسیار زیاد است.

 

پس از اتمام جراحی به خود زمان کافی برای بهبودی بدهید. بر اساس این که چه روشی انجام شده است، بهبودی ممکن است به بیش از یک ماه نیاز داشته باشد. اگر شغل دارید، به اندازه کافی مرخصی بگیرید. راحت باشید و زمان زیادی را برای بهبودی کامل به خود بدهید.

 

در حالی که ممکن است پدر و مادر خوبی باشید و فرزندانی با رفتار خوب داشته باشید. ممکن است بخواهید ببینید که آیا یکی از بستگان می تواند تماشا کند یا نه، سپس برای چند روز پس از جراحی. برای شما سخت خواهد بود که برای آنها آشپزی کنید و از آنها مراقبت کنید در حالی که در تلاش برای بهبودی هستید.

 

مطمئن شوید که خطرات عمل خود را درک کرده اید. هیچ روش پزشکی بدون خطر نیست و این شامل جراحی پلاستیک می شود. از پزشک خود بخواهید که آنها را برای شما توضیح دهد و همچنین تحقیقات خود را انجام دهید. این به شما کمک می کند که اگر نتیجه منفی غیرمنتظره ای باشد، آماده باشید. اگر با سطح خطری که خود را در آن قرار می دهید راحت نیستید، ممکن است بخواهید در مورد جراحی تجدید نظر کنید.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، از خود بپرسید که پس از انجام جراحی چه احساسی دارید. آیا به دلیل مسئله ای که زندگی شما را دشوارتر می کند جراحی می کنید یا انتظار دارید عزت نفس خود را افزایش دهید؟ لزوماً پاسخ اشتباهی وجود ندارد، اما باید انتظارات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

 

همانطور که قبلا ذکر شد، دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است فردی به جراحی پلاستیک فکر کند. همچنین سوالات زیادی در مورد جراحی پلاستیک و نحوه انتخاب جراح مناسب وجود دارد. پس از خواندن مقاله بالا، باید در مورد چگونگی تشخیص اینکه آیا جراحی پلاستیک برای شما مناسب است، ایده بهتری داشته باشید.

با این نکات جراحی زیبایی ظاهر بهتری داشته باشید

 

جراحی زیبایی یکی از بزرگترین پیشرفت ها در تاریخ پزشکی است. کمک به مردم برای ایجاد اعتماد به نفس، غلبه بر موانع فیزیکی، یا توانبخشی از آسیب های آسیب رسان، این روش ها بسیار ارزشمند بوده است. دانستن نکات و نکات مهم هر جراحی زیبایی به شما کمک می کند تا تصمیمات عالی بگیرید. ادامه دهید و دانش خود را بسازید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، حتماً کمی در مورد جراحی زیبایی تحقیق کنید. شما می خواهید همه چیزهایی که در جراحی زیبایی دخیل است مانند هزینه ها، خطرات، و اینکه چگونه باید برای جراحی واقعی آماده شوید را درک کنید. پس از کمی تحقیق می توانید تشخیص دهید که آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

هرگز جراحی خود را توسط اولین جراحی که با او صحبت می کنید انجام ندهید. در حالی که آنها ممکن است همه چیزهای درست را بیان کنند، ممکن است جراح دیگری وجود داشته باشد که صلاحیت بیشتری برای انجام این روش داشته باشد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کدام یک استفاده کنید، با چند نفر صحبت کنید و در مورد همه آنها تحقیق کنید.

 

شما باید در انتخاب جراح زیبایی خود بسیار محتاط باشید. شما باید با دوستان و افراد جامعه خود صحبت کنید. شما باید جراح خود را به صورت آنلاین جستجو کنید و نظرات بیماران سابق را بخوانید. برای داشتن تجربه جراحی زیبایی خوب، ضروری است که به جراح خود اعتماد داشته باشید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، همیشه به دنبال یک جراح زیبایی با گواهی بورد باشید. ضروری است که جراح خود را بشناسید. در مورد صلاحیت ها و گواهینامه های او بپرسید. درخواست عکس قبل و بعد. در صورت امکان، با بیماران سابق صحبت کنید. یک جراح خوب مفتخر است که بهترین کار خود را به نمایش بگذارد و همیشه در مورد صلاحیتهایش پیشرو خواهد بود.

 تیپ پلاستی یکی از انواع عمل زیبایی بینی است. تیپ پلاستی به معنای عمل زیبایی بینی بدون بیهوشی است که در آن از گچ پس از عمل استفاده نمی ‌شود. این عمل امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و روی نوک بینی برای تعادل و کاهش حجم آن انجام می‌ شود.

 

به وب سایت اداره مقررات بیمه ایالت خود بروید و نام جراح خود را جستجو کنید. شما به سوابق مربوط به تخلفات و شکایات دسترسی خواهید داشت. همچنین اطلاعاتی در مورد بیمه ای که جراح شما در آن مشترک شده است. اگر این اطلاعات با آنچه جراحتان به شما گفته مطابقت ندارد، باید ادامه دهید.

 

در مورد گزینه های مختلف برای بیهوشی بپرسید. برای مداخلات بزرگ، بیهوشی عمومی بهترین است، اما باید در مورد خطرات مربوطه بدانید. شما این حق را دارید که درخواست بیهوشی عمومی یا موضعی کنید، اما تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. از جراح خود بخواهید که در صورت لزوم از یک پرستار واجد شرایط برای بیهوشی او کمک کند.

 

پس از تزریق بوتاکس، نگران نباشید، یا ناراحتی خود را بلافاصله پس از انجام عمل، تغییر محسوسی در صورت خود مشاهده نکنید. در بسیاری از موارد، ممکن است تا یک هفته تمام طول بکشد، قبل از اینکه شروع به دیدن اثرات کامل آن کنید.

 

قبل از انتخاب جراح پلاستیک تکالیف خود را انجام دهید. اکثر روشهای بهبود جراحی نسبتاً بیخطر هستند، اما انتخاب اشتباه توسط پزشک خطرات را افزایش میدهد. با دوستان و همکاران خود صحبت کنید تا بدانید که آیا جراح پلاستیک خوب می شناسند یا خیر.

 

معمولاً بیماران در طول عمل جراحی خود مقدار زیادی خون از دست می دهند. مقداری خونریزی مشکلی ندارد، اما بیش از حد ممکن است عوارض بسیار منفی ایجاد کند. از دست دادن خون قابل توجه پزشکی حتی ممکن است پس از پایان جراحی رخ دهد. اگر بعد از عمل خونریزی زیادی داشته باشید، ممکن است به زیر پوست برود و ممکن است مجبور شوید جراحی اصلاحی انجام دهید. با پزشک خود در مورد خطرات مرتبط با از دست دادن بیش از حد خون صحبت کنید.

 

اگرچه برخی از مردم به اقتصاد ارائه شده از طریق پرواز به کشورهای خارجی برای اعمال زیبایی سوگند یاد می کنند، اما حمایت از جراح نزدیک به خانه مزایای قابل توجهی دارد. اگر عوارضی دارید، رفع آنها در یک کشور خارجی دشوار است.

 

از جراح خود بپرسید که آیا استفاده از نوار چسب گزینه خوبی برای شماست. در بسیاری از موارد، نوار چسب میتواند به کاهش جای زخم پس از جراحی شما کمک کند. گزینه های دیگر را بررسی کنید و از جراح خود بخواهید تصاویری از نوع اسکارهایی که ممکن است بعد از عمل ایجاد کنید را به شما نشان دهد.

 

به دلیل قیمت ارزان تر برای جراحی به خارج از کشور نروید. اگر راهی برای اطمینان از اینکه جراح شما به درستی آموزش دیده و دارای مجوز است، گزینه خوبی است، رفتن به کشور دیگر گزینه خوبی است. و عملیات را در یک مرکز معتبر انجام خواهد داد. از کشورهایی که جراحان از نظر قانونی ملزم به داشتن مجوز نیستند دوری کنید.

 

اگرچه همیشه باید با توصیه دوستان از عقل سلیم استفاده کنید، اما نظرات همکارانی که قبلاً جراحی زیبایی انجام داده اند می تواند هنگام انتخاب روش ها و پزشکان حیاتی باشد. دوستان با تجربه مرتبط می توانند منبع ارزشمندی باشند. مهمتر از همه، آنها می توانند به شما یک گزارش اول شخص از چگونگی تجربه جراحی با یک پزشک خاص ارائه دهند.

 

تعیین کنید که جراحی که انتخاب می کنید برای جراحی مورد نظر شما مناسب است. از به روز بودن و به روز بودن مجوز جراح خود مطلع شوید. می توانید این کار را با تماس با اداره صدور مجوز دولتی و استعلام انجام دهید. فرآیند تأیید بدون هیچ هزینه ای در دسترس شما است و به شما اطمینان بیشتری نسبت به تیم پزشکی انتخابی شما می دهد.

 

هنگامی که رژیم غذایی خود را تغییر می دهید تا برای جراحی آینده آماده شوید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در حالی که آنچه می خورید مهم ترین است، می توانید بدن خود را از طریق مکمل ها و ویتامین ها تنظیم کنید. برای زنان، مصرف ویتامین هایی مانند C، A و E مهم است.

 

قبل از انجام عمل از مطب پزشک بخواهید که تفکیک دقیقی از هزینه ها ارائه دهد. این تفکیک به شما کمک می کند از صورتحساب های آینده برنامه ریزی نشده جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که در صورت بروز عوارض غیرمنتظره، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های اضافی باشید. مطمئن شوید که از هزینه های اضافی مرتبط با کلینیک یا متخصص بیهوشی مطلع شوید.

 

اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، اما پول ندارید، یک طرح پس انداز تنظیم کنید. این جراحی ها چندین ماه پس از ملاقات اولیه با پزشک برنامه ریزی می شوند. اگر هر هفته شروع به پس انداز کمی پول کنید، تا زمانی که روش شما شروع شود، باید در وضعیت خوبی باشید.

 

این نکات و پیشنهادات باید در هنگام انجام عمل جراحی زیبایی به شما کمک کند. آنها به شما کمک می کنند در انتخاب های خود مطمئن باشید، از نتایج خود مطمئن باشید و به ظاهر خود اطمینان داشته باشید. در رویکرد خود به روش های زیبایی کوتاه نشوید. هر چه می توانید بدانید و به آنچه می دانید بچسبید.