کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

جراحی زیبایی از طریق این نکات سریع ساده شده است

به نظر می رسد که جراحی پلاستیک به طور فزاینده ای محبوب شده است. با پیشرفت تکنولوژی پزشکی، پزشکان اکنون گزینه های اضافی زیادی دارند. اگر به فکر انجام جراحی زیبایی هستید، اطلاعات موجود در این مقاله به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند.

 

جراحی زیبایی را می توان به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار داد، بنابراین مهم است که بدانید تحت چه نوع جراحی قرار می گیرید. تفاوت بین جراحی پلاستیک عمومی و جراحی ترمیمی بسیار زیاد است و روش های مختلفی در مورد هر یک از این دو نوع مختلف وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح را دریافت می کنید.

 

اگر قصد انجام جراحی بزرگ کردن سینه را دارید، باید تمام خطرات مربوط به هر جراحی را قبل از اقدام در نظر بگیرید. یکی از شایع ترین شکایات بیمارانی که جراحی بزرگ کردن سینه انجام داده اند، از دست دادن حس در ناحیه نوک سینه است. برای کاهش خطر، نگرانی های خود را قبل از جراحی با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.

 

اطمینان حاصل کنید که در مورد هر جراحی که مد نظر شماست تحقیق می کنید. به جایی که آنها به مدرسه رفتند نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا جایزه ای دریافت کرده اند یا به هر طریقی تنبیه شده اند. غیرممکن است که تصمیم تحصیلی در مورد اینکه از کدام جراح استفاده کنید، مگر اینکه این عوامل را در نظر بگیرید.

 

از جراح خود بپرسید که چند بار عمل مورد علاقه شما را انجام داده است. شما باید به یک جراح با تجربه بروید و بتواند نتایج مشخصی را به شما نشان دهد. یک مبتدی ممکن است قیمت های بهتری داشته باشد، اما شما نباید ریسک کنید. به یک جراح مجرب مراجعه کنید.

 

آیا قبلاً مدرسه جراح خود را بررسی کرده اید و اکنون کاملاً احساس راحتی می کنید؟ خوب، یک گام دیگر وجود دارد که باید به آن توجه کنید - سوء عمل. تمام دعاوی مربوط به تخلفات در پرونده عمومی موجود است. این می تواند به شما کمک کند تا ببینید آیا جراح بالقوه شما در گذشته کارهای نادرستی داشته است یا خیر.

 

یکی از جنبههای مهم تحقیقات جراح قبل از جراحی زیبایی، بررسی تاریخچه قصور جراح است. می خواهید بدانید که آیا او ادعایی علیه خود داشته است یا خیر. اگرچه هر جراح ممکن است با یک بیمار ناراضی به پایان برسد، ادعاهای متعدد یک پرچم قرمز بزرگ است.

 

تا حد امکان در مورد روشی که به آن علاقه دارید، خود را آموزش دهید. قبل از مشاوره با جراح، باید همه چیزهایی را که در مورد روشی که می خواهید بدانید، بدانید. این به شما این امکان را می دهد که سؤالات مربوطه را بپرسید و زمانی که جراح شما تصویر دقیقی از عمل به شما نمی دهد، تشخیص دهید.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، توجه داشته باشید که ممکن است عوارضی از این عمل وجود داشته باشد. جراح پلاستیک شما به احتمال زیاد این عوارض احتمالی را با شما برطرف خواهد کرد. برای شما مهم است که از آنها آگاه باشید. برخی از عوارض ممکن است شامل عفونت، تورم، افزایش فشار خون و اگرچه نادر، حتی مرگ باشد.

 

حتی اگر جراح شما چندین روش را پیشنهاد می کند، در هر زمان فقط یک عمل جراحی را انجام دهید. هر چه تعداد جراحی های همزمان بیشتر باشد، خطر عوارض و خطاها بیشتر می شود. انجام چندین عمل جراحی به طور همزمان به این معنی است که شما به عنوان بیمار برای مدت طولانی تری تحت بیهوشی قرار می گیرید که مجموعه ای از خطرات خود را به همراه دارد.

 جراحی سانترال لب چگونه انجام میشود؟

سانترال لب یا همان لیفت لب یک روش برای بالا کشیدن لب‌ها با جراحی سرپایی است. در این روش فاصله لب بالا از بینی کاهش پیدا می‌ کند و وسعت ناحیه قرمز رنگ لب افزایش پیدا خواهد کرد. از آنجایی که شکل لب تاثیر بسیار زیادی در فه افراد و زیبایی آنها می‌ گذارد این روزها عمل‌های جراحی زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

حتی قبل از اینکه عمل زیبایی خود را انجام دهید، ممکن است عاقلانه باشد که مقداری نرم کننده مدفوع برای خود تهیه کنید. بسیاری از افراد هنگام انجام هر عملی دچار یبوست شدید می شوند. جراحی های پلاستیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یبوست برای سلامتی شما خوب نیست، نرم کننده مدفوع می تواند کمک بزرگی باشد.

 

اگر قصد دارید جراحی خود را برای درازمدت برنامه ریزی کنید، باید فورا رژیم خود را اصلاح کنید. اگر از قبل یک رژیم غذایی معقول دارید، می توانید آن را به خوبی تنظیم کنید. نکته مهم این است که قبل از تغییر بدن از طریق جراحی، سبک زندگی سالم داشته باشید. این باعث می شود که این روش بهترین تاثیر ممکن را داشته باشد.

 

اگر به دنبال جراحی لیزری برای یک روش بازسازی زیبایی هستید، پزشکی را پیدا کنید که در این روش نوآورانه مهارت داشته باشد. جراحی لیزری به اندازه هر جراحی مهم است و باید مطمئن شوید که پزشکی که آن را روی شما انجام می دهد مجوز انجام این کار را دارد. برخی از مکانها به افرادی که جراحان واجد شرایط نیستند اجازه میدهند لیزر را انجام دهند، بنابراین باید مطمئن باشید که فردی که جراحی شما را انجام میدهد یک متخصص دارای مجوز است.

 

در مورد جراحی خود با دوستان و خانواده صحبت کنید. به آنها اطلاع دهید که چه روشی در حال انجام است و زمان بهبودی شما چگونه خواهد بود. اگر نیاز دارید که به هر نحوی به شما کمک کنند. به این ترتیب، همه می دانند که چه انتظاری دارند. شما می توانید هر درام را قبل از وقوع آن به حداقل برسانید.

 

قبل از اینکه حتی به انجام یک عمل زیبایی فکر کنید، مطمئن شوید که وزن مناسبی دارید. عوارض یک عمل زیبایی زمانی افزایش می یابد که شما خیلی لاغر یا خیلی سنگین هستید. سعی کنید حداقل چند ماه قبل از انجام عمل، سالمتر غذا بخورید و ورزش کنید.

 

لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست. در حالی که لیپوساکشن می تواند وزن بدن شما را از بین ببرد، این روش به عنوان راهی برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است. این روش زمانی بیشترین موفقیت را دارد که برای کانتور کردن بدن، برداشتن پاکتهای چربی که پس از رژیم سنتی و ورزش در کاهش آنها باقی مانده است، استفاده شود.

 

رینوپلاستی یکی از رایج ترین انواع جراحی پلاستیک است که توسط جراحان زیبایی انجام می شود. حتی تغییرات کوچک روی بینی می تواند ظاهر بیمارانی را که از ظاهر خود ناراضی هستند تا حد زیادی بهبود بخشد. رینوپلاستی را می توان با برش هایی که به طور کامل در داخل سوراخ های بینی ایجاد می شود، یا از طریق یک برش کوچک در کلوملا، بافت بین سوراخ های بینی انجام داد.

 

همیشه مدارک پزشک خود را بررسی کنید. بررسی پس زمینه را اجرا کنید. مدارک تحصیلی و حرفه ای او را بررسی کنید. آموزش، صدور مجوز و ثبت نام را از طریق اداره بهداشت ایالت خود تأیید کنید. همچنین مراقب اقدامات انضباطی یا شکایات ثبت شده علیه او باشید. حتی، بررسی کنید که پزشکان دانشکده پزشکی آنها معمولاً چگونه عمل می کنند.

 

پس از خواندن این مقاله، باید کمی بیشتر در مورد جراحی زیبایی و مزایا و معایب انجام آن بدانید. انجام این جراحی ها مشکل بزرگی است، حتی اگر اولین بار باشد که انجام می دهید. تمام گزینه های موجود را در نظر بگیرید و از تمام مزایایی که علم پزشکی اکنون ارائه می دهد لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد