کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

توصیه هایی برای انتخاب جراحی زیبایی

 

اگر جراحی زیبایی را انتخاب کرده اید، احتمالاً ذهن شما روی تغییری است که انجام خواهید داد. قبل از اینکه آن تغییر را ببینید، باید خودتان را مهار کنید و به همه چیزهایی که اتفاق می افتد فکر کنید. در اینجا چند نکته در مورد جراحی زیبایی وجود دارد تا بتوانید قبل از اینکه متوجه شوید که کاملاً جدید هستید، انتخاب های لازم را انجام دهید.

 

قیمت ها را بین جراحان مختلف مقایسه کنید. بلافاصله سراغ ارزان ترین قیمت نروید. دریابید که چه چیزی هزینه های مختلف را تشکیل می دهد. اغلب، بهترین جراحان بیشترین هزینه را دریافت می کنند، اما فرض می کنیم که همیشه همینطور است. اگر برای بررسی وقت بگذارید، اغلب می توانید یک جراح با قیمت مناسب پیدا کنید که کار خوبی انجام دهد.

 

با پزشک خود اطمینان حاصل کنید که چه مدت پس از جراحی باید آنتی بیوتیک مصرف کنید. آنتیبیوتیکها میتوانند باعث شوند که احساس متفاوتی داشته باشید و به درستی عمل نکنند. بنابراین شما می خواهید بدانید که قبل از بهبودی کامل چقدر طول می کشد. سپس می توانید دوباره زندگی عادی داشته باشید.

 

قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی، همه گزینه های دیگر را در نظر بگیرید. اغلب، ممکن است روش های دیگری را پیدا کنید که می تواند نگرانی های شما را برطرف کند. اغلب اوقات کرمهای موضعی، درمانهای لیزر پوستی یا سایر روشهای خانگی به همان اندازه عمل میکنند.

 

جراحی زیبایی معمولاً بسیار دردناک تر از آن چیزی است که اکثر مردم انتظار دارند. این به این دلیل است که عموماً قسمت های حساس بدن مانند ویژگی های صورت یا سینه ها را درگیر می کند. مهم است که از قبل مدیریت درد را در نظر بگیرید. شما می توانید یک استراتژی خوب را اجرا کنید، زمانی که واقعاً رنج می برید. این شامل دوستان و خانواده می شود که می توانند از شما مراقبت کنند.

 

اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک پزشکی و کلینیکی که با آن کار می کنید را ببینید. مانند اینکه هیچ پزشک پزشکی را نمی پذیرید که بدون اینکه بپرسید آیا توانایی دارد یا خیر، نباید بیمارستان یا کلینیک را بدون داشتن جزئیات قبلی در مورد آن بپذیرید. دریابید که آیا بیمارستان سابقه مشکلات مربوط به این روش را دارد یا به طور مشابه، آیا به عنوان موفقیت خاصی شناخته شده است یا خیر.

 

تقریباً همه انواع جراحی پلاستیک نیاز به نوعی بیهوشی دارند. به یاد داشته باشید که یک نوع بیهوشی وجود ندارد که در همه موارد موثر باشد، بنابراین حتماً با پزشک خود در مورد مزایا و معایب گزینه های مختلف خود صحبت کنید. در بسیاری از مواقع برای جراحی های بزرگتر به بیهوشی عمومی نیاز است.

 

در صورت نیاز وقت بگذارید و مقداری پول پس انداز کنید. اگر این راه حل خطرناک تر است یا اگر جراح به درستی صلاحیت نداشته باشد، هرگز نباید به جایگزین ارزان تری بسنده کنید. اگر می خواهید جراحی کنید، هزینه کامل را بپردازید و به جای پس انداز، به دنبال کیفیت باشید.

 

در مورد هزینه قرار ملاقات های بعدی برای بررسی وضعیت بهبودی خود بپرسید. جراح شما باید تعدادی قرار ملاقات به عنوان بخشی از هزینه جراحی ارائه دهد. به طور کلی، قرار ملاقات ها و مشاوره های بعدی برای تعیین نیاز به تجدید نظر در سال اول پس از عمل رایگان است.

 

اگر می توانید، با فردی صحبت کنید که همان روشی را که شما در نظر دارید انجام داده است. ممکن است اطلاعاتی را پیدا کنید که جراح شما با شما به اشتراک نگذاشته است. از مواردی مانند ریکاوری چقدر سخت بود، آیا نتایج دوام داشت و چگونه هزینه جراحی را پرداخت کردید بپرسید؟

 

وقتی برای جراحی زیبایی خود برنامه ریزی می کنید، انتظار نداشته باشید که نتایج عالی باشد. فقط از ظاهر قبلی خود انتظار پیشرفت داشته باشید. اگر انتظار دارید که جراحی را شبیه مدل مورد علاقه خود انجام دهید، به احتمال زیاد ناامید خواهید شد. کنترل انتظارات خود به شما کمک می کند تا از افسردگی پس از عمل جلوگیری کنید.

 

در مورد جراحی زیبایی، بدانید که اگر جراح شما در مورد اجتناب از انجام برخی روشها مصمم است. این به نفع شماست که استدلال آنها را بپذیرید. متوجه خواهید شد که جراح شما تقریباً همیشه به این فکر می کند که چه چیزی برای شما بهتر است، حتی اگر نتوانید چشم در چشم آنها را ببینید. اگر از جراح خود خسته شده اید، به دنبال مشاوره از یک متخصص دیگر باشید.

 نحوه رفع افتادگی پلک افتادگی پلک به دلایل مختلفی ایجاد می ‌شود که یکی از مهم‌ترین دلایل آن افزایش سن است. این مشکل باعث پوشانده شدن پلک‌ های بالایی و ظاهر نامناسب چهره انسان خواهد شد. نحوه رفع افتادگی پلک روش‌ های مختلفی وجود دارد که می ‌توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال بلفاروپلاستی یکی از این روش ها است.

اگر جراحی صورت انجام می دهید، از نیاز به یخ زدن و بالا بردن سر بعد از جراحی آگاه باشید. خوابیدن بر روی تکیه گاه یا در یک تکیه گاه راه بسیار ایمن تری برای اطمینان از بالا ماندن سر شما نسبت به پشته بالش است. قبل از حرکت برای جراحی، وسایل خواب و کمپرس یخ را آماده کنید.

 

توصیه های پزشکی سنتی برای گرفتن نظر دوم برای هر تشخیصی هنوز در مورد جراحی زیبایی صدق می کند. اگر پزشک کاملاً مطمئن است، میتواند یک روش را با حداقل یا حتی بدون خطر برای شما انجام دهد، موارد را با یک پزشک جایگزین بررسی کنید. در صورت امکان نظر سومی را در صورت تضاد دو مورد اول در توصیه هایشان دریافت کنید.

 

انتظار داشته باشید که در طول نقاهت جراحی، قبل از آن بدتر به نظر برسید، بهتر به نظر برسید. تورم و کبودی بعد از جراحی به زودی از بین می رود. پس از انجام این کار، می توانید ایده بهتری از نتایج واقعی خود داشته باشید. با جراح خود در مورد مدت زمان بهبودی خود مشورت کنید.

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، از خود بپرسید که پس از انجام جراحی چه احساسی دارید. آیا به دلیل مسئله ای که زندگی شما را دشوارتر می کند جراحی می کنید یا انتظار دارید عزت نفس خود را افزایش دهید؟ لزوماً پاسخ اشتباهی وجود ندارد، اما باید انتظارات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

 

در مورد روش خاصی که قرار است در طول جراحی برای جلوگیری از لخته شدن خون استفاده شود، با پزشک خود صحبت کنید. دانستن این موضوع نه تنها به شما اطلاع میدهد که در هنگام بیهوشی چه اتفاقی میافتد، بلکه نشانههایی از خطرات احتمالی و اقداماتی که تیم جراحی میتوانند در مورد آنها انجام دهند را نیز به شما میدهد.

 

محل انجام این روش را پیدا کنید. هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، می توانید شروع به کندوکاو در مورد تاریخچه و شهرت مکان کنید. برخی از جراحان خارج از بیمارستان ها و برخی در خارج از محل های مطب کار می کنند. اگر روش شما پیچیده تر است، مطمئن شوید که این روش در یک بیمارستان شناخته شده انجام می شود. به این ترتیب در صورت نیاز می توانید مراقبت های اورژانسی با کیفیت دریافت کنید.

 

هنگام انجام جراحی زیبایی به راحتی می توانید از خود دور شوید. شما باید احتیاط کنید و مطمئن شوید که برای همه چیزهایی که از سر می گذرانید کاملاً آماده هستید. عاقلانه انتخاب کنید و اجازه دهید نکات این مقاله در این راه به شما کمک کند تا بتوانید در اسرع وقت به خودتان جدید برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد