کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

مشاوره با کیفیت برای کمک به شما از طریق جراحی زیبایی

 

تصمیم گیری برای انجام جراحی زیبایی همیشه آسان نیست. در حالی که احتمالات هیجان انگیز هستند، ممکن است ندانید که چه چیزی را باید انتظار داشته باشید، یا چگونه این فرآیند را طی کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد. هر چه برای جراحی و هر چیزی که همراه با آن باشد، آمادگی بیشتری خواهید داشت.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، حتماً کمی در مورد جراحی زیبایی تحقیق کنید. شما می خواهید همه چیزهایی که در جراحی زیبایی دخیل است مانند هزینه ها، خطرات، و اینکه چگونه باید برای جراحی واقعی آماده شوید را درک کنید. پس از کمی تحقیق می توانید تشخیص دهید که آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

دریابید که چه مدت طول می کشد تا پس از جراحی بهبودی خود را طی کنید. در مورد میزان درد که باید انتظار داشته باشید بپرسید. شاید باید داروهای مسکن مصرف کنید یا چند روز پس از جراحی خود را در رختخواب بگذرانید. تمام تمهیدات لازم را قبل از انجام عمل جراحی انجام دهید، اگر انتظار بهبودی طولانی دارید.

 

وقتی به دنبال جراحی زیبایی هستید، باید مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب کرده اید. شما نمی خواهید ارزان ترین جراح زیبایی را تنها بر اساس آن انتخاب کنید. شما می خواهید به اعتبارنامه نگاه کنید. بررسی ها و موارد مشابه را بررسی کنید. هنگام انتخاب جراح مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته اید.

 

اطمینان حاصل کنید که در مورد هر جراحی که مد نظر شماست تحقیق می کنید. به جایی که آنها به مدرسه رفتند نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا جایزه ای دریافت کرده اند یا به هر طریقی تنبیه شده اند. غیرممکن است که تصمیم تحصیلی در مورد اینکه از کدام جراح استفاده کنید، مگر اینکه این عوامل را در نظر بگیرید.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، مطمئن شوید که جراح شما در واقع یک جراح است. شما می خواهید که یک جراح دارای مجوز هیئت مدیره روی شما کار کند، نه یک پزشک بالینی. دریابید که آیا جراح دارای گواهینامه بورد است یا خیر. برای اطمینان از اینکه جراح دارای مجوز است، با نهاد صدور مجوز بررسی کنید. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن!

 

اگر شنیده اید که شخص دیگری در حال انجام جراحی پلاستیک است، اجازه ندهید که نظر شما را نسبت به خودتان تغییر دهد. در حالی که زمان های بسیار خوبی برای استفاده از این ابزار وجود دارد، همگام بودن با جونز دلیل کافی خوبی نیست. به خودتان زمان بدهید تا فکر کنید، سپس بعداً در این ایده تجدید نظر کنید.

 روش‌های مختلف استفاده می‌ کنند. یکی از روش‌هایی که بدون نیاز به بستری و عوارض برای از بین بردن افتادگی ابرو در صورت و یا از بین بردن چروک‌های پیشانی استفاده می ‌شود، بوتاکس صورت و پیشانی نام دارد.  با افزایش سن، صورت و پیشانی دچار چین و چروک‌های زیادی می ‌شود و تاثیر منفی در چهره انسان می‌ گذارند. 

جراحی زیبایی همیشه باید با ذهن سالم انجام شود. این بدان معنی است که شما باید تا آنجا که می توانید از قبل جراح را بررسی کنید. وقتی از او سؤالات شخصی درباره شایستگی هایش می پرسید نگران توهین آمیز بودن نباشید. شامل مدرسه و دروس اضافی که او خوانده است. این به شما کمک می کند تا آرامش خاطر داشته باشید.

 

اگر فرزندتان به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند رضایت نامه ها را امضا کند، اجازه ندهید جراحی زیبایی انجام دهد. باید اجازه دهید فرزندتان صبر کند تا هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی به طور کامل رشد کند. هنگامی که آنها به سن می رسند، می توانید از آنها در هر کاری که انتخاب می کنند حمایت کنید.

 

شما باید با هر جراح زیبایی که تصمیم می گیرید کاملاً احساس راحتی کنید.

شما باید کاملاً به آنها اعتماد کنید و در هنگام گفتگو با آنها احساس راحتی کنید. شما به بدن خود و به طور بالقوه زندگی خود به آنها اعتماد دارید، بنابراین باید وقتی با آنها هستید احساس راحتی کنید.

 

در حالی که ممکن است جراحی پلاستیک در خارج از کشور ارزان تر به نظر برسد، پیدا کردن یک جراح محلی معمولا بهترین گزینه است. این کار بازدیدهای بعد از عمل شما را ساده می کند. شما به خصوص در صورت تجربه هر گونه عارضه یا انتخاب روش های مرتبط در آینده از این سود خواهید برد.

 

یک سوال خوب برای پرسیدن این است که جراح شما هر چند وقت یکبار جراحی مورد نظر شما را انجام می دهد. با انجام عمل های جراح، مهارت او افزایش می یابد. اگر جراح شما این عمل را اغلب انجام دهد، بیماران سابق بیشتری وجود خواهند داشت که در مورد نتایج آنها صحبت کنند. اگر به طور مکرر نتایج ضعیفی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد برخی از شکایت های اشتباه وجود دارد.

 

این ایده خوبی است که تحقیقات خود را انجام دهید و وقت بگذارید و بررسی کنید که جراحان مختلف چه هزینه ای برای یک روش دریافت می کنند. برخی تطبیق قیمت را ارائه می دهند. با این حال، شما باید مطمئن شوید که پزشکان آموزش های مشابهی دریافت کرده اند و مهارت های مشابهی دارند. اگر متوجه شدید که فردی قابل مقایسه نسبت به جراح منتخب شما نرخ های کمتری ارائه می دهد، در مورد آن با او صحبت کنید تا ببینید آیا قیمت آنها را کاهش می دهد یا خیر.

 

از جراح پلاستیک خود بخواهید تصاویر قبل و بعد از بیماران را ببیند، آنها قبلاً جراحی را انجام داده اند. به این ترتیب، می توانید نوع کار آنها را ببینید و تصمیم بگیرید که آیا این جراح برای شما مناسب است یا خیر. اگر آنچه در تصاویر می بینید را دوست ندارید، به یک جراح دیگر مراجعه کنید.

 

در انتظارات خود واقع بین باشید. جراحی می تواند ظاهر فیزیکی شما را تغییر دهد، اما محدودیت هایی برای اثرات آن وجود دارد. به عنوان مثال، اگر به دلیل اینکه از اعتماد به نفس پایین رنج میبرید، میخواهید جراحی کنید، احتمالاً حتی پس از جراحی نیز اعتماد به نفس پایینی خواهید داشت. ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، مشاوره را در نظر بگیرید.

 

برای اطمینان از بهبودی کامل، توصیه های پزشک خود را در مورد برنامه بهبودی خود دنبال کنید. زمان بهبودی بر اساس روش شما می تواند تا چهار هفته طول بکشد. مطمئن شوید که برای بهبودی زمان کافی از محل کار را برنامه ریزی کرده اید. همچنین، کارها را آهسته انجام دهید تا به بدن خود فرصت دهید تا بهبود یابد.

 

قبل از تصمیم گیری در مورد جراح و جراحی مورد نظر خود، مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید اطلاعات کسب کرده اید. تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد روش های جراحی پیدا کنید. بهتر است، در مورد تجربه با افرادی که تحت همین روش قرار گرفته اند صحبت کنید.

 

اگر انجام جراحی زیبایی چیزی است که شما شروع به تحقیق کرده اید، مهم است که بهترین پزشک را در اطراف پیدا کنید. هزینه های جراحی زیبایی می تواند بسیار متفاوت باشد و کیفیت آن نیز متفاوت است. نظراتی را که سایر مشتریان در مورد چند جراح در سایتهایی غیر از سایت خود پزشک گذاشتهاند، مرور کنید تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

 

انتخاب برای انجام جراحی زیبایی می تواند تصمیم سختی باشد. امیدواریم نکات این مقاله باعث شده باشد که در تصمیم گیری احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین از موضوعاتی که باید در هنگام اتخاذ چنین تصمیمی در ذهن داشته باشید آگاهی بیشتری داشته باشید. موفق باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد