کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

آنچه باید در مورد جراحی زیبایی بدانید

جراحی زیبایی موضوعی است که مورد توجه بخش رو به رشدی از مردم است. کلید اطمینان از نتایج مثبت و رضایت بخش، انجام تحقیقات کافی قبل از تصمیم گیری در مورد انجام یک روش است. با استفاده از راهنمایی در این مقاله، شانس بسیار بیشتری برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود دارید.

 

بررسی کنید که آیا جراح مجوز دارد یا خیر. همچنین، نگاه کنید تا ببینید آیا فردی که مد نظر شماست گواهینامه هیئت مدیره دارد یا خیر. در حالی که هیچ یک از این موارد تضمین نمی کند که جراحی شما بدون خطا انجام شود. عموماً جراحانی که این صلاحیت ها را دارند، در رشته خود با تجربه ترند.

 

تقریباً همه جراحان پلاستیک معتبر و کلینیکهایشان نوعی نرمافزار رایانهای دارند که به افراد اجازه میدهد خودشان را آنطور که بعد از عمل به نظر میرسند ببینند. این یک ابزار عالی است که نباید نادیده گرفته شود، زیرا به شما امکان می دهد تغییراتی را که در نظر دارید تجسم کنید. می توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

 

جراحی بسیار گران است و پزشکان پول زیادی را به همراه دارد، به همین دلیل است که شما باید بسیار مراقب باشید که پول شما کجا می رود. سوابق پزشک خود را بررسی کنید و برخی از نظرات را بخوانید. فقط به این دلیل که جراح بروشوری دارد که همه چیز را عالی جلوه می دهد، فریفته استفاده از جراح نشوید.

 

مطمئن شوید که می دانید جراح شما هر چند وقت یک بار روش خاص شما را انجام می دهد. شما نمی خواهید روشی باشد که او فقط گاهی انجام می دهد. همچنین، جراحانی که به طور مکرر عمل های مورد نظر شما را انجام داده اند، بیماران بیشتری دارند که می توانید در مورد کارشان با آنها صحبت کنید. اگر به طور مکرر نتایج ضعیفی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد برخی از شکایت های اشتباه وجود دارد.

 

به دلیل قیمت ارزان تر برای جراحی به خارج از کشور نروید. اگر راهی برای اطمینان از اینکه جراح شما به درستی آموزش دیده و دارای مجوز است، گزینه خوبی است، رفتن به کشور دیگر گزینه خوبی است. و عملیات را در یک مرکز معتبر انجام خواهد داد. از کشورهایی که جراحان از نظر قانونی ملزم به داشتن مجوز نیستند دوری کنید.

 

سوابق یک جراح پلاستیک می تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد، پس به دقت به آن توجه کنید. مهمترین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که آنها چند وقت یکبار رویههایی مشابه آنچه شما برنامهریزی میکنید را تکمیل کردهاند. همچنین مطمئن شوید که حرفه پزشکی کامل آنها، جایی که به مدرسه رفته اند و چند وقت پیش را مرور کنید. شما می خواهید از بهترین جراحی که می توانید بگیرید استفاده کنید، پس تحقیق کنید.

 

قبل از مراجعه برای اولین قرار ملاقات، حتماً در مورد هزینه های مشاوره بپرسید. برخی از جراحان هزینه ویزیت مطب را دریافت می کنند، اما در صورت انتخاب آن جراح، این هزینه از قیمت نهایی جراحی کسر می شود. دیگران صرف نظر از انتخاب نهایی شما هزینه بازدید را از شما دریافت می کنند و برخی مشاوره رایگان ارائه می دهند.

 

برای مقایسه قیمت ها و راه حل های مختلف باید به یک جراح زیبایی متفاوت مراجعه کنید. کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید همه جراحانی که به آنها مراجعه می کنید قابل اعتماد هستند. مقایسه جراحان مختلف بهترین راه برای یافتن بهترین قیمت ها و دریافت ایده بهتر از اینکه چه کسی با شما صادق است.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی، مطمئن شوید که زمان کافی برای بهبودی پس از جراحی به خود می دهید. بدن برای بهبودی نیاز به زمان دارد. شما باید مطمئن شوید که نه تنها برای عمل، بلکه زمانی برای استراحت و بهبودی بدنتان پس از پایان جراحی، برنامه ریزی کرده اید.

 

اگر تنها زندگی می کنید، حداقل یک هفته تا دو هفته قبل از عمل، وعده های غذایی را خریداری و آماده کنید. اگر وعدههای غذاییتان را زودتر از موعد آماده کردهاید و منجمد کردهاید، به سادگی باید آنها را دوباره گرم کنید و بخورید. این تضمین می کند که در طول دوره نقاهت به درستی غذا بخورید بدون اینکه استرس زیادی به بدنتان وارد شود.

 

فردی را پیدا کنید که بتواند 24 ساعت اول یا بیشتر بعد از جراحی با شما بماند. در حالی که جراحی زیبایی معمولاً نسبتاً جزئی است، اما همچنان جراحی است. ممکن است عوارض ناشی از بیهوشی یا خود جراحی وجود داشته باشد. فردی باید در دسترس باشد تا در صورت بروز هر مشکلی به پزشک شما اطلاع دهد.

 

اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، اما پول ندارید، یک طرح پس انداز تنظیم کنید. این جراحی ها چندین ماه پس از ملاقات اولیه با پزشک برنامه ریزی می شوند. اگر هر هفته شروع به پس انداز کمی پول کنید، تا زمانی که روش شما شروع شود، باید در وضعیت خوبی باشید.

 

اگر متوجه شدید که چین و چروکهای بیشتری روی صورت و کرمهای شما ایجاد میشود و لوسیونهای ضد پیری این کار را انجام نمیدهند، ممکن است بخواهید تزریق بوتاکس را در نظر بگیرید. تزریق بوتاکس یک روش بدون درد و سریع برای کاهش فوری چین و چروک است. تزریقات باعث ایجاد اسکار نمی شوند و صورت شما در کمترین زمان جوان به نظر می رسد!

 تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن یکی از روش‌های رایج و مورد استفاده برای بهبود شکل و حجم باسن است. این روش به منظور دستیابی به ظاهری پرتر و منحنی‌تر در باسن انجام می‌شود. بازسازی و زیبایی باسن از جمله هدف‌ های مهم تزریق چربی به باسن است و به طور طبیعی و با ارائه مزایای طولانی‌مدت می‌تواند نتایج قابل قبولی را به ارمغان بیاورد.

اگر نگران هزینه هستید، به دنبال تخفیف آنلاین باشید. می توانید در سایت هایی مانند Groupon برای لیپوساکشن و سایر روش ها تخفیف های زیادی پیدا کنید. قبل از خرید هر چیزی کوپن خود را با دقت بخوانید. شما باید مطمئن شوید که واجد شرایط دریافت کوپن هستید. در بسیاری از موارد، شما باید برای اولین بار مشتری باشید تا از تخفیف بهره مند شوید یا به رویه خاصی علاقه مند باشید.

 

برای مردانی که از تستوسترون پایین رنج می برند، گاهی اوقات به روشی به نام ژنیکوماستی نیاز است. بسیاری از مردان با سطح تستوسترون پایین غدد پستانی بزرگ غیرطبیعی ایجاد می کنند که منجر به بزرگ شدن سینه می شود. هزینه متوسط این عمل در ایالات متحده 3500.00 دلار است. اگرچه این ممکن است گران به نظر برسد، اما مزایای این روش بسیار بیشتر از هزینه آن است.

 

هنگامی که به دنبال جراح برای انجام عمل خود هستید، سعی کنید امتیازات بیمارستان را بیابید. این ایده خوبی است زیرا انجام عمل جراحی در بیمارستان خطر را کاهش می دهد. اگر اتفاق غیرمنتظرهای بیفتد، به جای اینکه بخواهید در میانه یک ضربه به آنجا برسید، در حال حاضر در بیمارستان خواهید بود.

 

شکی نیست که جراحی زیبایی برای بسیاری جذابیت زیادی دارد. با این حال، لازم است قبل از انتخاب روش یا پزشک، بررسی های لازم را انجام دهید. نکات را در قطعه بالا قرار دهید تا برای شما کار کند. شما می توانید این احتمال را که از نتایج نهایی خود راضی خواهید بود بسیار افزایش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد