کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

انتخاب برای انجام جراحی پلاستیک: آنچه ابتدا باید بدانید

آیا تا به حال خواسته اید چیزی را در ظاهر خود تغییر دهید؟ با جراحی زیبایی، نه تنها ممکن است، بلکه امری عادی است. این روزها انواع جراحی وجود دارد که می توانید انجام دهید. در اینجا برخی از نکات جراحی زیبایی وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این مورد برای شما مناسب است یا خیر.

 

هر جراحی تخصصی دارد. باید با جراح مورد نظر صحبت کنید تا مطمئن شوید که تخصص او همان چیزی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. در حالی که پزشکان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از روش ها را انجام می دهند، بهترین کار این است که جراحی شما توسط فردی انجام شود که دانش تخصصی در آن نوع خاص دارد.

 

تقریباً همه جراحان پلاستیک معتبر و کلینیکهایشان نوعی نرمافزار رایانهای دارند که به افراد اجازه میدهد خودشان را آنطور که بعد از عمل به نظر میرسند ببینند. این یک ابزار عالی است که نباید نادیده گرفته شود، زیرا به شما امکان می دهد تغییراتی را که در نظر دارید تجسم کنید. می توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، همیشه به دنبال یک جراح زیبایی با گواهی بورد باشید. ضروری است که جراح خود را بشناسید. در مورد صلاحیت ها و گواهینامه های او بپرسید. درخواست عکس قبل و بعد. در صورت امکان، با بیماران سابق صحبت کنید. یک جراح خوب مفتخر است که بهترین کار خود را به نمایش بگذارد و همیشه در مورد صلاحیتهایش پیشرو خواهد بود.

 

با رعایت رژیم غذایی مغذی و استفاده از مکمل های ویتامینی در صورت امکان از عوارض جراحی زیبایی پیشگیری کنید. جراحی همیشه چیزی است که برای از بین بردن آن به زمان نیاز دارد، اما شما باید با اطمینان از اینکه بدنتان می تواند کارهایی را که باید انجام دهد، خود را برای بهبودی آماده کنید. تغذیه مناسب کمک خواهد کرد.

 

با جراح پلاستیک خود در مورد هر گونه بیماری که ممکن است داشته باشید صحبت کنید. برای جراح پلاستیک شما مهم است که از مشکلات پزشکی شما اطلاع داشته باشد، زیرا برخی از آنها می توانند باعث ایجاد مشکل در جراحی شوند. همچنین، حتماً جراح پلاستیک را در مورد هر دارویی که مصرف می کنید مطلع کنید.

 

از پزشک بخواهید تصاویری از جراحی های پلاستیکی که در گذشته انجام داده است را به شما نشان دهد. امیدوارم دکتر مورد نظر شما بتواند بخشی از کارهای خود را به شما نشان دهد. این به شما کمک می کند ببینید آیا می خواهید او را برای انجام جراحی پلاستیک خود انتخاب کنید یا خیر.

 

روش های کم تهاجمی زیادی برای بهبود ظاهر فرد وجود دارد. به عنوان مثال، داروی بوتاکس نشان داده شده است که می تواند به کاهش و پاک کردن علائم پیری کمک کند. یکی از کاربردهای اصلی بوتاکس رفع خطوط و چین و چروک هایی مانند خط اخم است. هزینه متوسط برای درمان بوتاکس در ایالات متحده حدود 500.00 دلار است.

 

پس از انجام عمل زیبایی حتماً خواب کافی داشته باشید. درست مانند زمانی که بیمار هستید، بهترین پادزهر برای درد پس از جراحی که ممکن است داشته باشید، خوابیدن است. از شخص دیگری در خانواده خود بخواهید هر وظیفه ای را که ممکن است دارید به عهده بگیرد تا بتوانید به درستی استراحت کنید. گوشی خود را خاموش کنید و چراغ ها را خاموش کنید!

 

مراقب جراحان آمریکایی باشید که از سوی سازمانهایی غیر از هیئت جراحی پلاستیک تایید شدهاند. بسیاری از سازمانهای رسمی وجود دارند که گواهیهایی با ظاهر رسمی صادر میکنند یا پزشکانی را برای آویزان کردن در مطب خود صادر میکنند. گواهینامه ها اساساً بی معنی هستند. هیئت جراحی پلاستیک تنها گواهینامه ای است که واقعاً مهم است.

 

در مورد عوارض و خطرات با پزشک خود صحبت کنید. مطمئن شوید که همه را درک می کنید. خیلی راحت می توانید آنقدر هیجان زده باشید که خطرات یا عوارض جراحی زیبایی خود را در نظر نگیرید، اما باید بدانید که وجود دارند. به پزشک خود گوش دهید و تعیین کنید که چگونه می توانید از هر دو اجتناب کنید.

 

جراحی زیبایی نباید برای درمان افسردگی یا سایر اختلالات سلامت روان استفاده شود. ممکن است عزت نفس شما تقویت شود، اما اگر مشکل اساسی افسردگی داشتید، این مشکل را درمان نمی کند. قبل و بعد از انجام عمل از یک متخصص کمک بگیرید. شما قادر خواهید بود با تغییرات مثبت برخورد کنید.

 

در حالی که ممکن است پدر و مادر خوبی باشید و فرزندانی با رفتار خوب داشته باشید. ممکن است بخواهید ببینید که آیا یکی از بستگان می تواند تماشا کند یا نه، سپس برای چند روز پس از جراحی. برای شما سخت خواهد بود که برای آنها آشپزی کنید و از آنها مراقبت کنید در حالی که در تلاش برای بهبودی هستید.

 

اگر قبل از انجام جراحی زیبایی برای نظر دیگری در مورد موضوعی به پزشک دیگری مراجعه کردید، به او نگویید که قبلاً با پزشک قبلی این موضوع را بررسی کرده اید. این دانش ممکن است تفکر و عینیت آنها را منحرف کند. شما می خواهید تشخیص آنها کاملاً واضح باشد و برای شما ارزشمند باشد.

 

ممکن است کارهایی وجود داشته باشد که باید قبل از شروع عمل خود انجام دهید. ممکن است دلایلی برای ظاهر ناسالم وجود داشته باشد که روشهای جراحی نمیتوانند شانسی برای آنها داشته باشند. مهم است که قبل از اینکه زیر چاقو بروید، تغییرات لازم در سبک زندگی را ایجاد کنید. حتما مراقب رژیم غذایی یا افسردگی خود باشید.

 

اگر قصد انجام یک عمل جراحی زیبایی را دارید، مهم است که در مورد مراقبت های بعد از خود فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. اغلب، برای مدتی پس از انجام این روش، در کارهایی که می توانید انجام دهید محدود خواهید بود. باید اطمینان حاصل کنید که برای مواردی مانند تمیز کردن و آماده کردن وعده غذایی، کمکی در اختیار دارید.

 

اگر می خواهید بیش از یک عمل جراحی انجام دهید، با پزشک خود در مورد امکان انجام بیش از یک عمل در یک زمان صحبت کنید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید، جراحان عموماً پس انداز قابل توجهی را به شما پیشنهاد می کنند. به دقت در نظر بگیرید که زمان بهبودی شما چگونه خواهد بود. با این حال، برای اطمینان از اینکه این یک گزینه مناسب برای شما است.

 لیپوماتیک  بازو

لیپوماتیک بازو یکی از به‌روزترین و کم‌ریسکترین روش‌های حذف چربی اضافه در بازو است که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. افرادی که ورزشکار حرفه‌ای نیستند، به خصوص خانم‌ها که از ظاهر بازوهای چاق و افتاده رنج می‌برند، معمولاً با مشکل شل شدگی و افتادگی در بازو روبرو هستند.

حتما قبل از انجام هر گونه عمل جراحی زیبایی خود را آموزش دهید. مجوز و اعتبار پزشک انتخابی خود را تأیید کنید و از سایر بیمارانی که در گذشته عمل شما را انجام دادهاند، نظر بگیرید. صرف نظر از اینکه چگونه به نظر می رسد، جراحی زیبایی جراحی است. در مورد سلامتی و بدن خود مانند هر عمل جراحی دیگری با احتیاط فکر کنید.

 

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر، می تواند تصمیم سختی باشد. احتمالات بسیار زیادی وجود دارد، که شما واقعاً باید در مورد آنچه انتظار دارید و چگونه با جراحی رفتار کنید، آگاه باشید. از این نکات استفاده کنید تا به شما کمک کند تا این تصمیمات را خیلی راحت تر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد