کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

هر آنچه که باید در مورد جراحی زیبایی بدانید

آیا جراحی زیبایی در آینده نزدیک شماست؟ اگر پاسخ مثبت دادید، در شرکت خوبی هستید. با این حال، قبل از اینکه برای روش خود آماده شوید، وقت بگذارید و پاراگراف های زیر را بخوانید. این به شما اطلاعاتی را می دهد که برای پرسیدن سوالات درست از پزشک خود نیاز دارید.

 

هنگامی که به هر نوع جراحی زیبایی نگاه می کنید، باید حتماً در اطراف خرید کنید. افرادی که بدون انجام جراحی قبلی تحت عمل جراحی قرار میگیرند، معمولاً از جراح بیکیفیت رنج میبرند. برای اطمینان از کیفیت، قبل از بستن جراحی خود با حداقل 4 یا 5 متخصص صحبت کنید.

 

مهم نیست که یک عمل جراحی زیبایی چقدر جزئی است، شما باید یک شبکه پشتیبانی محکم در جای خود داشته باشید. مطمئن شوید که یکی از دوستان یا خویشاوندان دقیقاً می داند کجا هستید و چه می کنید. جراح شما و تیم او نیز باید اطلاعات تماس مربوطه را داشته باشند. به این ترتیب، فقط در صورت بروز عوارض غیرمنتظره، شخصی آماده کمک به شما خواهد بود.

 

علاوه بر دانستن انواع مختلف بیهوشی موجود، دانستن نحوه استفاده از آن نیز مهم است. جراحان مجاز به تجویز دوزهای عمومی یا موضعی هستند، اما برای روشهای پیچیدهتر، یک متخصص معرفی میشود. این بر هزینه کلی و همچنین کیفیت عمل تأثیر میگذارد.

 

اگر در یافتن پزشکی مقرون به صرفه مشکل دارید، به فکر رفتن به شهر دیگری باشید تا روش انتخابی خود را انجام دهید. هزینه یک جراحی بسته به محل انجام آن می تواند متغیر باشد، بنابراین اگر مایل به سفر هستید معمولاً می توانید آنچه را که می خواهید در محدوده قیمت خود بدست آورید. مطمئن شوید که پس انداز احتمالی را با هزینه سفر مقایسه کنید تا مطمئن شوید که ارزش آن را دارد.

 

اگر در شرایط سختی مانند طلاق یا بحران میانسالی قرار گرفتید، فعلاً برای جراحی برنامه ریزی نکنید. اگر آن را در یک زمان پر استرس برنامه ریزی کنید، بهبودی شما را دشوارتر می کند و همچنین استرسی را که تجربه می کنید تشدید می کند. کندی زمان بهبودی میتواند بر وضعیت روانی شما تأثیر منفی بگذارد.

 

به مرکز جراحی مراجعه کنید تا تأیید کنید که مجوز مناسب در ایالت شما دارد. اعتباربخشی مناسب تضمین می کند که این مرکز تحت بازرسی های منظم قرار می گیرد. این استانداردها خطر عفونت پس از جراحی و سایر عوارض را کاهش می دهد. اگر مرکز دارای گواهینامه های مناسب نیست، این روش را در جای دیگری انجام دهید.

 

از پزشک خود که بیهوشی را انجام می دهد، مطلع شوید. این یا توسط جراح، یک پرستار آموزش دیده خاص بسته به پیچیدگی روش، یا یک متخصص بیهوشی ارائه می شود. شما این حق را دارید که برای احتیاط از فرد دوم بیهوشی اصرار کنید، اما به احتمال زیاد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

 

حتی قبل از اینکه عمل زیبایی خود را انجام دهید، ممکن است عاقلانه باشد که مقداری نرم کننده مدفوع برای خود تهیه کنید. بسیاری از افراد هنگام انجام هر عملی دچار یبوست شدید می شوند. جراحی های پلاستیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یبوست برای سلامتی شما خوب نیست، نرم کننده مدفوع می تواند کمک بزرگی باشد.

 آیا بلفاروپلاستی بدون درد ممکن است؟

اگر برای از بین بردن افتادگی پلک و یا از بین بردن چربی‌ های اضافی پلک‌ های خود به دنبال روشی هستید که بدون درد باشد می ‌توانید بلفاروپلاسی را انتخاب کنید. این روش می ‌تواند به ‌عنوان یکی از روش‌ های مناسب برای شما برای از بین بردن مشکلات پلک‌ ها استفاده شود. پس از انجام این عمل سرپایی می‌ توانید زیبایی آن را در چهره خود حس کنید و از مزیت‌ های آن بهره‌مند شوید. برای انجام این روش باید حتماً یک پزشک متخصص را انتخاب کنید تا عمل بلفاروپلاسی بدون عوارض برای شما انجام شود.

بعد از عمل زیبایی، ناحیه برش خود را تمیز نگه دارید. درست مانند هر جراحی دیگری که ممکن است انجام دهید، تمیز کردن محل برش مهم است، زیرا از عفونت جلوگیری می کند. هنگامی که سایت بهبود یافت، حتی ممکن است بخواهید از کره کاکائو برای کمک به محو شدن ظاهر جای زخم استفاده کنید.

 

مهم است که بدانید وقتی سن شما بالا می رود، جراحی های شما بیشتر دیده می شود. کاشت سینه یا سایر جراحی های پلاستیکی که در یک فرد 30 ساله تا حدودی طبیعی به نظر می رسید، برای یک فرد 60 ساله به طرز عجیبی اشتباه به نظر می رسد. شما باید رویه های زیبایی خود را از نقطه نظر بلندمدت در نظر بگیرید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا ببینید که هنوز هم پیر خواهید شد.

 

یک جراح زیبایی خوب میداند که علیرغم تمام آمادگیهای ذهنی قبل از جراحی، بیمار همچنان ترسها و نگرانیهایی دارد، پس از اتمام عمل جراحی. شما باید در تماس با جراح خود پس از جراحی احساس راحتی کنید تا در مورد این نگرانی ها و نگرانی ها صحبت کنید.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی، مطمئن شوید که زمان کافی برای بهبودی پس از جراحی به خود می دهید. بدن برای بهبودی نیاز به زمان دارد. شما باید مطمئن شوید که نه تنها برای عمل، بلکه زمانی برای استراحت و بهبودی بدنتان پس از پایان جراحی، برنامه ریزی کرده اید.

 

در تصمیم گیری در مورد جراحی زیبایی عجله نکنید. اینها تصمیماتی هستند که ظاهر شما را از نظر فیزیکی تغییر می دهند و به راحتی (یا ارزان) لغو نمی شوند. هر جراح با کیفیتی به شما زمان لازم برای تصمیم گیری هوشمندانه را می دهد. اگر احساس میکنید جراح شما را تحت فشار قرار میدهد، ممکن است بخواهید گزینههای دیگری را در نظر بگیرید، زیرا ممکن است انگیزههای مالی پشت سرسختی آنها وجود داشته باشد.

 

شما باید مطمئن شوید که تمام آنچه را که می توانید در مورد پزشکی که برای خود انتخاب می کنید، هر عمل زیبایی که انجام داده اید، می دانید. در طول ویزیت های مشاوره، به مدت زمانی که جراح شما در حین صحبت با شما صرف می کند و مدت زمانی که برای پاسخ دادن به تمام سوالات شما صرف می کند، توجه داشته باشید. اگر حرفه ای ها این مشاغل را انجام نمی دهند، ممکن است جراح دیگری بخواهید. اگر جراح شما حتی نتواند قبل از عمل با شما صحبت کند، آیا در طول دوره بهبودی درمان بهتری خواهید داشت؟

 

از پزشک خود بپرسید که آیا جراحی زیبایی که در نظر دارید خطر ایجاد زخم یا عفونت را در پی دارد یا خیر. برخی از جراحی ها همیشه جای زخم دارند. اگرچه در برخی موارد، جای زخم ممکن است بر واقعیت فعلی ارجح باشد. همیشه خطر عفونت را ارزیابی کنید. همچنین در نظر بگیرید که عفونت های احتمالی چقدر می توانند خطرناک باشند.

 

یکی از موارد بسیار مهمی که در تصمیم گیری در مورد انجام یا عدم انجام جراحی زیبایی باید در نظر گرفت این واقعیت است که شما باید انتظارات خود را کنترل کنید. این مهم است زیرا ممکن است نتیجه جراحی شما کمتر از حد انتظار شما باشد و شما باید خود را از نظر ذهنی برای این امر آماده کنید.

 

تصمیمات عمل زیبایی روزانه توسط هزاران نفر انتخاب می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، امید است که در این مقاله پیشنهادات خوبی پیدا کرده باشید. این باید به شما اجازه دهد تا قبل از عمل جراحی فکر کنید و سؤالاتی را برای صحبت با پزشک خود در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد