کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

چندین تاکتیک در مورد دنیای جراحی زیبایی

 

آیا شما علاقه مند به تغییر ظاهر خود برای همیشه هستید؟ خوب شما می توانید. فناوری که امروزه در دسترس است بسیار پیشرفته تر از 10 سال پیش است. شما می توانید با انجام جراحی زیبایی ظاهر خود را تغییر دهید. برای یادگیری موارد مختلفی که باید قبل از آن در نظر بگیرید، ادامه دهید تا ظاهر خود را برای همیشه تغییر دهید.

 

هنگام فکر کردن به روشهای زیبایی که نیاز به جراحی دارند، عاقلانه است که قبل از برنامهریزی عمل خود، تعداد مناسبی از عکسهای قبل و بعد از آن را درخواست کنید. با ارزیابی پتانسیل واقعی و همچنین محدودیت های روش انتخابی خود، با انتظارات واقع بینانه از آنچه قابل دستیابی است وارد فرآیند خواهید شد و در نتیجه از ناامیدی احتمالی جلوگیری می کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جراح پلاستیک خود به وزارت بهداشت ایالت خود مراجعه کنید. اطلاعات بیشتری در مورد تحصیلات او به دست خواهید آورد و متوجه خواهید شد که آیا او به درستی مجوز دارد یا خیر. از هر جراح بدون مجوز یا مدرک دانشگاهی مشروع دوری کنید.

 

بوتاکس بیشتر یک تزریق است تا جراحی، اما هنوز هم مهم است که پزشک تزریق را انجام دهد. این تزریقها در حال حاضر در مکانهای آبگرم و سالنها در دسترس هستند، جایی که توسط متخصصان زیبایی و نه پزشکان انجام میشوند. اگرچه می تواند بسیار ارزان تر باشد، اما اگر ظاهر و سلامتی شما را به خطر بیندازد، ارزش پس انداز ندارد.

 

همانطور که با جراح مشورت می کنید، از او بخواهید که قیمت همه چیز را برای شما مشخص کند. شما همچنین باید در مورد روش پرداخت تصمیم بگیرید، و شاید برای یک برنامه پرداخت یا تامین مالی در مورد روش های گران قیمت درخواست دهید. به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بعداً، قبل از انجام عمل با جراح خود در مورد پرداخت به توافق برسید.

 

با جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که هنگام ملاقات با یک متخصص، چیزی برای یادداشت برداری همراه داشته باشید. این بسیار مهم است زیرا از اینکه تمام پاسخ های خود را یادداشت کرده اید سپاسگزار خواهید بود . در مورد انتخاب های مهم در آینده، نیازی به تکیه بر حافظه نخواهید داشت.

 

همانطور که برای مشاوره به یک جراح مراجعه می کنید، در انجام یک روش خاص تصمیم نگیرید. یک متخصص واجد شرایط می تواند چندین گزینه مختلف را در اختیار شما قرار دهد، برخی از آنها را شاید هرگز در نظر نگرفته باشید. پزشک شما تجربه بسیار بیشتری نسبت به شما دارد و می تواند پیشنهادات زیادی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه به شما ارائه دهد.

 

جراحی پلاستیک می تواند بسیار گران باشد و تحت پوشش بیمه درمانی قرار نخواهد گرفت. بسته به روش خاص، هزینه ها می تواند از ارزان تا گران باشد. بنابراین، مهم است که همه گزینه های پرداخت را قبل از انجام هر روشی در نظر بگیرید. هنگام تعیین هزینه، هزینه های مراقبت های پس از آن و روش های اصلاحی را در نظر بگیرید.

 

اگر جراحی صورت انجام می دهید، از نیاز به یخ زدن و بالا بردن سر بعد از جراحی آگاه باشید. خوابیدن بر روی تکیه گاه یا در یک تکیه گاه راه بسیار ایمن تری برای اطمینان از بالا ماندن سر شما نسبت به پشته بالش است. قبل از حرکت برای جراحی، وسایل خواب و کمپرس یخ را آماده کنید.

 

اگر به جراحی زیبایی علاقه دارید، از مشورت با روانشناس نترسید. این ممکن است به شما کمک کند تا متوجه شوید که جراحی پلاستیک گزینه مناسبی برای شما نیست و در دراز مدت ممکن است از تصمیم خود پشیمان شوید.


 برای از بین بردن موهای ضخیم روی صورت بهترین روش لیزر مو صورت است تا بتوانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید. موهای صورت باعث افزایش تیرگی صورت می ‌شوند و گاهی اوقات ضخامت بالای آنها شرایط نامطلوبی را به وجود می ‌آورند که فرد از روش‌های مختلف برای از بین بردن آنها استفاده می‌ کند.

انجام یک عمل جراحی زیبایی تضمین نمی کند که شما در نهایت به نتایج عالی برسید. بزرگ کردن سینه مملو از عیوب است. اگرچه جراح شما می تواند به راحتی سایز سینه شما را افزایش دهد، اما اندازه سینه ممکن است متقارن نباشد. برخی از بیماران می توانند پس از انجام عمل، ایمپلنت سینه را از طریق پوست خود ببینند و احساس کنند.

 

اگر قصد انجام جراحی زیبایی را دارید، ابتدا با پزشک اصلی خود مشورت کنید. این معمولاً به هر حال لازم است. اگر شرایطی دارید که مانع از انجام عمل جراحی ایمن می شود، قبل از اینکه پول هنگفتی را برای مشاوره با یک جراح پلاستیک خرج کنید که نمی توانید از آن استفاده کنید، این را یاد بگیرید.

 

در حالی که هیچ مزیت جادویی برای تجسم وجود ندارد، هنوز هم می تواند یک تکنیک مفید باشد. قبل از اینکه روش خود را شروع کنید، تصور کنید که همه چیز به خوبی پیش می رود. پس از اینکه تحت عمل جراحی قرار گرفتید، شروع به تجسم بهبودی سریع و کامل کنید. این در واقع بهبودی را بهبود نمی بخشد، اما وضعیت ذهنی شما را بهبود می بخشد.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، بررسی کنید که جراح شما به درستی صلاحیت داشته باشد. او باید مجوز عمل جراحی داشته باشد و باید گواهی هیئت مدیره داشته باشد. بررسی کنید که آیا جراح سابقه شکایت یا مشکلات انضباطی دارد یا خیر. از جراح بپرسید که چند بار عملی را که می خواهید انجام دهید انجام داده است.

 

در مورد نوع بیهوشی مورد استفاده بیاموزید. آرام بخش عمومی و IV معمولا برای جراحی های پیچیده تر و بزرگتر استفاده می شود. روشهای کوچکتر و موضعیتر فقط به استفاده از بیحسی موضعی نیاز دارند. درک، که در مورد شما استفاده خواهد شد، به شما کمک می کند تا هزینه و خطراتی را که با آن روبرو هستید، درک کنید.

 

اگر به طور جدی قصد انجام هر گونه جراحی زیبایی را دارید، مطمئن شوید که تمام خطرات موجود در این فرآیند را درک کرده اید. بسیاری از انواع جراحی های زیبایی نتایج شگفت انگیزی دارند، اما شاید با قیمت بالاتر. حتی اگر احساس می کنید که در گروه شکست یک درصدی قرار نمی گیرید، مطمئن شوید که همه عوارض جانبی و خطرات را می دانید.

 

لیپوساکشن که به نام مجسمه سازی بدن نیز شناخته می شود، ظاهر کلی فرد را بهبود می بخشد. این روش شامل برداشتن چربی از بدن فرد است. در طول این عمل، جراح با استفاده از دستگاهی به نام کانولا و آسپیراتور، چربی را خارج میکند. چربی ساکشن می شود و در نتیجه ظاهر صاف تری به وجود می آید. هزینه متوسط این عمل در ایالات متحده تقریباً 3000 دلار است. با این حال، بسته به مقدار مجسمه سازی بدن، این قیمت می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد.

 

در مورد تاریخ هایی که می توانید عمل زیبایی انجام دهید انعطاف پذیر باشید. این ممکن است در هزینه شما صرفه جویی کند، اگر کسی لغو کند، و شما می توانید به جای آن عمل خود را انجام دهید. میتوانید در آخرین لحظه با شما تماس بگیرید، بنابراین مطمئن شوید که برای این امکان برنامهای دارید.

 

آیا در مورد موضوع جراحی زیبایی احساس آرامش بیشتری دارید؟ اکنون که ایده های متفاوتی در سر دارید، می خواهید برنامه ریزی برای جراحی خود را شروع کنید. امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود و در آینده برای شما موفق باشید.

مشاوره با کیفیت برای کمک به شما از طریق جراحی زیبایی

 

تصمیم گیری برای انجام جراحی زیبایی همیشه آسان نیست. در حالی که احتمالات هیجان انگیز هستند، ممکن است ندانید که چه چیزی را باید انتظار داشته باشید، یا چگونه این فرآیند را طی کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد. هر چه برای جراحی و هر چیزی که همراه با آن باشد، آمادگی بیشتری خواهید داشت.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، حتماً کمی در مورد جراحی زیبایی تحقیق کنید. شما می خواهید همه چیزهایی که در جراحی زیبایی دخیل است مانند هزینه ها، خطرات، و اینکه چگونه باید برای جراحی واقعی آماده شوید را درک کنید. پس از کمی تحقیق می توانید تشخیص دهید که آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

دریابید که چه مدت طول می کشد تا پس از جراحی بهبودی خود را طی کنید. در مورد میزان درد که باید انتظار داشته باشید بپرسید. شاید باید داروهای مسکن مصرف کنید یا چند روز پس از جراحی خود را در رختخواب بگذرانید. تمام تمهیدات لازم را قبل از انجام عمل جراحی انجام دهید، اگر انتظار بهبودی طولانی دارید.

 

وقتی به دنبال جراحی زیبایی هستید، باید مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب کرده اید. شما نمی خواهید ارزان ترین جراح زیبایی را تنها بر اساس آن انتخاب کنید. شما می خواهید به اعتبارنامه نگاه کنید. بررسی ها و موارد مشابه را بررسی کنید. هنگام انتخاب جراح مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته اید.

 

اطمینان حاصل کنید که در مورد هر جراحی که مد نظر شماست تحقیق می کنید. به جایی که آنها به مدرسه رفتند نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا جایزه ای دریافت کرده اند یا به هر طریقی تنبیه شده اند. غیرممکن است که تصمیم تحصیلی در مورد اینکه از کدام جراح استفاده کنید، مگر اینکه این عوامل را در نظر بگیرید.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، مطمئن شوید که جراح شما در واقع یک جراح است. شما می خواهید که یک جراح دارای مجوز هیئت مدیره روی شما کار کند، نه یک پزشک بالینی. دریابید که آیا جراح دارای گواهینامه بورد است یا خیر. برای اطمینان از اینکه جراح دارای مجوز است، با نهاد صدور مجوز بررسی کنید. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن!

 

اگر شنیده اید که شخص دیگری در حال انجام جراحی پلاستیک است، اجازه ندهید که نظر شما را نسبت به خودتان تغییر دهد. در حالی که زمان های بسیار خوبی برای استفاده از این ابزار وجود دارد، همگام بودن با جونز دلیل کافی خوبی نیست. به خودتان زمان بدهید تا فکر کنید، سپس بعداً در این ایده تجدید نظر کنید.

 روش‌های مختلف استفاده می‌ کنند. یکی از روش‌هایی که بدون نیاز به بستری و عوارض برای از بین بردن افتادگی ابرو در صورت و یا از بین بردن چروک‌های پیشانی استفاده می ‌شود، بوتاکس صورت و پیشانی نام دارد.  با افزایش سن، صورت و پیشانی دچار چین و چروک‌های زیادی می ‌شود و تاثیر منفی در چهره انسان می‌ گذارند. 

جراحی زیبایی همیشه باید با ذهن سالم انجام شود. این بدان معنی است که شما باید تا آنجا که می توانید از قبل جراح را بررسی کنید. وقتی از او سؤالات شخصی درباره شایستگی هایش می پرسید نگران توهین آمیز بودن نباشید. شامل مدرسه و دروس اضافی که او خوانده است. این به شما کمک می کند تا آرامش خاطر داشته باشید.

 

اگر فرزندتان به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند رضایت نامه ها را امضا کند، اجازه ندهید جراحی زیبایی انجام دهد. باید اجازه دهید فرزندتان صبر کند تا هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی به طور کامل رشد کند. هنگامی که آنها به سن می رسند، می توانید از آنها در هر کاری که انتخاب می کنند حمایت کنید.

 

شما باید با هر جراح زیبایی که تصمیم می گیرید کاملاً احساس راحتی کنید.

شما باید کاملاً به آنها اعتماد کنید و در هنگام گفتگو با آنها احساس راحتی کنید. شما به بدن خود و به طور بالقوه زندگی خود به آنها اعتماد دارید، بنابراین باید وقتی با آنها هستید احساس راحتی کنید.

 

در حالی که ممکن است جراحی پلاستیک در خارج از کشور ارزان تر به نظر برسد، پیدا کردن یک جراح محلی معمولا بهترین گزینه است. این کار بازدیدهای بعد از عمل شما را ساده می کند. شما به خصوص در صورت تجربه هر گونه عارضه یا انتخاب روش های مرتبط در آینده از این سود خواهید برد.

 

یک سوال خوب برای پرسیدن این است که جراح شما هر چند وقت یکبار جراحی مورد نظر شما را انجام می دهد. با انجام عمل های جراح، مهارت او افزایش می یابد. اگر جراح شما این عمل را اغلب انجام دهد، بیماران سابق بیشتری وجود خواهند داشت که در مورد نتایج آنها صحبت کنند. اگر به طور مکرر نتایج ضعیفی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد برخی از شکایت های اشتباه وجود دارد.

 

این ایده خوبی است که تحقیقات خود را انجام دهید و وقت بگذارید و بررسی کنید که جراحان مختلف چه هزینه ای برای یک روش دریافت می کنند. برخی تطبیق قیمت را ارائه می دهند. با این حال، شما باید مطمئن شوید که پزشکان آموزش های مشابهی دریافت کرده اند و مهارت های مشابهی دارند. اگر متوجه شدید که فردی قابل مقایسه نسبت به جراح منتخب شما نرخ های کمتری ارائه می دهد، در مورد آن با او صحبت کنید تا ببینید آیا قیمت آنها را کاهش می دهد یا خیر.

 

از جراح پلاستیک خود بخواهید تصاویر قبل و بعد از بیماران را ببیند، آنها قبلاً جراحی را انجام داده اند. به این ترتیب، می توانید نوع کار آنها را ببینید و تصمیم بگیرید که آیا این جراح برای شما مناسب است یا خیر. اگر آنچه در تصاویر می بینید را دوست ندارید، به یک جراح دیگر مراجعه کنید.

 

در انتظارات خود واقع بین باشید. جراحی می تواند ظاهر فیزیکی شما را تغییر دهد، اما محدودیت هایی برای اثرات آن وجود دارد. به عنوان مثال، اگر به دلیل اینکه از اعتماد به نفس پایین رنج میبرید، میخواهید جراحی کنید، احتمالاً حتی پس از جراحی نیز اعتماد به نفس پایینی خواهید داشت. ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، مشاوره را در نظر بگیرید.

 

برای اطمینان از بهبودی کامل، توصیه های پزشک خود را در مورد برنامه بهبودی خود دنبال کنید. زمان بهبودی بر اساس روش شما می تواند تا چهار هفته طول بکشد. مطمئن شوید که برای بهبودی زمان کافی از محل کار را برنامه ریزی کرده اید. همچنین، کارها را آهسته انجام دهید تا به بدن خود فرصت دهید تا بهبود یابد.

 

قبل از تصمیم گیری در مورد جراح و جراحی مورد نظر خود، مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید اطلاعات کسب کرده اید. تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد روش های جراحی پیدا کنید. بهتر است، در مورد تجربه با افرادی که تحت همین روش قرار گرفته اند صحبت کنید.

 

اگر انجام جراحی زیبایی چیزی است که شما شروع به تحقیق کرده اید، مهم است که بهترین پزشک را در اطراف پیدا کنید. هزینه های جراحی زیبایی می تواند بسیار متفاوت باشد و کیفیت آن نیز متفاوت است. نظراتی را که سایر مشتریان در مورد چند جراح در سایتهایی غیر از سایت خود پزشک گذاشتهاند، مرور کنید تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

 

انتخاب برای انجام جراحی زیبایی می تواند تصمیم سختی باشد. امیدواریم نکات این مقاله باعث شده باشد که در تصمیم گیری احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین از موضوعاتی که باید در هنگام اتخاذ چنین تصمیمی در ذهن داشته باشید آگاهی بیشتری داشته باشید. موفق باشید!

جراحی پلاستیک: آیا برای من مناسب است؟

تصمیم گیری برای انجام جراحی زیبایی یک تصمیم بزرگ است. پس از همه، شما پولی را که به سختی به دست آورده اید برای انجام عمل جراحی خرج خواهید کرد. این یک تجربه جدید برای شما است. شما باید جراحی را انجام دهید و پس از آن باید به زندگی خود ادامه دهید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در طی این فرآیند وجود دارد.

 

اگر قبلاً در مورد یک یا آن جراحی تصمیم گرفته اید و به زودی انجام می شود، باید آماده سازی هایی را انجام دهید. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید رژیم غذایی قبل از عمل است. شما میخواهید از افزایش یا کاهش وزن بیش از حد در این دوره اجتناب کنید زیرا میتواند شرایط را برای پزشک شما تغییر دهد.

 

بررسی کنید که آیا جراح شما واجد شرایط است یا خیر. هنگام بررسی جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که جراح مورد استفاده شما صلاحیت دارد. بررسی های آنلاین را بررسی کنید. با هیئت پزشکی تماس بگیرید. اگر جراح دارای گواهینامه هیئت مدیره است، و در مورد هر گونه شکایت بپرسید. معاینه جراح در حال حاضر می تواند بعداً شما را از اندوه زیادی نجات دهد.

 

در حالی که نادیده گرفتن آن آسان است، مطمئن شوید که علاوه بر جراح، مرکز جراحی را نیز بررسی می کنید. مکانی که قرار است این روش در آن انجام شود باید دارای مجوز یا اعتبار باشد. این موضوع را با دکتر در میان بگذارید. اگر متوجه شدید که مرکز یکی از این شرایط را ندارد، در تصمیم خود برای انجام عمل خود در آنجا تجدید نظر کنید.

 

اگر فرزندتان به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند رضایت نامه ها را امضا کند، اجازه ندهید جراحی زیبایی انجام دهد. باید اجازه دهید فرزندتان صبر کند تا هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی به طور کامل رشد کند. هنگامی که آنها به سن می رسند، می توانید از آنها در هر کاری که انتخاب می کنند حمایت کنید.

 

در مورد خطرات رویه(هایی) که می خواهید انجام دهید تحقیق کنید. چیزی را انتخاب نکنید و کورکورانه وارد آن نشوید، زیرا ممکن است به معنای زیان بزرگی برای امرار معاش یا حتی زندگی شما باشد. همانطور که عوارض جانبی دارو را بررسی می کنید، دریابید که چه اتفاقی ممکن است در طول جراحی و بعد از آن بیفتد.

 

اگرچه همیشه باید با توصیه دوستان از عقل سلیم استفاده کنید، اما نظرات همکارانی که قبلاً جراحی زیبایی انجام داده اند می تواند هنگام انتخاب روش ها و پزشکان حیاتی باشد. دوستان با تجربه مرتبط می توانند منبع ارزشمندی باشند. مهمتر از همه، آنها می توانند به شما یک گزارش اول شخص از چگونگی تجربه جراحی با یک پزشک خاص ارائه دهند.

 

همه چیز باید برای بهبودی شما پس از جراحی آماده باشد. چند هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید و به اندازه کافی غذا در یخچال نگهداری کنید تا مجبور نباشید خانه خود را ترک کنید. به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید که احتمالاً به کمک نیاز خواهید داشت و ممکن است نتوانید رانندگی کنید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، کل هزینه جراحی زیبایی خود را بدانید. وقتی صورت حساب نهایی خود را دریافت می کنید، نمی خواهید غافلگیر شوید. اطمینان حاصل کنید که پزشک نه تنها جراحی، بلکه هر اتفاقی که ممکن است برای شما در نظر گرفته شود را شامل شود. بپرسید که آیا، متخصص بیهوشی صورتحساب جداگانه ای خواهد داشت.

 

اطمینان حاصل کنید که انتظارات شما واقع بینانه است. اگرچه ممکن است فکر کنید معجزه ای اتفاق خواهد افتاد، اما این جراحی ها همیشه جادویی نیستند. این امر به ویژه زمانی صادق است که افراد تصویر ضعیفی از خود دارند. صرفاً تغییر ظاهر فیزیکی شما ممکن است برای کاهش چنین نگرانیهایی کافی نباشد. برای رضایت از نتیجه ممکن است به کمک روانشناختی و همچنین کمک فیزیکی نیاز داشته باشید.

 

به خاطر داشته باشید که بدن شما پیر می شود و جراحی زیبایی با گذشت زمان آشکارتر می شود. یافتن نمونه هایی از افرادی که مجبور به انجام کاشت سینه یا بوتاکس هستند که یک دهه پیش بی عیب و نقص بوده اند و امروزه به طور جدی نامناسب به نظر می رسند، چندان سخت نیست. هدف شما این است که در حین انجام این کار، پیر شوید و زیبا به نظر برسید.

 

اگر به فکر انجام جراحی زیبایی هستید، مهمترین چیزی که باید مراقب آن باشید این است که جراح خود را انتخاب کنید. آیا پزشک در طول جلسه مشاوره به شما توجه کافی داشته و به سوالات شما پاسخ داده است؟ اگر مشاوره به یکی از اعضای کادر پزشکی داده شود، ممکن است بخواهید در مورد اینکه آیا نمی خواهید این پزشک جراحی شما را انجام دهد، تجدید نظر کنید. نحوه درمان قبل از جراحی نشان دهنده نحوه برخورد جراح با نگرانی های شما پس از جراحی است.

 

زمانی که برای جراحی زیبایی مراجعه می کنید، مطمئن شوید که ناخن های رنگ شده ندارید. پس از انجام بیهوشی، پزشک باید ناخنهای شما را از نظر علائمی که نشان میدهد بدن شما اکسیژن کافی دریافت نمیکند، بررسی کند. میخ های رنگ شده تشخیص آن را تقریباً غیرممکن می کند.

 

انجام یک عمل جراحی زیبایی تضمین نمی کند که شما در نهایت به نتایج عالی برسید. بزرگ کردن سینه مملو از عیوب است. اگرچه جراح شما می تواند به راحتی سایز سینه شما را افزایش دهد، اما اندازه سینه ممکن است متقارن نباشد. برخی از بیماران می توانند پس از انجام عمل، ایمپلنت سینه را از طریق پوست خود ببینند و احساس کنند.

 

اگر سیگار می کشید، حداقل یک ماه قبل از انجام جراحی زیبایی باید سعی کنید آن را ترک کنید. برخی از جراحان از کار بر روی افرادی که سیگار می کشند خودداری می کنند. توانایی شما برای التیام اغلب با کشیدن سیگار پیچیده می شود زیرا می تواند منجر به کاهش جریان خون شود.


جراحی سانترال لب یا همان لیفت لب یک روش برای بالا کشیدن لب‌ها با جراحی سرپایی است. در این روش فاصله لب بالا از بینی کاهش پیدا می‌ کند و وسعت ناحیه قرمز رنگ لب افزایش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که شکل لب تاثیر بسیار زیادی در فه افراد و زیبایی آنها می‌ گذارد این روزها عمل‌های جراحی زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر می‌ خواهید شکل لب‌های شما بسیار زیبا باشد بهتر است عمل جراحی لیفت لب را برای خود انتخاب کنید. 

قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، باید به کیفیت کلی زندگی خود نگاه کنید. عادات شخصی ممکن است منجر به برخی از مشکلاتی شده باشد که با آن روبرو هستید، بنابراین به دقت فکر کنید که آیا آماده تغییرات لازم در سبک زندگی هستید تا دوباره همان مسائل را تکرار نکنید. این امر به ویژه برای افرادی که از افسردگی رنج می برند یا رابطه ناسالم با غذا دارند بسیار مهم است.

 

بسیار مهم است که همیشه آب کافی بنوشید. زمانی که اتفاقی تهاجمی رخ خواهد داد، یا به تازگی اتفاق افتاده است، این امر حتی بیشتر از این اتفاق می افتد. به همین دلیل، قبل و بعد از جراحی باید مقدار زیادی آب مصرف کنید. سعی کنید هر جا که می روید آب همراه خود داشته باشید.

 

وقتی تصمیم به انجام جراحی زیبایی می گیرید، تصمیم بزرگی است. اگر مراقب باشید و برای تصمیم گیری عاقلانه وقت بگذارید، می تواند تجربه خوبی برای شما باشد. از نکاتی که در اینجا ارائه شده است استفاده کنید تا به شما در انجام کل فرآیند کمک کند. از فرصت های آینده خود لذت ببرید.

آیا به دنبال انجام جراحی زیبایی هستید؟ این توصیه مفید را امتحان کنید!

 

روند فعلی وجود دارد که در این زمان ها افزایش جراحی پلاستیک را نشان می دهد. با پیشرفت فناوری پزشکی، ما این توانایی را داریم که در مورد ظاهر خود کارهای بیشتری انجام دهیم. مقاله زیر توصیه های مفیدی را برای هر کسی که قصد جراحی زیبایی را دارد ارائه می دهد.

 

تحصیلات جراح پلاستیک را بررسی کنید. اگر به هر نوع جراحی زیبایی فکر می کنید، باید مطمئن شوید که به درستی انجام شده است. بهتر است قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی، در مورد تحصیلاتی که پزشک دریافت کرده است تحقیق کنید و مطمئن شوید که مجوز دارند.

 

دریابید که چه مدت طول می کشد تا پس از جراحی بهبودی خود را طی کنید. در مورد میزان درد که باید انتظار داشته باشید بپرسید. شاید باید داروهای مسکن مصرف کنید یا چند روز پس از جراحی خود را در رختخواب بگذرانید. تمام تمهیدات لازم را قبل از انجام عمل جراحی انجام دهید، اگر انتظار بهبودی طولانی دارید.

 

شما باید مطمئن شوید که متخصص آرایشی و بهداشتی احتمالی شما دارای بیمه نامه خوبی است. شما می خواهید بدانید که در صورت بروز یک اتفاق ناگوار در حین جراحی چه گزینه هایی وجود دارد. بیمه قصور جراح ممکن است برخی یا تمام خسارات شما و احتمالاً هر روش اصلاحی مورد نیاز را پوشش دهد. هرگز بدون بیمه مناسب به جراح مراجعه نکنید. آنها ممکن است به دلیل نرخ های بالا بر اساس مشکلات گذشته نتوانند از عهده یک سیاست خوب برآیند.

 

در حالی که نمی خواهید با صرفه جویی در هزینه جراحی زیبایی خود، نتایج نهایی را به خطر بیندازید، راه های قانونی برای کاهش هزینه های مربوطه وجود دارد. شما می توانید با کسری از هزینه، کارهای جراحی پلاستیک عالی را در خارج از آمریکا انجام دهید. این چیزی است که باید در نظر گرفته شود، حتی اگر همیشه یک گزینه نباشد.

 

اطمینان حاصل کنید که نتایجی که میخواهید از یک عمل زیبایی به دست آورید، واقع بینانه هستند و بر پایه دستیابی به کمال فرش قرمز هالیوودی نیستند. جراحی پلاستیک همیشه تضمینی وجود ندارد. حتی با بهترین پزشک و مراقبت، ممکن است به نتیجه دقیقی که انتظارش را داشتید نرسید.

 

در مورد گزینه های مختلف برای بیهوشی بپرسید. برای مداخلات بزرگ، بیهوشی عمومی بهترین است، اما باید در مورد خطرات مربوطه بدانید. شما این حق را دارید که درخواست بیهوشی عمومی یا موضعی کنید، اما تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. از جراح خود بخواهید که در صورت لزوم از یک پرستار واجد شرایط برای بیهوشی او کمک کند.

 

تقریباً همه جراحان زیبایی برای کارهای قبلی خود کتابی در دسترس خواهند داشت، حتی برای تغییرات صمیمی مانند جراحی سینه. حتما بخواهید نگاهی به این کتاب بیندازید تا بتوانید سطح موفقیتی که پزشکتان در گذشته تجربه کرده است را ببینید. این همچنین به شما فرصتی می دهد تا در مورد تغییرات خود تصمیمات دقیق بگیرید.

 

با خطرات جراحی زیبایی خود آشنا شوید. تمام جراحی ها خطراتی را به همراه دارند. حتی معمولی ترین لیفت صورت می تواند منجر به مرگ شود. اگرچه چنین نتایج شدید رایج نیستند، مهم است که در مورد تمام خطرات احتمالی یاد بگیرید. باید آگاهانه تصمیم بگیرید. از پزشک یا جراح خود بخواهید تمام خطرات را به زبان ساده توضیح دهد.

 

از جراح خود بپرسید که آیا استفاده از نوار چسب گزینه خوبی برای شماست. در بسیاری از موارد، نوار چسب میتواند به کاهش جای زخم پس از جراحی شما کمک کند. گزینه های دیگر را بررسی کنید و از جراح خود بخواهید تصاویری از نوع اسکارهایی که ممکن است بعد از عمل ایجاد کنید را به شما نشان دهد.

 

در مورد خطرات رویه(هایی) که می خواهید انجام دهید تحقیق کنید. چیزی را انتخاب نکنید و کورکورانه وارد آن نشوید، زیرا ممکن است به معنای زیان بزرگی برای امرار معاش یا حتی زندگی شما باشد. همانطور که عوارض جانبی دارو را بررسی می کنید، دریابید که چه اتفاقی ممکن است در طول جراحی و بعد از آن بیفتد.

 

قبل از جراحی، در مورد اینکه بعد از وقوع آن چه انتظاری دارید، تحقیق کنید. اگر به کمک نیاز دارید، میتوانید در زمان کافی به دوستان و خانواده خود بگویید تا بتوانند تغییراتی در برنامههای خود ایجاد کنند. همچنین، شما به این اطلاعات نیاز دارید تا بتوانید برنامه زمانی خود را برنامه ریزی کنید.

 

با جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که هنگام ملاقات با یک متخصص، چیزی برای یادداشت برداری همراه داشته باشید. این بسیار مهم است زیرا از اینکه تمام پاسخ های خود را یادداشت کرده اید سپاسگزار خواهید بود. در مورد انتخاب های مهم در آینده، نیازی به تکیه بر حافظه نخواهید داشت.

 

قبل از رزرو با هر پزشک خاصی برای جراحی زیبایی خود، با بیماران قبلی صحبت کنید. این بیماران گذشته بهترین فرصت شما برای درک کیفیت پزشک و همچنین حمایتی است که دریافت خواهید کرد. از جراح بخواهید برای برخی از مراجع بیمار، یا اینترنت را برای پست های انجمن مربوط به تجربیات بیمار با جراح خاص خود بررسی کنید.

 

تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا نتایج جراحی شما ماندگار باشد. بسیاری از بیماران لیپوساکشن بلافاصله بعد از عمل وزن اضافه می کنند. بدن آنها باید جبران کند و چربی هایی را که برداشته شده است جایگزین کند. از جراح خود بخواهید که شما را به متخصص تغذیه یا مربیان آموزشی ارجاع دهد. می توانید تغییرات مثبتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی مطمئن شوید که زمان مناسب است. اگر دورهای پر استرس را پشت سر میگذارند، یا اعتماد به نفس خود را کاهش دادهاند، ممکن است تصمیمی عجولانه بگیرند. جراحی در حال حاضر یک استرس بزرگ است و باید زمانی با آن مواجه شد که فرد از نظر عاطفی ایمن باشد.

 

در صحبت با جراح و پرسیدن اینکه آیا او در مورد روش های خاص خاصی دارد یا خیر تردید نکنید. بسیاری از تسهیلات از انعطاف پذیری بالایی در مورد هزینه هایی که برای رویه ها می گیرند، برخوردار هستند. مراکز دیگر از معاملات و تخفیف ها برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا زمانی که نپرسید، هرگز نمیدانید، بنابراین پرس و جو کنید و ببینید آیا نمیتوانید تخفیفی برای خود تضمین کنید.

 

به خود اجازه ندهید که به جراحی زیبایی معتاد شوید. هنگامی که مردم یک بار آن را انجام دهند و از نتایج راضی باشند، فکر می کنند با ادامه انجام آن بهتر ظاهر خواهند شد. جراحی پلاستیک بیش از حد باعث می شود که شما دروغین به نظر برسید. حتی می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

 

با هر شانسی، این مقاله دیدگاه های جدیدی را در مورد معایب و مزایای جراحی زیبایی به شما ارائه داد. اولین باری که یک روش انجام می دهید، می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در مورد همه گزینه هایی که دارید فکر کنید تا بتوانید بهترین نتایجی را که روش های مدرن می توانند به شما ارائه دهند، به دست آورید.

توصیه هایی برای جراحی زیبایی و سلامتی شما

بسیاری از مردم متوجه می شوند که از ظاهر خود ناراضی هستند. برای برخی راه حل این مشکل جراحی زیبایی است. زمانی که جراحی زیبایی به درستی انجام شود، میتواند هر کسی را به دلخواه خود نشان دهد. وقتی اشتباه انجام شود، حداقل می توان گفت که بیماران با نتایجی کمتر از ستاره ای روبرو می شوند. مقاله زیر حاوی نکاتی است که به هر کسی کمک میکند تا به نتایج جراحی زیبایی که میخواهد دست یابد.

 

قبل از انجام هر نوع جراحی زیبایی، خود را برای طیف وسیعی از سوالات دوستان و خانواده آماده کنید. بسیاری از مردم مزایایی که یک عمل زیبایی ارائه می دهد را درک نمی کنند یا به آنها احترام نمی گذارند و ممکن است در ابتدا قضاوت کنند. با این افراد صبور باشید و به آنها کمک کنید تا بفهمند چرا این کار را انتخاب کرده اید.

 

جراحی زیبایی همیشه حداقل به یک روز بهبودی نیاز دارد. بسیاری از اوقات دوره نقاهت بسیار طولانی تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که برای این روزها برنامه ریزی کرده اید، از جمله اینکه چه کسی به شما کمک می کند و به خصوص اینکه چگونه در زمانی که از کار و حقوق دور هستید، هزینه های خود را حفظ خواهید کرد.

 

دریابید که چه مدت طول می کشد تا پس از جراحی بهبودی خود را طی کنید. در مورد میزان درد که باید انتظار داشته باشید بپرسید. شاید باید داروهای مسکن مصرف کنید یا چند روز پس از جراحی خود را در رختخواب بگذرانید. تمام تمهیدات لازم را قبل از انجام عمل جراحی انجام دهید، اگر انتظار بهبودی طولانی دارید.

 

تمام گزینه های تامین مالی در اختیار خود را بررسی کنید. پزشک میداند که بسیاری از افراد پولی برای پرداخت هزینههای خاص ندارند و ممکن است یک برنامه پرداخت داشته باشند. اگر پزشک شما یک طرح پرداخت ارائه نمی دهد، اگر واقعاً می خواهید عمل کنید، راه های دیگری وجود دارد.

 

اگر پزشک شما فقط در مورد مزایای جراحی شما صحبت کرده است، ممکن است بخواهید در مورد جراح خود تجدید نظر کنید. یک جراح با کیفیت نه تنها در مورد مزایا بلکه در مورد خطرات و خطرات مرتبط با جراحی با شما صحبت خواهد کرد. اگر پزشک شما چیزی بیش از یک فروشنده نیست، باید به جستجو ادامه دهید.

 

از جراح خود بپرسید که آیا استفاده از نوار چسب گزینه خوبی برای شماست. در بسیاری از موارد، نوار چسب میتواند به کاهش جای زخم پس از جراحی شما کمک کند. گزینه های دیگر را بررسی کنید و از جراح خود بخواهید تصاویری از نوع اسکارهایی که ممکن است بعد از عمل ایجاد کنید را به شما نشان دهد.

 

هنگام برنامه ریزی، تنوع هزینه روش خود را در نظر داشته باشید. بستگی به این دارد که آیا بیهوشی میکنید، آیا در بیش از یک مکان جراحی میکنید یا خیر، و هزینههای دیگر. زمان لازم را برای مشاوره کامل با پزشک، از جمله تمام هزینه های مربوط به این روش، اختصاص دهید. تا زمانی که هزینه نهایی را ندانید، پولی کم نکنید.

 

مهم نیست که یک عمل جراحی زیبایی چقدر جزئی است، شما باید یک شبکه پشتیبانی محکم در جای خود داشته باشید. مطمئن شوید که یکی از دوستان یا خویشاوندان دقیقاً می داند کجا هستید و چه می کنید. جراح شما و تیم او نیز باید اطلاعات تماس مربوطه را داشته باشند. به این ترتیب، فقط در صورت بروز عوارض غیرمنتظره، شخصی آماده کمک به شما خواهد بود.

 

هنگام بررسی جراحی زیبایی، مهم است که نظرات جراحان بالقوه ای را که به آنها مراجعه خواهید کرد بخوانید. این برای اطمینان از اینکه تجربه کلی شما خوب پیش می رود بسیار مهم است. صحبت کردن و خواندن نظرات بیماران سابق یکی از بهترین راه ها برای دریافت مشاوره در دنیای واقعی است.

 

آیا کاندیدای خوبی برای جراحی پلاستیک هستید؟ بیشتر جراحان فقط برای افرادی که بالای 18 سال سن دارند، جراحی انتخابی انجام می دهند. دوم اینکه شما باید در سلامت کامل باشید. سابقه بیماری قلبی، گردش خون یا خونریزی یا هر بیماری دیگری که می تواند بر روند بهبودی تأثیر بگذارد، نداشته باشید.

 

برای مقایسه قیمت ها و راه حل های مختلف باید به یک جراح زیبایی متفاوت مراجعه کنید. کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید همه جراحانی که به آنها مراجعه می کنید قابل اعتماد هستند. مقایسه جراحان مختلف بهترین راه برای یافتن بهترین قیمت ها و دریافت ایده بهتر از اینکه چه کسی با شما صادق است.

 

از نحوه کار جراح خود برای بازبینی بپرسید. بسیاری از انواع جراحی های زیبایی دارای نرخ تجدید نظر بسیار بالایی هستند، تا 20 درصد از اعمال انجام شده. اکثر جراحان قابل اعتماد، اصلاحات را با هزینه کمتر یا بدون هیچ هزینه ای برای شما انجام می دهند. این را از قبل، قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید، بیابید.

 

شما می خواهید تمام تلاش خود را بکنید تا جراحی پیدا کنید که همیشه با شما صادق و صادق باشد. مطمئن شوید که در مورد خطرات مربوط به روش خود سوال کنید. اگر جراح طوری رفتار می کند که هیچ خطری وجود ندارد و ترس شما را نادیده می گیرد، نباید به او اجازه انجام عمل جراحی را بدهید.

 

اگر انجام جراحی زیبایی چیزی است که شما شروع به تحقیق کرده اید، مهم است که بهترین پزشک را در اطراف پیدا کنید. هزینه های جراحی زیبایی می تواند بسیار متفاوت باشد و کیفیت آن نیز متفاوت است. نظراتی را که سایر مشتریان در مورد چند جراح در سایتهایی غیر از سایت خود پزشک گذاشتهاند، مرور کنید تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی باید همیشه زمان بندی را در نظر گرفت. اگر فردی تحت سطوح بیرویه استرس قرار دارد یا در حال گذراندن رویدادهایی است که زندگی او را تغییر میدهد، انجام یک روش باید مورد بازنگری قرار گیرد. اگر بالاخره متوجه شدند که نقطه صلح آمیزی در زندگی خود پیدا کرده اند و همچنان خواهان این عمل هستند، می توانند برای انجام آن تلاش کنند.

 

بسته به نوع جراحی زیبایی که تحت آن قرار می گیرید، باید زمان مناسب را برای بهبودی در نظر بگیرید. برخی از جراحیها تنها به چند روز نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر میتوانند شما را به مدت چند هفته استراحت کنند. بدانید که ممکن است برای مدتی بیکار باشید و تا زمانی که به طور کامل بهبود نیافتهاید، نتوانید به چیزهای اطراف خانه رسیدگی کنید.

 

در نتیجه، همه از ظاهر خود راضی نیستند. یکی از راه هایی که افراد این موضوع را تغییر می دهند انجام جراحی زیبایی است. این جراحی بسته به جراح و توانایی های او می تواند نتایج متفاوتی داشته باشد. برای دستیابی به بهترین نتایج قابل تصور، قبل از انجام جراحی زیبایی، نکات فوق را در نظر داشته باشید.