کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

چندین تاکتیک در مورد دنیای جراحی زیبایی

 

آیا شما علاقه مند به تغییر ظاهر خود برای همیشه هستید؟ خوب شما می توانید. فناوری که امروزه در دسترس است بسیار پیشرفته تر از 10 سال پیش است. شما می توانید با انجام جراحی زیبایی ظاهر خود را تغییر دهید. برای یادگیری موارد مختلفی که باید قبل از آن در نظر بگیرید، ادامه دهید تا ظاهر خود را برای همیشه تغییر دهید.

 

هنگام فکر کردن به روشهای زیبایی که نیاز به جراحی دارند، عاقلانه است که قبل از برنامهریزی عمل خود، تعداد مناسبی از عکسهای قبل و بعد از آن را درخواست کنید. با ارزیابی پتانسیل واقعی و همچنین محدودیت های روش انتخابی خود، با انتظارات واقع بینانه از آنچه قابل دستیابی است وارد فرآیند خواهید شد و در نتیجه از ناامیدی احتمالی جلوگیری می کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جراح پلاستیک خود به وزارت بهداشت ایالت خود مراجعه کنید. اطلاعات بیشتری در مورد تحصیلات او به دست خواهید آورد و متوجه خواهید شد که آیا او به درستی مجوز دارد یا خیر. از هر جراح بدون مجوز یا مدرک دانشگاهی مشروع دوری کنید.

 

بوتاکس بیشتر یک تزریق است تا جراحی، اما هنوز هم مهم است که پزشک تزریق را انجام دهد. این تزریقها در حال حاضر در مکانهای آبگرم و سالنها در دسترس هستند، جایی که توسط متخصصان زیبایی و نه پزشکان انجام میشوند. اگرچه می تواند بسیار ارزان تر باشد، اما اگر ظاهر و سلامتی شما را به خطر بیندازد، ارزش پس انداز ندارد.

 

همانطور که با جراح مشورت می کنید، از او بخواهید که قیمت همه چیز را برای شما مشخص کند. شما همچنین باید در مورد روش پرداخت تصمیم بگیرید، و شاید برای یک برنامه پرداخت یا تامین مالی در مورد روش های گران قیمت درخواست دهید. به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بعداً، قبل از انجام عمل با جراح خود در مورد پرداخت به توافق برسید.

 

با جراحی زیبایی، باید مطمئن شوید که هنگام ملاقات با یک متخصص، چیزی برای یادداشت برداری همراه داشته باشید. این بسیار مهم است زیرا از اینکه تمام پاسخ های خود را یادداشت کرده اید سپاسگزار خواهید بود . در مورد انتخاب های مهم در آینده، نیازی به تکیه بر حافظه نخواهید داشت.

 

همانطور که برای مشاوره به یک جراح مراجعه می کنید، در انجام یک روش خاص تصمیم نگیرید. یک متخصص واجد شرایط می تواند چندین گزینه مختلف را در اختیار شما قرار دهد، برخی از آنها را شاید هرگز در نظر نگرفته باشید. پزشک شما تجربه بسیار بیشتری نسبت به شما دارد و می تواند پیشنهادات زیادی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه به شما ارائه دهد.

 

جراحی پلاستیک می تواند بسیار گران باشد و تحت پوشش بیمه درمانی قرار نخواهد گرفت. بسته به روش خاص، هزینه ها می تواند از ارزان تا گران باشد. بنابراین، مهم است که همه گزینه های پرداخت را قبل از انجام هر روشی در نظر بگیرید. هنگام تعیین هزینه، هزینه های مراقبت های پس از آن و روش های اصلاحی را در نظر بگیرید.

 

اگر جراحی صورت انجام می دهید، از نیاز به یخ زدن و بالا بردن سر بعد از جراحی آگاه باشید. خوابیدن بر روی تکیه گاه یا در یک تکیه گاه راه بسیار ایمن تری برای اطمینان از بالا ماندن سر شما نسبت به پشته بالش است. قبل از حرکت برای جراحی، وسایل خواب و کمپرس یخ را آماده کنید.

 

اگر به جراحی زیبایی علاقه دارید، از مشورت با روانشناس نترسید. این ممکن است به شما کمک کند تا متوجه شوید که جراحی پلاستیک گزینه مناسبی برای شما نیست و در دراز مدت ممکن است از تصمیم خود پشیمان شوید.


 برای از بین بردن موهای ضخیم روی صورت بهترین روش لیزر مو صورت است تا بتوانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید. موهای صورت باعث افزایش تیرگی صورت می ‌شوند و گاهی اوقات ضخامت بالای آنها شرایط نامطلوبی را به وجود می ‌آورند که فرد از روش‌های مختلف برای از بین بردن آنها استفاده می‌ کند.

انجام یک عمل جراحی زیبایی تضمین نمی کند که شما در نهایت به نتایج عالی برسید. بزرگ کردن سینه مملو از عیوب است. اگرچه جراح شما می تواند به راحتی سایز سینه شما را افزایش دهد، اما اندازه سینه ممکن است متقارن نباشد. برخی از بیماران می توانند پس از انجام عمل، ایمپلنت سینه را از طریق پوست خود ببینند و احساس کنند.

 

اگر قصد انجام جراحی زیبایی را دارید، ابتدا با پزشک اصلی خود مشورت کنید. این معمولاً به هر حال لازم است. اگر شرایطی دارید که مانع از انجام عمل جراحی ایمن می شود، قبل از اینکه پول هنگفتی را برای مشاوره با یک جراح پلاستیک خرج کنید که نمی توانید از آن استفاده کنید، این را یاد بگیرید.

 

در حالی که هیچ مزیت جادویی برای تجسم وجود ندارد، هنوز هم می تواند یک تکنیک مفید باشد. قبل از اینکه روش خود را شروع کنید، تصور کنید که همه چیز به خوبی پیش می رود. پس از اینکه تحت عمل جراحی قرار گرفتید، شروع به تجسم بهبودی سریع و کامل کنید. این در واقع بهبودی را بهبود نمی بخشد، اما وضعیت ذهنی شما را بهبود می بخشد.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، بررسی کنید که جراح شما به درستی صلاحیت داشته باشد. او باید مجوز عمل جراحی داشته باشد و باید گواهی هیئت مدیره داشته باشد. بررسی کنید که آیا جراح سابقه شکایت یا مشکلات انضباطی دارد یا خیر. از جراح بپرسید که چند بار عملی را که می خواهید انجام دهید انجام داده است.

 

در مورد نوع بیهوشی مورد استفاده بیاموزید. آرام بخش عمومی و IV معمولا برای جراحی های پیچیده تر و بزرگتر استفاده می شود. روشهای کوچکتر و موضعیتر فقط به استفاده از بیحسی موضعی نیاز دارند. درک، که در مورد شما استفاده خواهد شد، به شما کمک می کند تا هزینه و خطراتی را که با آن روبرو هستید، درک کنید.

 

اگر به طور جدی قصد انجام هر گونه جراحی زیبایی را دارید، مطمئن شوید که تمام خطرات موجود در این فرآیند را درک کرده اید. بسیاری از انواع جراحی های زیبایی نتایج شگفت انگیزی دارند، اما شاید با قیمت بالاتر. حتی اگر احساس می کنید که در گروه شکست یک درصدی قرار نمی گیرید، مطمئن شوید که همه عوارض جانبی و خطرات را می دانید.

 

لیپوساکشن که به نام مجسمه سازی بدن نیز شناخته می شود، ظاهر کلی فرد را بهبود می بخشد. این روش شامل برداشتن چربی از بدن فرد است. در طول این عمل، جراح با استفاده از دستگاهی به نام کانولا و آسپیراتور، چربی را خارج میکند. چربی ساکشن می شود و در نتیجه ظاهر صاف تری به وجود می آید. هزینه متوسط این عمل در ایالات متحده تقریباً 3000 دلار است. با این حال، بسته به مقدار مجسمه سازی بدن، این قیمت می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد.

 

در مورد تاریخ هایی که می توانید عمل زیبایی انجام دهید انعطاف پذیر باشید. این ممکن است در هزینه شما صرفه جویی کند، اگر کسی لغو کند، و شما می توانید به جای آن عمل خود را انجام دهید. میتوانید در آخرین لحظه با شما تماس بگیرید، بنابراین مطمئن شوید که برای این امکان برنامهای دارید.

 

آیا در مورد موضوع جراحی زیبایی احساس آرامش بیشتری دارید؟ اکنون که ایده های متفاوتی در سر دارید، می خواهید برنامه ریزی برای جراحی خود را شروع کنید. امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود و در آینده برای شما موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد