کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

اولین باری است که جراحی زیبایی انجام می دهید؟ این نکات را بررسی کنید!

 

بسیاری از مردم فکر می کنند که جراحی زیبایی ناسالم است. در حقیقت، هیچ مشکلی با آن وجود ندارد. حتی می تواند به سلامت شما کمک کند. بخش زیادی از سلامتی شما شامل رفاه روانی و نحوه نگرش شما به خود می شود. جراحی زیبایی می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به شما کمک کند تصویر مثبت تری از خود داشته باشید. به خواندن ادامه دهید تا در مورد جراحی بیشتر بدانید و مطمئن شوید که بهترین گزینه است.

 

هنگامی که قصد انجام عمل جراحی زیبایی شکم را دارید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید. برای اینکه کاندیدای خوبی برای این نوع روش باشید، باید به وزن مطلوب نزدیک باشید. ممکن است پوست شلی در اطراف ناحیه شکم ناشی از بارداری یا کاهش وزن سریع داشته باشید. جراح زیبایی از شما می خواهد که وزن ایده آل خود را داشته باشید تا یک عمل موفقیت آمیز داشته باشید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، همیشه به دنبال یک جراح زیبایی با گواهی بورد باشید. ضروری است که جراح خود را بشناسید. در مورد صلاحیت ها و گواهینامه های او بپرسید. درخواست عکس قبل و بعد. در صورت امکان، با بیماران سابق صحبت کنید. یک جراح خوب مفتخر است که بهترین کار خود را به نمایش بگذارد و همیشه در مورد صلاحیتهایش پیشرو خواهد بود.

 

کلینیکهای زیادی وجود دارند که این جراحی را انجام میدهند، اما بعد از آن طوری رفتار میکنند که انگار نمیخواهند بعد از اتمام آن شما را اذیت کنند. مطمئن شوید که کلینیکی که برای جراحی خود برنامه ریزی کرده اید، در صورت بروز مشکل، ویزیت های بعد از مراقبت را برای بیماران فراهم می کند.

 

همانطور که با جراح مشورت می کنید، از او بخواهید که قیمت همه چیز را برای شما مشخص کند. شما باید در مورد مهلت پرداخت به توافق برسید، یا حتی می توانید یک برنامه پرداخت تنظیم کنید. شما و جراح باید در مورد پرداخت یکسان باشید.

 

مهم است که به یاد داشته باشید هر روش جراحی دارای خطرات بالقوه است. حتماً این خطرات را به طور عمیق با جراح خود در میان بگذارید تا بتوانید کاملاً از همه چیز درگیر شوید. مزایای زیادی برای رویه ها وجود دارد، اما باید بدانید که ممکن است همه چیز اشتباه پیش برود.

 

برای اطمینان از داشتن یک جراح خوب، بپرسید که جراح شما از کجا امتیازات بیمارستانی دارد. بسیاری از جراحان به جای بیمارستان ها از کلینیک های سرپایی تمرین می کنند. امتیازات بیمارستان همچنان می تواند به بیماران بالقوه کمک کند تا اعتبار جراح را تعیین کنند. بیمارستانها بررسیهای پسزمینهای را بر اساس گواهیهای جراح و سابقه تخلف انجام میدهند. جراحان بدون امتیاز بیمارستان باید توضیح خوبی برای این کمبود داشته باشند.

 

قبل از مراجعه برای اولین قرار ملاقات، حتماً در مورد هزینه های مشاوره بپرسید. برخی از جراحان هزینه ویزیت مطب را دریافت می کنند، اما در صورت انتخاب آن جراح، این هزینه از قیمت نهایی جراحی کسر می شود. دیگران صرف نظر از انتخاب نهایی شما هزینه بازدید را از شما دریافت می کنند و برخی مشاوره رایگان ارائه می دهند.

 

از جراح پلاستیک خود بخواهید تصاویر قبل و بعد از بیماران را ببیند، آنها قبلاً جراحی را انجام داده اند. به این ترتیب، می توانید نوع کار آنها را ببینید و تصمیم بگیرید که آیا این جراح برای شما مناسب است یا خیر. اگر آنچه در تصاویر می بینید را دوست ندارید، به یک جراح دیگر مراجعه کنید.

 

اگر در یافتن پزشکی مقرون به صرفه مشکل دارید، به فکر رفتن به شهر دیگری باشید تا روش انتخابی خود را انجام دهید. هزینه یک جراحی بسته به محل انجام آن می تواند متغیر باشد، بنابراین اگر مایل به سفر هستید معمولاً می توانید آنچه را که می خواهید در محدوده قیمت خود بدست آورید. مطمئن شوید که پس انداز احتمالی را با هزینه سفر مقایسه کنید تا مطمئن شوید که ارزش آن را دارد.

 

پس از جراحی زیبایی، مطمئن شوید که زمان بهبودی زیادی برای خود فراهم کنید. زمان بهبودی بر اساس روش شما می تواند تا چهار هفته طول بکشد. افرادی که کار می کنند باید زمان کافی را برای بهبودی در نظر بگیرند. به خودتان فشار نیاورید تا خیلی زود انجام دهید.

 

در مورد عوارض و خطرات با پزشک خود صحبت کنید. مطمئن شوید که همه را درک می کنید. خیلی راحت می توانید آنقدر هیجان زده باشید که خطرات یا عوارض جراحی زیبایی خود را در نظر نگیرید، اما باید بدانید که وجود دارند. به پزشک خود گوش دهید و تعیین کنید که چگونه می توانید از هر دو اجتناب کنید.

 

روی آوردن به جراحی زیبایی برای بهبود یا بهبود ظاهر چیزی است که نباید آن را سهل انگاری کرد. شما باید تحت آزمایشات فیزیولوژیکی قرار بگیرید تا مطمئن شوید که هیچ اختلالی ندارید که شما را به یک بیمار پرخطر تبدیل کند. همانطور که در حال انجام آزمایش هستید، مطمئن شوید که کاملاً صادق باشید تا پس از اتمام مراحل از هرگونه پیامد مخرب جلوگیری کنید.

 

جراح مورد اعتماد خود را پیدا کنید. یکی از ضروری ترین عناصر هر عمل جراحی زیبایی موفق یک جراح خوب است. قبل از انجام هر گونه جراحی، مطمئن شوید که فرصتی دارید که واقعاً با پزشک صحبت کنید. سایت های بررسی آنلاین را بررسی کنید، حتی اگر می توانید با بیماران سابق صحبت کنید.

 

تیپ پلاستی چیست ؟ https://arshanclinic.com/plastic-type/



تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا نتایج جراحی شما ماندگار باشد. بسیاری از بیماران لیپوساکشن بلافاصله بعد از عمل وزن اضافه می کنند. بدن آنها باید جبران کند و چربی هایی را که برداشته شده است جایگزین کند. از جراح خود بخواهید که شما را به متخصص تغذیه یا مربیان آموزشی ارجاع دهد. می توانید تغییرات مثبتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

 

درک مدت زمان بهبودی برای درک این روش بسیار مهم است. این امر بر نتیجه نهایی شما در مورد جراحی تأثیر زیادی خواهد داشت، بنابراین باید دستورات پزشک خود را برای انجام یک T دنبال کنید. دو هفته بعد از عمل باید در رختخواب یا استراحت در خانه بگذرد.

 

هنگامی که رژیم غذایی خود را تغییر می دهید تا برای جراحی آینده آماده شوید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در حالی که آنچه می خورید مهم ترین است، می توانید بدن خود را از طریق مکمل ها و ویتامین ها تنظیم کنید. برای زنان، مصرف ویتامین هایی مانند C، A و E مهم است.

 

در حالی که اکثر مردم از اهمیت ویتامین هایی مانند ویتامین C و A قبل از انجام عمل آگاه هستند، دریافت مواد معدنی نیز مهم است. اینها برای جلوگیری از بافت اسکار و به خصوص کلوئید ضروری هستند. مصرف مکمل های معدنی معمولی قبل و بعد از عمل، پوست شما را تا حد امکان صاف نگه می دارد.

 

دانش شما در مورد جراحی پلاستیک پس از خواندن این مطلب باید بسیار بیشتر باشد. با تعیین قرار ملاقات برای صحبت با جراح شروع کنید. پس از آن، مشخص کنید که آیا برای انجام جراحی راحت هستید یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد