کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

جراحی زیبایی و شما: نکات مفیدی که باید در نظر داشته باشید

اگر می خواهید از عمل جراحی خود رضایت داشته باشید، باید بدانید که چه انتظاری دارید. چندین ملاحظات وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید، و این مقاله باید به شما کمک کند تا آنها را زودتر درک کنید. به خواندن ادامه دهید تا مطمئن شوید که از عمل زیبایی که انجام داده اید راضی خواهید بود.

 

اگر قبلاً در مورد یک یا آن جراحی تصمیم گرفته اید و به زودی انجام می شود، باید آماده سازی هایی را انجام دهید. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید رژیم غذایی قبل از عمل است. شما میخواهید از افزایش یا کاهش وزن بیش از حد در این دوره اجتناب کنید زیرا میتواند شرایط را برای پزشک شما تغییر دهد.

 

افرادی که در فکر انجام جراحی پلاستیک هستند، باید تا حد امکان در مورد آن در مورد دوره بهبودی تحقیق کنند. اگر مردم این روش و اثرات بعدی مرتبط با آن را درک کنند، می توان به راحتی از مشکلات اجتناب کرد.

 

هر جراحی تخصصی دارد. باید با جراح مورد نظر صحبت کنید تا مطمئن شوید که تخصص او همان چیزی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. در حالی که پزشکان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از روش ها را انجام می دهند، بهترین کار این است که جراحی شما توسط فردی انجام شود که دانش تخصصی در آن نوع خاص دارد.

 

به خاطر داشته باشید که قبل از شروع به دیدن نتایج، یک روش میکرودرم ابریژن باید چندین بار انجام شود. بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که فقط برای یک روش پول کافی پس انداز می کنند، سپس وقتی نتیجه ای نمی بینند ناراحت می شوند. شما باید حداقل برای پنج یا شش جلسه برنامه ریزی کنید.

 

در مورد پرداخت هزینه عمل جراحی پلاستیک خود مستقیماً با بیمه گر خود صحبت کنید. در حالی که رویههای انتخابی معمولاً پوشش داده نمیشوند، تا زمانی که تلاش نکنید هرگز نمیدانید. به ویژه، اگر بتوانید ثابت کنید که به دلایل پزشکی باید این روش را انجام دهید. ممکن است بتوانید غرامت دریافت کنید. اگر میتوانید پاسخ رضایتبخشی دریافت کنید، از هر زاویه ممکن صحبت کنید تا ببینید.

 

قبل از انتخاب جراح، کت و شلوارهای قصور را بررسی کنید. در حالی که برخی از کت و شلوارهای قصور به صورت بیهوده شروع می شوند، جراح با سابقه چنین لباس هایی احتمالاً انتخاب ضعیفی است. هیئتهای صدور مجوز ایالتی و سایر آژانسهای صدور گواهی محلی میتوانند قبل از اینکه مرتکب شوید، در مورد سابقه قصور جراحتان صحبت کنند.

 

جراحی که برای انجام عمل زیبایی خود انتخاب می کنید باید دارای تائیدیه بورد باشد. از پزشک خود بپرسید که آیا روش خاصی را که شما به آن فکر می کنید بارها انجام داده است یا خیر و آیا می تواند نتایج را اثبات کند.

 

هنگام بررسی جراحی زیبایی، مهم است که نظرات جراحان بالقوه ای را که به آنها مراجعه خواهید کرد بخوانید. این برای اطمینان از اینکه تجربه کلی شما خوب پیش می رود بسیار مهم است. صحبت کردن و خواندن نظرات بیماران سابق یکی از بهترین راه ها برای دریافت مشاوره در دنیای واقعی است.

 

قبل از مراجعه برای اولین قرار ملاقات، حتماً در مورد هزینه های مشاوره بپرسید. برخی از جراحان هزینه ویزیت مطب را دریافت می کنند، اما در صورت انتخاب آن جراح، این هزینه از قیمت نهایی جراحی کسر می شود. دیگران صرف نظر از انتخاب نهایی شما هزینه بازدید را از شما دریافت می کنند و برخی مشاوره رایگان ارائه می دهند.

 

آیا شما کاندیدای خوبی برای جراحی پلاستیک هستید؟ بیشتر جراحان فقط برای افرادی که بالای 18 سال سن دارند، جراحی انتخابی انجام می دهند. دوم اینکه باید در سلامت کامل باشید. سابقه بیماری قلبی، گردش خون یا خونریزی یا هر بیماری دیگری که می تواند بر روند بهبودی تأثیر بگذارد، نداشته باشید.

 تیپ پلاستی چگونه انجام میشود؟یکی از انواع عمل زیبایی بینی است. تیپ پلاستی به معنای عمل زیبایی بینی بدون بیهوشی است که در آن از گچ پس از عمل استفاده نمی ‌شود. این عمل امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و روی نوک بینی برای تعادل و کاهش حجم آن انجام می‌ شود.

از پزشک خود که بیهوشی را انجام می دهد، مطلع شوید. این یا توسط جراح، یک پرستار آموزش دیده خاص بسته به پیچیدگی روش، یا یک متخصص بیهوشی ارائه می شود. شما این حق را دارید که برای احتیاط از فرد دوم بیهوشی اصرار کنید، اما به احتمال زیاد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

 

پس از جراحی زیبایی زمان کافی برای بهبودی به خود بدهید. بسته به روشی که انجام داده اید، بهبودی ممکن است تا یک ماه طول بکشد. اگر شغلی دارید، مهم است که زمان کافی را ترک کنید. همچنین، در ابتدا مطمئن شوید که کارها را به آرامی انجام دهید.

 

قبل از رزرو با هر پزشک خاصی برای جراحی زیبایی خود، با بیماران قبلی صحبت کنید. این بیماران گذشته بهترین فرصت شما برای درک کیفیت پزشک و همچنین حمایتی است که دریافت خواهید کرد. از جراح بخواهید برای برخی از مراجع بیمار، یا اینترنت را برای پست های انجمن مربوط به تجربیات بیمار با جراح خاص خود بررسی کنید.

 

جراحی زیبایی ممکن است گران باشد و نمی توانید روی بیمه خود برای پوشش این هزینه حساب کنید. هر روش دارای برچسب قیمت متفاوتی است. مهم است که مطمئن شوید هر روشی که در نظر دارید مقرون به صرفه است، چه در پرداخت و چه به صورت یکجا. هنگام تلاش برای تعیین هزینه کل عمل زیبایی خود، هزینه های مربوط به مراقبت های بعدی و ویزیت های اضافی را به پزشک درج کنید.

 

انجام جراحی زیبایی مانند سایر انواع جراحی خطراتی دارد. این خطرات شامل عوارض آرام بخشی، از دست دادن خون، آسپیراسیون، لخته شدن خون، عفونت، شل شدن بخیه ها و بهبودی نادرست است. قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی، مطمئن شوید که تمام خطرات مرتبط با آن را کاملاً درک کرده اید.

 

شما باید تمام خطرات مثبت و منفی سلامتی مرتبط با عمل زیبایی که قرار است انجام دهید را درک کنید. جراحی زیبایی هنوز جراحی است و هر نوع عمل جراحی خطرات مربوط به خود را دارد. تمام خطرات را با جراح زیبایی دارای گواهی هیئت مدیره خود در میان بگذارید.

 

اگر به فکر جراحی زیبایی هستید، مطمئن باشید که این کار را در زمانی انجام می دهید که چارچوب ذهنی روشنی دارید. این مهم است زیرا اگرچه ممکن است متوجه آن نباشید، اما زمانهای استرس میتواند باعث شود که شما غیرمنطقی یا به روشی متفاوت فکر کنید. پس از جدایی و یا سایر مواقع احساسی از گرفتن چنین تصمیماتی بپرهیزید.

 

اکنون که این مقاله را خواندید، متوجه شدید که قبل از اینکه به دنبال پزشک باشید، چقدر مهم است که تمام اطلاعات مربوط به جراحی زیبایی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از نکات این مقاله می توانید بهترین تجربه جراحی زیبایی را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد