کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

مراحل آسان در مورد نحوه انجام جراحی زیبایی

 

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به فکر جراحی زیبایی هستند. در حالی که شیوع جراحی زیبایی تنها گزینه های شما را افزایش می دهد، به این معنی است که هنگام انجام فرآیند زیبایی باید محتاط باشید. اما چگونه می توانید از پرچم قرمز و اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید؟ برای چند توصیه جراحی زیبایی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، حتماً کمی در مورد جراحی زیبایی تحقیق کنید. شما می خواهید همه چیزهایی که در جراحی زیبایی دخیل است مانند هزینه ها، خطرات، و اینکه چگونه باید برای جراحی واقعی آماده شوید را درک کنید. پس از کمی تحقیق می توانید تشخیص دهید که آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

آیا به دلیل آنچه دیگران می گویند از انجام جراحی پلاستیک می ترسید؟ اگر هستید، پس خیلی مهم است که با خودتان بنشینید. (و شاید یکی از عزیزان مورد اعتماد) تمام دلایلی را که در مورد انجام این کار فکر می کنید یادداشت کنید. شما نیازی به پاسخگویی به دیگران ندارید، اما در تصمیم خود احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.

 

اگر شنیده اید که شخص دیگری در حال انجام جراحی پلاستیک است، اجازه ندهید که نظر شما را نسبت به خودتان تغییر دهد. در حالی که زمان های بسیار خوبی برای استفاده از این ابزار وجود دارد، همگام بودن با جونز دلیل کافی خوبی نیست. به خودتان زمان بدهید تا فکر کنید، سپس بعداً در این ایده تجدید نظر کنید.

 

دریابید که چه خطراتی در مورد روش شما وجود دارد و بپرسید که آیا پزشک کار خاصی برای مبارزه با این خطرات انجام می دهد یا خیر. خودتان درباره موضوع تحقیق کنید تا از صداقت پزشک خود اطمینان حاصل کنید. هنگامی که خطرات مربوط به آن را می دانید، با دقت بیشتری در مورد جراحی خود فکر کنید.

 

قبل از اینکه جراحی خود را انجام دهید، تقریباً مطمئناً به کتاب قبل و بعد از آن نگاه کرده اید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید. این لطف را حتما به شما منتقل کنید. حتی اگر از نشان دادن بدن خود احساس ناراحتی می کنید. این به افراد دیگر کمک می کند تا در مورد جراحی خود تصمیمی آگاهانه بگیرند.

 

رینوپلاستی جراحی است که باعث تغییر شکل بینی می شود. این جراحی تقریباً رایج ترین جراحی زیبایی است. جراح بینی را بزرگتر یا کوچکتر می کند یا شکل پل یا نوک بینی را به کلی تغییر می دهد. می تواند آسیب، نقص مادرزادی یا مشکل تنفسی را اصلاح کند.

 

اگر به طور خاص به دنبال عمل بینی هستید، یک گزینه جالب در دسترس شماست - اگر شجاع هستید! هند مکه جراحی زیبایی بینی است، سالهاست که بوده است. بسیاری از مردم از این گزینه به دلیل مسافت دور هستند. جراحان با کیفیت زیادی وجود دارند که هزینه آنها بسیار کمتر از ایالات متحده است.

 

قبل از انجام هر نوع جراحی زیبایی، باید تا حد امکان در مورد آن مطالعه کنید. این شامل صحبت با حرفه ای، دوستان، خواندن مقالات، کتاب ها و مجلات، و حتی نگاه کردن به روش های آنلاین است. ایده اصلی این است که قبل از اینکه به یک نوع متخصص تبدیل شوید، حتی به زیر چاقو رفتن فکر کنید.

 رینوپلاستی چیست ؟ https://arshanclinic.com/rhinoplasty-and-nose-surgery/



بسیاری از جراحان زیبایی و کلینیک ها در مناطق نسبتاً باریک تخصص دارند. گاهی اوقات آنها فقط بر روی یک روش تمرکز می کنند. شما باید به دنبال یک دکتر با دید گسترده تر باشید. یک متخصص خوب در کارهای آرایشی باید بتواند به شما کمک کند تا روش هایی را که واقعاً مشکلات شما را حل می کند، راهنمایی کند. کسی که انواع جراحی را انجام می دهد، می تواند گزینه های بیشتری را به شما ارائه دهد.

 

بپرسید که آیا پیش پرداخت مزایایی دارد یا خیر. اگر بتوانید زودتر پول بیشتری به آنها بدهید، ممکن است برخی مراکز نرخ خود را کاهش دهند. با توجه به رواج طرحهای پرداخت، معمولاً زمان زیادی طول میکشد تا این مکانها پول بدهکار خود را دریافت کنند. اگر بودجه دارید، ممکن است برای پرداخت قسمت بیشتری از صورتحساب خود از تخفیف برخوردار شوید.

 

با پزشک خود در مورد آنچه که می توانید از بیهوشی درگیر در عمل شما انتظار داشته باشید صحبت کنید. این یک سوال بسیار مهم است که اغلب فراموش می شود. ابتدا، سطوح مختلف درد را در سطوح مختلف بیهوشی احساس خواهید کرد. بسته به نوع بیهوشی مورد استفاده، ممکن است به زمان بهبودی طولانی تری نیاز داشته باشید و احتمالاً بعد از عمل به خانه بروید. در نهایت، هزینه های زیادی برای این روش وجود دارد. درک این تفاوت ها می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

 

در حالی که قهوه نسبت به بسیاری از مواد دیگر مضر کمتری است، باید بلافاصله قبل از عمل از مصرف آن اجتناب کرد. به خصوص در دوران نقاهت. کافئین محرکی است که اندازه رگ ها و عروق شما را محدود می کند. وقتی در مورد بهبودی پوست صحبت می کنید، این چیزی است که می خواهید از آن اجتناب کنید.

 

قبل از اینکه حتی به انجام یک عمل زیبایی فکر کنید، مطمئن شوید که وزن مناسبی دارید. عوارض یک عمل زیبایی زمانی افزایش می یابد که شما خیلی لاغر یا خیلی سنگین هستید. سعی کنید حداقل چند ماه قبل از انجام عمل، سالمتر غذا بخورید و ورزش کنید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

پس از جراحی بدون مشورت با جراح پلاستیک خود، هیچ ویتامین یا مکمل گیاهی مصرف نکنید. برخی از مکملها ممکن است با آنتیبیوتیکها یا داروهای مسکن شما تداخل بدی داشته باشند. آنها می توانند در جریان خون اختلال ایجاد کنند که باعث کند شدن زمان بهبودی می شود. حتی اگر مکملی است که برای مدت طولانی مصرف کرده اید، ابتدا آن را با پزشک خود پاک کنید.

 

هنگامی که به دنبال جراح برای انجام عمل خود هستید، سعی کنید امتیازات بیمارستان را بیابید. این ایده خوبی است زیرا انجام عمل جراحی در بیمارستان خطر را کاهش می دهد. اگر اتفاق غیرمنتظرهای بیفتد، به جای اینکه بخواهید در میانه یک ضربه به آنجا برسید، در حال حاضر در بیمارستان خواهید بود.

 

جراحی زیبایی در حال رایج تر شدن است، اما این بدان معنا نیست که جای نگرانی وجود ندارد. شما باید تمام تلاش خود را برای آموزش خود انجام دهید تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه بگیرید. یک عمل زیبایی باید به زندگی شما کمک کند، نه اینکه شما را عقب نگه دارد. این مقاله تضمین می کند که جراحی زیبایی شما تمام آنچه را که می خواهید به ارمغان می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد