کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

لیفت صورت با نخ

 

آیا مدت زیادی است که فکر می کنید از یکی از ویژگی های فیزیکی خود راضی نیستید؟ آیا به جراحی پلاستیک فکر کرده اید؟ بسیاری از مردم این احساس را دارند. مردم نتایج حاصل از جراحی پلاستیک را دوست دارند و این باعث افزایش تعداد جراحی ها شده است. به خواندن ادامه دهید تا ایده هایی در مورد اینکه آیا جراحی زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.

 

جراحی زیبایی معمولاً بسیار دردناک تر از آن چیزی است که اکثر مردم انتظار دارند. این به این دلیل است که عموماً قسمت های حساس بدن مانند ویژگی های صورت یا سینه ها را درگیر می کند. مهم است که از قبل مدیریت درد را در نظر بگیرید. شما می توانید یک استراتژی خوب را اجرا کنید، زمانی که واقعاً رنج می برید. این شامل دوستان و خانواده می شود که می توانند از شما مراقبت کنند.

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، همیشه به دنبال یک جراح زیبایی با گواهی بورد باشید. ضروری است که جراح خود را بشناسید. در مورد صلاحیت ها و گواهینامه های او بپرسید. درخواست عکس قبل و بعد. در صورت امکان، با بیماران سابق صحبت کنید. یک جراح خوب مفتخر است که بهترین کار خود را به نمایش بگذارد و همیشه در مورد صلاحیتهایش پیشرو خواهد بود.

 

از محل جراحی خود دیدن کنید. اگر این کلینیکی است که به طور منظم به آن مراجعه می کنید، اما هرگز ناحیه جراحی را ندیده اید، بخواهید آن را ببینید. راحتی در هر عمل جراحی بسیار مهم است و یک روش زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. آشنایی با موقعیت مکانی به کاهش سطح استرس شما کمک می کند.

 

از نحوه کار جراح خود برای بازبینی بپرسید. بسیاری از انواع جراحی های زیبایی دارای نرخ تجدید نظر بسیار بالایی هستند، تا 20 درصد از اعمال انجام شده. اکثر جراحان قابل اعتماد، اصلاحات را با هزینه کمتر یا بدون هیچ هزینه ای برای شما انجام می دهند. این را از قبل، قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید، بیابید.

 

اگر به طور خاص به دنبال عمل بینی هستید، یک گزینه جالب در دسترس شماست - اگر شجاع هستید! هند مکه جراحی زیبایی بینی است، سالهاست که بوده است. بسیاری از مردم از این گزینه به دلیل مسافت دور هستند. جراحان با کیفیت زیادی وجود دارند که هزینه آنها بسیار کمتر از ایالات متحده است.

 

همه چیز باید برای بهبودی شما پس از جراحی آماده باشد. چند هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید و به اندازه کافی غذا در یخچال نگهداری کنید تا مجبور نباشید خانه خود را ترک کنید. به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید که احتمالاً به کمک نیاز خواهید داشت و ممکن است نتوانید رانندگی کنید.

 

ممکن است به نوعی با جراح خود درگیری داشته باشید زیرا آنها از انجام عمل جراحی برای شما امتناع می ورزند. احتمالاً دلیل خوبی برای این وجود دارد و آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند، بنابراین به آنها گوش دهید. اگر می خواهید، برای نظر دوم به پزشک دیگری مراجعه کنید.

 

از پزشک خود که بیهوشی را انجام می دهد، مطلع شوید. این یا توسط جراح، یک پرستار آموزش دیده خاص بسته به پیچیدگی روش، یا یک متخصص بیهوشی ارائه می شود. شما این حق را دارید که برای احتیاط از فرد دوم بیهوشی اصرار کنید، اما به احتمال زیاد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

 

در مورد جراحی زیبایی، بدانید که اگر جراح شما در مورد اجتناب از انجام برخی روشها مصمم است. این به نفع شماست که استدلال آنها را بپذیرید. متوجه خواهید شد که جراح شما تقریباً همیشه به این فکر می کند که چه چیزی برای شما بهتر است، حتی اگر نتوانید چشم در چشم آنها را ببینید. اگر از جراح خود خسته شده اید، به دنبال مشاوره از یک متخصص دیگر باشید.

 

اجازه ندهید افراد مشهور روی شما تاثیر بگذارند. شما نباید برای شبیه شدن به افراد مشهور یا به این دلیل که یک ستاره عمل مشابهی انجام داده است، جراحی زیبایی انجام دهید. این یک انتخاب کاملا شخصی است و انجام عمل جراحی باید به شما کمک کند احساس راحتی بیشتری در بدن خود داشته باشید، نه اینکه از شخص دیگری تقلید کنید که ممکن است در پنج سال آینده دیگر الگوی شما نباشد.

 اگر نمیدانید لیفت صورت با نخ چیست میتوانید با کلیک روی لینک مطالبی دریافت کنید.

جراحی زیبایی برای اصلاح بینی را رینوپلاستی می نامند. بسیاری از نوجوانان امروزی برای ایجاد بینی عالی درخواست عمل بینی دارند. در صورتی که بینی نوجوان خود شکسته باشد، ممکن است بخواهید جراحی زیبایی بینی را برای نوجوان خود انجام دهید. هزینه متوسط جراحی بینی در ایالات متحده تقریباً 4000 دلار است. در حالی که این روش بالا به نظر می رسد، مزایای عزت نفس نوجوان شما ارزش آن را دارد.

 

در حالی که قهوه نسبت به بسیاری از مواد دیگر مضر کمتری است، باید بلافاصله قبل از عمل از مصرف آن اجتناب کرد. به خصوص در دوران نقاهت. کافئین محرکی است که اندازه رگ ها و عروق شما را محدود می کند. وقتی در مورد بهبودی پوست صحبت می کنید، این چیزی است که می خواهید از آن اجتناب کنید.

 

قبل از اینکه حتی به انجام یک عمل زیبایی فکر کنید، مطمئن شوید که وزن مناسبی دارید. عوارض یک عمل زیبایی زمانی افزایش می یابد که شما خیلی لاغر یا خیلی سنگین هستید. سعی کنید حداقل چند ماه قبل از انجام عمل، سالمتر غذا بخورید و ورزش کنید.

 

برای اینکه نتایج خوبی از جراحی زیبایی خود داشته باشید، یافتن یک جراح با تجربه بسیار مهم است. در حالت ایده آل، جراحی که انتخاب می کنید باید تجربه قابل توجهی در مورد روشی که می خواهید داشته باشد، نه فقط تجربه جراحی عمومی. و اگر مطمئن نیستید که او پزشک مناسب شماست، از گرفتن نظر دوم نترسید.

 

یکی از عوارض مهم جراحی بزرگ کردن سینه این است که سرطان سینه می تواند شناسایی نشود. بسیاری از بازماندگان سرطان با معاینه زودهنگام خود مشکلی را تشخیص می دهند. ایمپلنت سینه می تواند در این نوع آزمایش اختلال ایجاد کند. بافت اسکار در طول بهبودی شکل می گیرد و می تواند مانع از تشخیص سرطان سینه شود.

 

اگر نیاز به شروع یک رژیم آنتی بیوتیکی قبل از جراحی دارید، مطمئن شوید که مدت زمان آن دوره را دریابید. به ویژه، دریابید که چه نوع آنتی بیوتیکی ممکن است به شما داده شود. بسیاری از داروها عوارض جانبی و محدودیت هایی در نوشیدن و مصرف غذا دارند. در مورد تمام خطرات و عوارض جانبی مرتبط با هر دارویی که به شما داده می شود، بیاموزید.

 

مردم اغلب می خواهند ظاهر خود را تغییر دهند و برای بسیاری از افراد جراحی زیبایی مناسب است. جراحی می تواند به شما کمک کند جوان تر، لاغرتر به نظر برسید یا حتی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. به تحقیق ادامه دهید تا مطمئن شوید که تصمیم خوبی برای خود می گیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد