کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

نگهداری پتوس

 

شما به خوبی میدانید که چگونه باغبانی کنید، و ایدهای تقریبی در مورد اینکه چیزی برای پرورش ارگانیک چه چیزی لازم است دارید، اما دقیقاً نمیدانید باغبانی ارگانیک چیست. این مقاله به راحتی آن را برای شما تجزیه می کند و به رفع هرگونه سردرگمی که ممکن است داشته باشید کمک می کند .

 

وقتی پاییز فرا رسید، زمان کاشت خوراکی های پاییزی فرا رسیده است. اگر میخواهید در این فصل شرایط را کمی تغییر دهید، گلدانهای سفالی استاندارد خود را کنار بگذارید و به جای آن کاهو و کلم پیچ خود را درون کدو تنبل بکارید! کدو تنبل را درست مثل زمانی که جک لنترن درست می کردید پاک کنید. Wilt-Pruf را داخل کدو و لبه های آن اسپری کنید تا کدو نپوسد. پس از اتمام این کار، آماده شروع کاشت خواهید بود .

 

هنگام کاشت باغ سبزی خود باید به خاطر داشته باشید که برخی از گیاهان در کنار هم به خوبی رشد نمی کنند در حالی که برخی دیگر رشد می کنند. به یاد داشته باشید که برخی از گیاهان را نمی توان در کنار یکدیگر کاشت، بنابراین باید از ترکیبات خاصی اجتناب کنید. به عنوان مثال، کلم بروکلی را نمی توان در کنار گوجه فرنگی کاشت و غیره .

 

از آب ماکارونی باقی مانده خود در باغ خود استفاده کنید! گیاهان طرفداران بزرگ نشاسته هستند و با آبی که حاوی سطوح بالاتری از نشاسته است، رشد می کنند، مانند آبی که پس از جوشاندن ماکارونی یا سیب زمینی باقی می ماند. با این حال، مطمئن شوید که قبل از آبیاری گیاهان خود، اجازه دهید آب بماند تا به دمای اتاق برسد !

 

به این فکر کنید که از دوستان یا خانواده خود برای قلمه زدن از گیاهان موجود خود بخواهید. بسیاری از گیاهان از قلمه ها رشد می کنند تا مجبور نباشید خودتان یک گیاه کامل بخرید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا به صورت آنلاین یاد بگیرید کدام قسمت از گیاه را باید قطع کنید تا دوباره بکارید، و استفاده از قلمه ها می تواند صدها دلار در هزینه های محوطه سازی و باغبانی صرفه جویی کند .

 

اگر متراژ زیادی برای باغبانی ندارید، سعی کنید در باغ خود از نرده یا ستون استفاده کنید. اجازه دادن به سبزیهای خاص بهجای پخش شدن در امتداد زمین، بهجای اینکه در امتداد زمین رشد کنند، به شما امکان میدهد در هر فوت مربع رشد بیشتری داشته باشید. شما می توانید این کار را با گوجه فرنگی، نخود فرنگی و لوبیا انجام دهید .

 

اگر میخواهید سبزیجات بکارید، اما اتاق ندارید، سبزیهایی را بکارید که روی درخت انگور رشد میکنند. سبزیجاتی مانند کدو حلوایی، خربزه و گوجه فرنگی را می توان برای رشد در امتداد یک نرده یا حصار تربیت کرد. می توانید از فضای عمودی برای به دست آوردن باغ سبزیجات مورد نظر خود استفاده کنید .

 

هنگام پخت ماکارونی برای استفاده در باغچه خود، در مصرف آب صرفه جویی کنید. اگر تا به حال ماکارونی را در آب جوشانده اید، هنگام آبکش کردن پاستا، حالت کدر آب را مشاهده کرده اید. این آب مملو از نشاسته است که برای گیاهان کاملاً مغذی است. اطمینان حاصل کنید که آب را کاملا خنک کنید، زیرا آب داغ می تواند به ریشه های گیاه آسیب برساند و حتی آن را از بین ببرد .

 

یک درمان غیر سمی برای لکه های سیاه روی گل رز ایجاد کنید. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین، یک قاشق غذاخوری روغن نباتی و یک قطره مایع شوینده را در یک گالن آب ترکیب کرده و تکان دهید. یک بطری اسپری را با این مخلوط پر کنید و وقتی رطوبت بالا رفت، گل های رز خود را به پایین اسپری کنید - مطمئن شوید که هر دو طرف برگ ها را بگیرید .

 برای مشاهده قیمت پتوس https://www.rezvangol.ir/product-category/plants/house-plants/%d9%be%d8%aa%d9%88%d8%b3/ روی لینک کلیک کنید

برای کسانی که تازه کار باغبانی می کنند، پیشنهاد می شود با گیاهان یکساله آزمایش کنند. واریتههای زیر مقاوم هستند، در خاک متوسط رشد میکنند و کمترین مراقبت را انجام میدهند: گل ختمی شیرین، گل همیشه بهار، زینیا، آفتابگردان، گل اطلسی، گل اطلسی و گیلاس. فقط به یاد داشته باشید که مرتباً آنها را سرکوب کنید تا گلهای جدید رشد کنند .

 

از هاست ها برای روشن کردن یک منطقه سایه استفاده کنید. هاستاها گیاهی عالی برای روشن کردن یک منطقه سایه از باغ شما هستند. آنها عمدتاً برای برگهایشان رشد می کنند که رنگ آنها از سبز آبی تیره تا سبز زرد روشن است. شکوفهها معمولاً اسطوخودوس هستند، اما Hosta Plantaginea دارای گلهای سفید و خوشبویی است. آنها بهتر است در خاک مرطوب و غنی که با مقدار زیادی کمپوست اصلاح شده است، رشد کنند. توده های بزرگ را می توان به راحتی در پاییز تقسیم کرد .

 

برای حفظ آب هنگام باغبانی، حتما از سه اینچ مالچ ارگانیک استفاده کنید. مالچ به گیاهان شما کمک می کند تا آب را به آرامی در طول زمان جذب کنند و به شما امکان می دهد آب کمتری نسبت به حالت عادی مصرف کنید. بسیاری از مواد طبیعی مالچ عالی می سازند، از جمله سوزن کاج و بسیاری از انواع برگ .

 

گیاهان زینتی و خوراکی را به عنوان بخشی از محوطه سازی منظم حیاط خود بکارید. گیاهان خوب برای شروع عبارتند از رزماری، انواع آویشن، مریم گلی، پونه کوهی و ریحان. همه اینها در ترکیب با گیاهان چند ساله عالی به نظر می رسند، و به اندازه کافی برای شما تامین می کنند که دیگر نیازی به خرید آنها نخواهید داشت - گیاهان دارویی در سوپرمارکت گران هستند .

 

قبل از شروع کاشت در باغ خود، ایده خوبی است که ابتدا اسیدیته خاک خود را آزمایش کنید. کیت های تست خانگی به راحتی در دسترس هستند. خاک شما برای اکثر سبزیجات باید PH حدود 6.5 داشته باشد. اگر PH خیلی پایین است، می توانید با پخش آهک آن را افزایش دهید. اگر خیلی زیاد است، می توانید از پودر گوگرد استفاده کنید .

 

تصمیم به استفاده از جایگزین های طبیعی و ارگانیک به جای کودهای شیمیایی رایج تر و سنتی می تواند برای گیاهان، خاک و حتی محیط شما مفید باشد. با گذشت زمان، استفاده از کودهای معدنی می تواند به تدریج باعث تجمع مواد شیمیایی سمی در آب و خاک شود که در نهایت نه تنها حیاط خانه شما، بلکه کل منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد .

 

هنگامی که در سایه کاشت می کنید، از رنگ هایی استفاده کنید که در نورپردازی به بهترین شکل خودنمایی کنند. برخی از گیاهان در زیر نور آفتاب بسیار عالی به نظر می رسند. سایر گیاهان در مناطق سایه دار فوق العاده به نظر می رسند. رنگ های بنفش، آبی و سبز را برای سایه انتخاب کنید. این رنگ های سرد را پشت گیاهان رنگی گرمتر در باغ خود بکارید .

 

اطمینان حاصل کنید که باغ خود را به طور منظم آبیاری کنید. خاکی که خیلی خشک می شود در واقع می تواند آب را دفع کند. گیاهان بدون آب هرگز زنده نمی مانند. زمان مشخصی از روز برای رفتن به آب داشته باشید یا روی یک سیستم آبپاش خودکار سرمایه گذاری کنید. گیاهان شما به خاطر آن از شما تشکر خواهند کرد .

 

در پایان، شما به این مقاله رسیدید که دقیقاً چه باغبانی ارگانیک است و اکنون، باید ایده کاملاً واضحی از چیستی آن داشته باشید. امیدواریم این دانش جدید به شما کمک کند نه تنها باغ خود را گسترش دهید، بلکه به شما امکان می دهد این اطلاعات را با افرادی که علایق مشابهی دارند به اشتراک بگذارید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد