کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

آیا به دنبال انجام جراحی زیبایی هستید؟ این توصیه مفید را امتحان کنید!

 

روند فعلی وجود دارد که در این زمان ها افزایش جراحی پلاستیک را نشان می دهد. با پیشرفت فناوری پزشکی، ما این توانایی را داریم که در مورد ظاهر خود کارهای بیشتری انجام دهیم. مقاله زیر توصیه های مفیدی را برای هر کسی که قصد جراحی زیبایی را دارد ارائه می دهد.

 

تحصیلات جراح پلاستیک را بررسی کنید. اگر به هر نوع جراحی زیبایی فکر می کنید، باید مطمئن شوید که به درستی انجام شده است. بهتر است قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی، در مورد تحصیلاتی که پزشک دریافت کرده است تحقیق کنید و مطمئن شوید که مجوز دارند.

 

دریابید که چه مدت طول می کشد تا پس از جراحی بهبودی خود را طی کنید. در مورد میزان درد که باید انتظار داشته باشید بپرسید. شاید باید داروهای مسکن مصرف کنید یا چند روز پس از جراحی خود را در رختخواب بگذرانید. تمام تمهیدات لازم را قبل از انجام عمل جراحی انجام دهید، اگر انتظار بهبودی طولانی دارید.

 

شما باید مطمئن شوید که متخصص آرایشی و بهداشتی احتمالی شما دارای بیمه نامه خوبی است. شما می خواهید بدانید که در صورت بروز یک اتفاق ناگوار در حین جراحی چه گزینه هایی وجود دارد. بیمه قصور جراح ممکن است برخی یا تمام خسارات شما و احتمالاً هر روش اصلاحی مورد نیاز را پوشش دهد. هرگز بدون بیمه مناسب به جراح مراجعه نکنید. آنها ممکن است به دلیل نرخ های بالا بر اساس مشکلات گذشته نتوانند از عهده یک سیاست خوب برآیند.

 

در حالی که نمی خواهید با صرفه جویی در هزینه جراحی زیبایی خود، نتایج نهایی را به خطر بیندازید، راه های قانونی برای کاهش هزینه های مربوطه وجود دارد. شما می توانید با کسری از هزینه، کارهای جراحی پلاستیک عالی را در خارج از آمریکا انجام دهید. این چیزی است که باید در نظر گرفته شود، حتی اگر همیشه یک گزینه نباشد.

 

اطمینان حاصل کنید که نتایجی که میخواهید از یک عمل زیبایی به دست آورید، واقع بینانه هستند و بر پایه دستیابی به کمال فرش قرمز هالیوودی نیستند. جراحی پلاستیک همیشه تضمینی وجود ندارد. حتی با بهترین پزشک و مراقبت، ممکن است به نتیجه دقیقی که انتظارش را داشتید نرسید.

 

در مورد گزینه های مختلف برای بیهوشی بپرسید. برای مداخلات بزرگ، بیهوشی عمومی بهترین است، اما باید در مورد خطرات مربوطه بدانید. شما این حق را دارید که درخواست بیهوشی عمومی یا موضعی کنید، اما تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. از جراح خود بخواهید که در صورت لزوم از یک پرستار واجد شرایط برای بیهوشی او کمک کند.

 

تقریباً همه جراحان زیبایی برای کارهای قبلی خود کتابی در دسترس خواهند داشت، حتی برای تغییرات صمیمی مانند جراحی سینه. حتما بخواهید نگاهی به این کتاب بیندازید تا بتوانید سطح موفقیتی که پزشکتان در گذشته تجربه کرده است را ببینید. این همچنین به شما فرصتی می دهد تا در مورد تغییرات خود تصمیمات دقیق بگیرید.

 

با خطرات جراحی زیبایی خود آشنا شوید. تمام جراحی ها خطراتی را به همراه دارند. حتی معمولی ترین لیفت صورت می تواند منجر به مرگ شود. اگرچه چنین نتایج شدید رایج نیستند، مهم است که در مورد تمام خطرات احتمالی یاد بگیرید. باید آگاهانه تصمیم بگیرید. از پزشک یا جراح خود بخواهید تمام خطرات را به زبان ساده توضیح دهد.

 

از جراح خود بپرسید که آیا استفاده از نوار چسب گزینه خوبی برای شماست. در بسیاری از موارد، نوار چسب میتواند به کاهش جای زخم پس از جراحی شما کمک کند. گزینه های دیگر را بررسی کنید و از جراح خود بخواهید تصاویری از نوع اسکارهایی که ممکن است بعد از عمل ایجاد کنید را به شما نشان دهد.

 

در مورد خطرات رویه(هایی) که می خواهید انجام دهید تحقیق کنید. چیزی را انتخاب نکنید و کورکورانه وارد آن نشوید، زیرا ممکن است به معنای زیان بزرگی برای امرار معاش یا حتی زندگی شما باشد. همانطور که عوارض جانبی دارو را بررسی می کنید، دریابید که چه اتفاقی ممکن است در طول جراحی و بعد از آن بیفتد.

 

قبل از جراحی، در مورد اینکه بعد از وقوع آن چه انتظاری دارید، تحقیق کنید. اگر به کمک نیاز دارید، میتوانید در زمان کافی به دوستان و خانواده خود بگویید تا بتوانند تغییراتی در برنامههای خود ایجاد کنند. همچنین، شما به این اطلاعات نیاز دارید تا بتوانید برنامه زمانی خود را برنامه ریزی کنید.

 

با جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که هنگام ملاقات با یک متخصص، چیزی برای یادداشت برداری همراه داشته باشید. این بسیار مهم است زیرا از اینکه تمام پاسخ های خود را یادداشت کرده اید سپاسگزار خواهید بود. در مورد انتخاب های مهم در آینده، نیازی به تکیه بر حافظه نخواهید داشت.

 

قبل از رزرو با هر پزشک خاصی برای جراحی زیبایی خود، با بیماران قبلی صحبت کنید. این بیماران گذشته بهترین فرصت شما برای درک کیفیت پزشک و همچنین حمایتی است که دریافت خواهید کرد. از جراح بخواهید برای برخی از مراجع بیمار، یا اینترنت را برای پست های انجمن مربوط به تجربیات بیمار با جراح خاص خود بررسی کنید.

 

تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا نتایج جراحی شما ماندگار باشد. بسیاری از بیماران لیپوساکشن بلافاصله بعد از عمل وزن اضافه می کنند. بدن آنها باید جبران کند و چربی هایی را که برداشته شده است جایگزین کند. از جراح خود بخواهید که شما را به متخصص تغذیه یا مربیان آموزشی ارجاع دهد. می توانید تغییرات مثبتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی مطمئن شوید که زمان مناسب است. اگر دورهای پر استرس را پشت سر میگذارند، یا اعتماد به نفس خود را کاهش دادهاند، ممکن است تصمیمی عجولانه بگیرند. جراحی در حال حاضر یک استرس بزرگ است و باید زمانی با آن مواجه شد که فرد از نظر عاطفی ایمن باشد.

 

در صحبت با جراح و پرسیدن اینکه آیا او در مورد روش های خاص خاصی دارد یا خیر تردید نکنید. بسیاری از تسهیلات از انعطاف پذیری بالایی در مورد هزینه هایی که برای رویه ها می گیرند، برخوردار هستند. مراکز دیگر از معاملات و تخفیف ها برای جذب مشتری استفاده می کنند. تا زمانی که نپرسید، هرگز نمیدانید، بنابراین پرس و جو کنید و ببینید آیا نمیتوانید تخفیفی برای خود تضمین کنید.

 

به خود اجازه ندهید که به جراحی زیبایی معتاد شوید. هنگامی که مردم یک بار آن را انجام دهند و از نتایج راضی باشند، فکر می کنند با ادامه انجام آن بهتر ظاهر خواهند شد. جراحی پلاستیک بیش از حد باعث می شود که شما دروغین به نظر برسید. حتی می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

 

با هر شانسی، این مقاله دیدگاه های جدیدی را در مورد معایب و مزایای جراحی زیبایی به شما ارائه داد. اولین باری که یک روش انجام می دهید، می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در مورد همه گزینه هایی که دارید فکر کنید تا بتوانید بهترین نتایجی را که روش های مدرن می توانند به شما ارائه دهند، به دست آورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد