کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

با این نکات شگفت انگیز، نکات و نکات جراحی زیبایی را بیاموزید

وقتی مردم "جراحی زیبایی" را می شنوند، ممکن است به افراد سطحی فکر کنند که فقط به دلیل غرور احمقانه ظاهر خود را تغییر می دهند. با این حال، اغلب دلایل خوبی برای انجام جراحی زیبایی وجود دارد. برخی از آنها بینی شما را میشکنند یا زخمهای ناخوشایندی دارند. این مقاله را بخوانید تا نکاتی در مورد انتخاب درست داشته باشید!

 

در مورد مصرف آنتی بیوتیک پرس و جو کنید. احتمالاً باید قبل از عمل آنتی بیوتیک بخورید تا احتمال ابتلا به عفونت کمتر شود. اگر جراح شما آنتی بیوتیک را توصیه نمی کند، ممکن است بخواهید نظر دوم را در نظر بگیرید.

 

همیشه مطمئن شوید که قبل از موعد با جراحی ملاقات کنید که عمل شما را انجام می دهد. در بسیاری از موارد، تنها افرادی که با آنها در تماس هستید مشاوران و پرستاران هستند. با آن قانع نشوید: اصرار کنید که مایلید با جراحی که مسئول آن است ملاقات کنید. اگر درخواست شما برآورده نشد، باید جراح دیگری را انتخاب کنید.

 

جراحی زیبایی اغلب ارزان نیست و دوره نقاهت معمولاً به معنای از دست دادن زمان کاری است. به همین دلیل، ایده خوبی است که قبل از عمل، مقداری پس انداز را کنار بگذارید. شما می توانید تمام توجه خود را به جای عوارض، معطوف به بهبودی کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که در مورد هر جراحی که مد نظر شماست تحقیق می کنید. به جایی که آنها به مدرسه رفتند نگاهی بیندازید و بررسی کنید که آیا جایزه ای دریافت کرده اند یا به هر طریقی تنبیه شده اند. غیرممکن است که تصمیم تحصیلی در مورد اینکه از کدام جراح استفاده کنید، مگر اینکه این عوامل را در نظر بگیرید.

 

لیپوساکشن یک عمل زیبایی محبوب است. یک لوله از طریق یک برش کوچک وارد می شود و سپس چربی را مکش می کند. لوله به لایه چربی می رود و سلول های چربی را از جای خود خارج می کند و آنها را با جاروبرقی خارج می کند. یک جراح ممکن است از یک سرنگ بزرگ یا یک پمپ خلاء استفاده کند.

 

وقتی به پیشنهاد نهایی که به شما داده شده است نگاه می کنید، باید چند سوال بپرسید. اولین سوال این است که آیا قیمت ذکر شده نهایی است یا نه، یا صرفاً یک تخمین است. نکته مهم دیگری که باید در مورد آن بپرسید، تقسیم دقیق قیمت است. هر دلار به کجا می رود.

 

هنگام در نظر گرفتن جراحی زیبایی، مطمئن شوید که قبل از مراجعه به یک متخصص، لیستی از سوالات را تهیه کرده اید. این مهم است زیرا نه تنها آنها از اینکه شما به خوبی آماده شده اید قدردانی می کنند، بلکه این یک راه عالی برای اطمینان از این است که به هر یک از سوالات شما پاسخ داده می شود.

 

اگر به فکر انجام جراحی زیبایی هستید، مطمئن شوید که مدت زمان بهبودی شما چقدر خواهد بود. ضروری است که قبل از بازگشت به محل کار یا شرکت در هر رویدادی، زمان کافی برای بهبودی به خود بدهید. بسیار مایه تاسف خواهد بود اگر زمان بندی نامناسب رویداد مهمی را که برنامه ریزی کرده اید خراب کند.

 

پس از انجام عمل زیبایی حتماً خواب کافی داشته باشید. درست مانند زمانی که بیمار هستید، بهترین پادزهر برای درد پس از جراحی که ممکن است داشته باشید، خوابیدن است. از شخص دیگری در خانواده خود بخواهید هر وظیفه ای را که ممکن است دارید به عهده بگیرد تا بتوانید به درستی استراحت کنید. گوشی خود را خاموش کنید و چراغ ها را خاموش کنید!

 

انجام جراحی زیبایی می تواند پرهزینه باشد، به خصوص که تحت پوشش بیمه نیست. هر جراحی هزینه متفاوتی دارد. مطمئن شوید که می توانید بار مالی هر روشی را به دوش بکشید، مدت ها قبل از اینکه قرار ملاقات خود را برای آن برنامه ریزی کنید. هنگام تعیین هزینه، هزینه های مراقبت های پس از آن و روش های اصلاحی را در نظر بگیرید.

لیزر مو یکی از روش‌ های مناسب برای از بین بردن مو های نقاط مختلف بدن است تا دیگر از شر آنها خلاص شوید. از آنجایی که مو های زائد ظاهر بسیار نامناسبی برای انسان به وجود می ‌آورند باید آن‌ ها را حذف کرد. لیزر مو های زائد بدن توسط دستگاه‌ های مختلفی در کلینیک‌ های زیبایی انجام می ‌شود و شما می ‌توانید از چندین جلسه برای از بین بردن مو های زائد نقاط بدن خود استفاده کنید. انتخاب پزشک متخصص برای استفاده از دستگاه از بین برنده لیزر مو های زائد اهمیت زیادی دارد. 

اگر انجام جراحی زیبایی چیزی است که شما شروع به تحقیق کرده اید، مهم است که بهترین پزشک را در اطراف پیدا کنید. هزینه های جراحی زیبایی می تواند بسیار متفاوت باشد و کیفیت آن نیز متفاوت است. نظراتی را که سایر مشتریان در مورد چند جراح در سایتهایی غیر از سایت خود پزشک گذاشتهاند، مرور کنید تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنید.

 

فکر نکنید که جراحی پلاستیک معجزه درمان کمبود عزت نفس است. در حالی که انجام عمل جراحی می تواند ظاهر شما را بهتر کند، تنها زمانی می تواند احساس بهتری در شما ایجاد کند که از قبل احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. قبل از انجام عمل جراحی به یک درمانگر مراجعه کنید تا مشخص شود که آیا جراحی انتخاب عاقلانه ای است یا خیر.

 

اگر می توانید، جراحی خود را در روز جمعه برنامه ریزی کنید تا قبل از اینکه مجبور شوید به سر کار برگردید، حداکثر زمان بهبودی را به خود اختصاص دهید. جراحی زیبایی ممکن است نسبت به سایر انواع جراحی جزئی باشد، اما اگر استرس بیش از حد سریع به بدن وارد شود، همچنان بالقوه عوارضی دارد.

 

همیشه باید در مورد جراحی زیبایی خودخواه باشید. اول از همه به فکر خودت باش. تغییر ظاهر شما در طول جراحی یک تصمیم بزرگ است، حتی در روش های جزئی. فقط در صورتی این کار را انجام دهید که نسبت به تغییرات اطمینان دارید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید. می توانید از جراح خود بخواهید که در هنگام برخورد با این موضوع به شما کمک کند. مواد قبل و بعد را مرور کنید تا ایده خوبی در مورد انتظارات از عمل خود داشته باشید. عمل های زیبایی می توانند کارهای بزرگی انجام دهند، اما قدرت جادویی ندارند.

 

ممکن است احساس کنید که جراحی زیبایی تنها راه تغییر ظاهر شما و جوانتر به نظر رسیدن است. قبل از اینکه زیر چاقو بروید، مطمئن شوید که 100٪ با تصمیم خود راحت هستید. همیشه این خطر وجود دارد که به دلیل یک کار ناموفق، برای همیشه از بدن خارج شوید. مطمئن باشید که نه تنها مزایا، بلکه خطرات آن را نیز درک می کنید.

 

جراحی زیبایی همیشه به معنای کاشت سینه یا بوتاکس برای زنان ثروتمند نیست که هیچ چیز بهتری برای انجام دادن ندارند. گاهی اوقات، اعتماد به نفس را می توان برای افرادی که تصادف کرده اند یا زخم هایی از آنها باقی مانده است، افزایش داد. نکات این مقاله را به خاطر بسپارید تا بتوانید جراح مناسب خود را انتخاب کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد