کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

آیا به دنبال نکاتی در مورد جراحی زیبایی هستید؟ اینو ببین!

آیا به انجام عمل زیبایی فکر می کنید؟ این که آیا امیدوار به دستیابی به اندامی کامل هستید، برای داشتن چهره ای بی عیب و نقص، یا فقط می خواهید تغییراتی جزئی ایجاد کنید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما می خواهید بتوانید پزشک مناسب خود را پیدا کنید و از بهبودی آرام اطمینان حاصل کنید. این نکات به شما کمک می کند تا از آن استفاده کنید.

 

وقتی به دنبال جراحی زیبایی هستید، باید مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب کرده اید. شما نمی خواهید ارزان ترین جراح زیبایی را تنها بر اساس آن انتخاب کنید. شما می خواهید به اعتبارنامه نگاه کنید. بررسی ها و موارد مشابه را بررسی کنید. هنگام انتخاب جراح مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته اید.

 

آیا به دلیل آنچه دیگران می گویند از انجام جراحی پلاستیک می ترسید؟ اگر هستید، پس خیلی مهم است که با خودتان بنشینید. (و شاید یکی از عزیزان مورد اعتماد) تمام دلایلی را که در مورد انجام این کار فکر می کنید یادداشت کنید. شما نیازی به پاسخگویی به دیگران ندارید، اما در تصمیم خود احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.

 

در حالی که نمی خواهید با صرفه جویی در هزینه جراحی زیبایی خود، نتایج نهایی را به خطر بیندازید، راه های قانونی برای کاهش هزینه های مربوطه وجود دارد. شما می توانید به کشوری با شهرت جراحی پلاستیک خوب به خارج از کشور بروید، این ممکن است گزینه ای برای شما نباشد، اما باید به آن توجه کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که نتایجی که میخواهید از یک عمل زیبایی به دست آورید، واقع بینانه هستند و بر پایه دستیابی به کمال فرش قرمز هالیوودی نیستند. جراحی پلاستیک همیشه تضمینی وجود ندارد. حتی با بهترین پزشک و مراقبت، ممکن است به نتیجه دقیقی که انتظارش را داشتید نرسید.

 

به گزینه های مختلف تامین مالی نگاه کنید. پزشک میداند که عملهای زیبایی عموماً تحت پوشش بیمه نیستند و بیشتر آنها با شما همکاری میکنند تا یک برنامه پرداخت برای پوشش هزینههای جراحی شما تنظیم کنند. اگر جراح منتخب شما طرح پرداخت را نپذیرد، احتمالا جراحان دیگری در آن منطقه هستند که با شما همکاری خواهند کرد.

 

اطمینان حاصل کنید که جراح پلاستیک شما توسط هیئت جراحی پلاستیک آمریکا یا معادل آن برای کشور خود جراح تایید شده است. وب سایت های این آژانس ها می توانند به سرعت به شما اطلاع دهند که آیا جراح مورد نظر دارای گواهی است یا خیر. صدور گواهینامه بسیار مهم است زیرا هر پزشکی می تواند به طور قانونی هر نوع روش پزشکی را انجام دهد. گواهینامه تضمین می کند که آنها یک آموزش ویژه در جراحی پلاستیک دارند.

 

حتما بپرسید که آیا جراح پلاستیک شما یک جراح زیبایی است لیپوماتیک دیا یک جراح ترمیمی. در حالی که این دو فوق تخصص هر دو زیر چتر جراحی پلاستیک قرار می گیرند. آنها می توانند در عمل بسیار متفاوت باشند. اگر به دنبال جراحی زیبایی هستید، یک جراح می خواهید که با جراحی زیبایی به طور کلی و روش مورد نظر شما به طور خاص آشنا باشد.

 

ممکن است به نوعی با جراح خود درگیری داشته باشید زیرا آنها از انجام عمل جراحی برای شما امتناع می ورزند. احتمالاً دلیل خوبی برای این وجود دارد و آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند، بنابراین به آنها گوش دهید. اگر می خواهید، برای نظر دوم به پزشک دیگری مراجعه کنید.

 

از اینترنت به نفع خود استفاده کنید. اغلب تخفیفها و کوپنهایی برای عملهای زیبایی وجود دارد. برخی از مراکز حتی در سایت هایی مانند Groupon نیز نمایش داده می شوند. هر چند به چاپ ریز توجه کنید. مطمئن شوید که واجد شرایط دریافت تخفیف هستید. به طور کلی، شما نمی توانید پول خود را پس از آن پس بگیرید، شما برای کوپن پرداخت می کنید.

 

وقتی برای یک پروسیجر می روید راحت باشید. اگرچه جراحی زیبایی انتخابی و نسبتاً جزئی است، اما همچنان جراحی است. کل فرآیند ذاتاً استرس زا است. برای اینکه استرس خود را به حداقل برسانید و عمل جراحی خود را روانتر انجام دهید، برای آشنایی با تیمی که با شما کار خواهند کرد، وقت بگذارید. قبل از موعد به بیمارستان یا کلینیک مراجعه کنید. به این ترتیب یک محیط ناآشنا نیست.

 

باید خود را آگاه کنید که نمیتوان با روشهای زیبایی بهگونهای رفتار کرد که انگار در حال خرید یک عضو جدید از بدن هستید. جراحی زیبایی می تواند یک ویژگی از ویژگی های فیزیکی فعلی شما را بهبود یا تقویت کند، اما نمی تواند آنها را دوباره انجام دهد. این روشها خطراتی را به همراه دارند و باید مطمئن باشید که 100% در مورد تغییراتی که قرار است در بدن خود ایجاد کنید، آگاه هستید.

 

جراحی زیبایی نباید برای درمان افسردگی یا سایر اختلالات سلامت روان استفاده شود. ممکن است عزت نفس شما تقویت شود، اما اگر مشکل اساسی افسردگی داشتید، این مشکل را درمان نمی کند. قبل و بعد از انجام عمل از یک متخصص کمک بگیرید. شما قادر خواهید بود با تغییرات مثبت برخورد کنید.

 

طوری برنامه ریزی کنید که زندگی شما برای دو هفته بلافاصله پس از جراحی بیش از حد سخت نباشد. وقتی جراحی زیبایی را در نظر می گیرید، به این سادگی نیست که یک روز مرخصی بگیرید و سپس به سر کار برگردید. عامل زمان بهبودی همچنین به عنوان اینکه در صورت نیاز به کمک برای چند روز، شخصی در دسترس شما باشد تا به شما کمک کند.

 

در حالی که اکثر مردم از اهمیت ویتامین هایی مانند ویتامین C و A قبل از انجام عمل آگاه هستند، دریافت مواد معدنی نیز مهم است. اینها برای جلوگیری از بافت اسکار و به خصوص کلوئید ضروری هستند. مصرف مکمل های معدنی معمولی قبل و بعد از عمل، پوست شما را تا حد امکان صاف نگه می دارد.

 

سایر مسائل ممکن است نیاز به توجه شما قبل از انجام جراحی داشته باشند. ممکن است عادت هایی داشته باشید که ظاهری را ایجاد کرده اند که می خواهید تغییر دهید. جراحی زیبایی ممکن است در دراز مدت کمکی نکند. رژیم غذایی نامناسب و نوسانات خلقی می تواند با تصویر ضعیف شما همراه باشد.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

هنگامی که جراحی زیبایی به درستی انجام شود، می تواند زندگی را تغییر دهد. جراحی زیبایی ضعیف می تواند زندگی شما را نیز تغییر دهد، اما نه برای بهتر شدن. با تشکر از نکات این مقاله، روش های زیبایی شما باید تاثیر مثبتی بر زندگی شما داشته باشد. وقتی صحبت از جراحی زیبایی می شود، هرگز نمی توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد