کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی

 

به قول قدیمی ها "زیبایی در چشم بیننده است". زیبایی چیزی است که شما از آن می سازید و آن را زیبا می دانید. همانطور که گفته شد، این مقاله رازها و نکات زیبایی را به شما ارائه می دهد که می توانید بلافاصله در زندگی خود به کار ببرید.

 

اگر یکی از لاک های شما شروع به ضخیم شدن و چسبندگی کرد، کمی لاک پاک کن در بطری اضافه کنید. کمی لاک ناخن اضافه کنید و خوب تکان دهید. با انجام این کار، می توانید چند مورد دیگر از بطری استفاده کنید.

 

در حالی که پوست صورت شما نسبتاً ظریف است، پوست تمام بدن شما به طور قابل توجهی ضخیم تر است. با این وجود، از لایه برداری سود زیادی می برد. قبل از ورود به حمام یا دوش، از یک برس بدن با موهای طبیعی برای مسواک زدن کل بدن خود استفاده کنید. این پوست مرده را از بین می برد و همچنین گردش خون شما را افزایش می دهد.

 

برای اینکه موهای بلند و متوسط خود را در صبح حجم دهید، سر خود را وارونه کنید، سپس از یک محصول اسپری مانند موس یا سرم برای افزایش حجم استفاده کنید. ریشه ها را هدف بگیرید، سپس موهای خود را از قسمت تاج و کناره ها بشویید. سمت راست را به سمت بالا بچرخانید، سپس با انگشتان خود لایه بالایی را صاف کنید.

 

قبل از سشوار کشیدن موهای خود را با یک محافظ حرارتی اسپری کنید. این محصول در فروشگاههای عمومی مانند وال مارت یا تارگت موجود است و به جلوگیری از دو شاخه شدن موها کمک میکند زیرا به خشک شدن سریع موهای شما کمک میکند. در مرطوب کننده می بندد و بوی فوق العاده ای دارد.

 

همیشه خط چشم و لب خود را تازه تیز نگه دارید. یک مداد تازه تراشیده تمیزتر است و بسیار راحت تر اعمال می شود. 10 دقیقه قبل از تیز کردن آنها را فریز کنید تا نشکنند.

 

اگر ایده استفاده از نوارهای مژه مصنوعی باعث سردی پا می شود، به جای آن مژه های تکی را در نظر بگیرید. استفاده از اینها بسیار ساده تر است و در مقایسه با مقداری که برای مژه های پر استفاده می شود، فقط به مقدار کمی چسب مژه نیاز دارند. مژههای مجزا، وقتی در گوشه بیرونی چشم قرار میگیرند، جلوههای طبیعیتری ایجاد میکنند.

 

برای اینکه دندان های خود را سفیدتر نشان دهید، از رژ لب با ته رنگ آبی سرد استفاده کنید. رژ لب هایی با ته رنگ گرم و نارنجی رنگ زرد طبیعی دندان های شما را برجسته می کند و آنها را زردتر نشان می دهد. از طرف دیگر، رژ لب هایی با ته رنگ سرد و پایه آبی، دندان های شما را سفیدتر نشان می دهند. برای تاثیر بیشتر، رژ لب قرمز روشن با ته رنگ آبی انتخاب کنید.

 

برای حداکثر فواید زیبایی، برنامه را رعایت کنید. لازم نیست همه چیز را برنامه ریزی کنید، اما باید وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید. مطالعات نشان داده است که افرادی که با برنامه غذایی خود در مورد غذا و نوشیدنی سازگار هستند، سال ها جوان تر به نظر می رسند و عمر طولانی تری نسبت به افرادی دارند که در زمان غذا خوردن پراکنده هستند.

 

در اینجا یک نکته کاربردی آرایش عالی است. ریمل ضد آب و بلند کننده می تواند به مژه های شما کمک کند که حجم بیشتری داشته باشند. بسیاری از برندهای ریمل وعده می دهند که مژه های شما پرتر و همچنین فر به نظر برسد. خیلی از اینها خیلی سنگین هستند. آنها در واقع وزن مژه ها را بیشتر از ضخیم کردن مژه ها می کنند. برخی از فرمول های بلند کننده مژه های شما را بلندتر نشان می دهند و فر طبیعی آنها را افزایش می دهند. این می تواند فر و حجم بیشتری را به مژه های شما اضافه کند.

 

برای اینکه به خودتان یک لیفت سریع صورت بدهید، کافی است یک رگه از رژگونه را در بالای گونه هایتان بمالید. این رنگ چشم را به سمت بالا می کشد و چهره شما را محکم تر و جوان تر می کند. اگر پوست کم رنگی دارید، بهترین اثر را از صورتی کم رنگ خواهید داشت. کسانی که پوست تیره تری دارند باید سایه های گلگون را انتخاب کنند.

 

برای داشتن موهایی فوق العاده براق، سعی کنید موهایتان را حالت دهنده عمیق بدهید! پس از شستن موهایتان، تمام آب اضافی را فشار دهید و یک نرم کننده سالم را روی موهایتان بمالید و روی خط مو، پشت موها و نوک موها تمرکز کنید. یک کلاه دوش بزنید و اجازه دهید نرم کننده 10 دقیقه خیس بخورد قبل از اینکه آن را بشویید. وقتی خشک شود موهای ابریشمی زیبایی خواهید داشت!

 

از دستمال توالت ارزان قیمت برای پاک کردن چربی صورت خود استفاده کنید. بافت دستمال توالت ارزان بهترین جذب روغن را فراهم می کند. تمام صورت خود را بمالید تا فوراً چربی اضافی آن پاک شود.

 

یک نکته فوق العاده ساده وجود دارد که اگر رعایت نشود ظاهر مردان و زنان را تا حد زیادی کاهش می دهد. ابروهای خود را مرتب کنید و مطمئن شوید که می توانید بگویید که یک ابرو به کجا ختم می شود و ابروی بعدی شروع می شود. اگر با هم رشد می کنند یا خیلی پرپشت هستند، سعی کنید آنها را کوتاه کنید تا بتوانید زیبایی خود را افزایش دهید.

 

اگر شامپو و نرمکنندهای پیدا کردهاید که به خوبی برای شما کار میکند، باید از آنها استفاده کنید، حتی اگر مارکهایشان متفاوت باشد. بهتر است آنهایی را انتخاب کنید که سبکهای یکسانی دارند، اما، مانند تهیه هر دو محصول برای تقویتکنندههای فر، تقویتکنندههای رنگ و غیره، زیرا ترکیبات مشابه هستند.

 

مراقبت از پوست سالم برای زیبایی مهم است. این شامل لایه برداری، مرطوب سازی و حتی ماساژ است. حداقل یک بار در روز، حتما یک لوسیون خوب به پوست خود بزنید.

 

با بخار دادن مکرر صورت، منافذ صورت را باز کنید. این کار را می توان به راحتی با پر کردن یک کاسه با آب داغ و نگه داشتن صورت خود روی کاسه با یک حوله روی سر انجام داد. منافذ را باز می کند، کثیفی ها و مواد زائد عمیق را بیرون می کشد و پوست شما را درخشان می کند. صورت خود را مستقیماً با آب سرد بپاشید تا منافذ پوست بسته شود.

در شکل زیر نحوه خوابیدن بعد از ابدومینوپلاستی نشان داده شده است.

 

برای خانمهایی که آرایش میکنند میتواند راهی برای پنهان کردن ویژگیهای ناخوشایند، افزایش ویژگیهایی باشد که فرد میخواهد نشان دهد، یا صرفاً بهعنوان یک تزئین اضافی برای آنچه میپوشد. داشتن سلیقه خوب با آرایش نه تنها می تواند زیبایی را افزایش دهد، بلکه راه دیگری برای ابراز وجود فراهم می کند.

 

زیبایی واقعاً عمق پوست است و زیبایی واقعی با پوست عالی شروع می شود. همه خواهان داشتن پوستی عالی هستند، اما اگر با پوستی درخشان و بی عیب به دنیا نیامده اید، ناراحت نباشید. به خوبی از صورت خود مراقبت کنید؛ آن را از داخل و خارج تمیز و مرطوب نگه دارید و به رنگ زیبایی که می خواهید خواهید رسید.

 

زیبایی شما بازتاب ظاهری درون شماست. از اطلاعات، نکات و رازهایی که در این مقاله می خوانید استفاده کنید تا زیبایی درونی شما بر ظاهر شما بدرخشد تا همه دنیا ببینند. متوجه اعتماد به نفسی خواهید شد که قبلاً نداشتید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد