کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

لیفت بینی با نخ چیست

 

می گویند زیبایی در چشم بیننده است و این بسیار درست است. چیزی که شما ممکن است زیبا بیابید، ممکن است برای شخص دیگری نفرت انگیز باشد. مسئله ادراک مردم است نه زیبایی واقعی شی. نکات این مقاله به شما کمک می کند تا کمی درک خود را تغییر دهید تا زیبایی بیشتری در اطراف خود پیدا کنید.

 

به سادگی استفاده از ریمل قهوه ای تیره یا مشکی به چشمان شما ظاهری ظریف می بخشد. خرده های سرگردان ریمل را پاک کنید و با یک برس یکبار مصرف ارزان قیمت ریمل را جدا کنید.

 

چند قطره روغن بادام شیرین غنی می تواند افزودنی بسیار مفید برای روتین مراقبت از پوست شما و همچنین برای استفاده در مواقع اضطراری باشد. از آن بر روی پوست خشک استفاده کنید تا رطوبت سنگین را تزریق کنید، یا آن را روی کوتیکول های خود بمالید تا قبل از مانیکور یا پدیکور به طور محسوسی نرم تر شوند.

 

اگر صورت پهنی دارید، میتوانید با زدن رژ گونهای گلگون و کرمی فقط روی سیبهای هر دو گونه، آن را کمتر پهن نشان دهید. با این حال، باید مراقب باشید که آن را خیلی نزدیک بینی خود قرار ندهید یا رنگ را از گوش های خود بیرون نکشید زیرا این کار باعث می شود صورت شما بازتر به نظر برسد.

 

محصولات مناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید. هنگامی که محصولات صورت خود را انتخاب می کنید، چه لوسیون، تونر یا پاک کننده، مطمئن شوید که برای نوع پوست شما مناسب هستند. استفاده از محصولاتی که در مناطق مشکل دار خاص شما مورد هدف قرار می گیرند، می تواند وضعیت پوست را به طور چشمگیری بهبود بخشد. این کار را با یک ماسک صورت هفتگی که پاکسازی می کند، دنبال کنید.

 

سیگار، علاوه بر اینکه با مشکلات سلامتی بیشماری مرتبط است، تأثیر بسیار منفی بر ظاهر شما نیز دارد. یکی از بهترین نکات زیبایی این است که هرگز در زندگی خود سیگار نکشید و اگر سیگاری هستید فوراً آن را ترک کنید. سیگار کشیدن زودرس پوست را پیر می کند و باعث چین و چروک می شود، آکنه را بدتر می کند و دندان های شما را زرد می کند.

 

استفاده از کانسیلر تنها نیمی از راه حل برای بهترین ظاهر و رفع عیوب است. برای داشتن چهره ای عالی، سعی کنید از رژ لب صورتی گرم استفاده کنید. به گفته هنرمندان برجسته آرایش، صرف نظر از نوع و رنگ پوست شما، صورتی گرم چشم افراد را از هرگونه نقص و لک دور می کند و شما را به بهترین شکل ظاهر می کند.

 

زیبایی ترکیبی از چیزهای مختلف است که همه با هم کار می کنند. شاید مهم ترین جنبه زیبایی مراقبت از پوست باشد. مردان معمولاً وقتی خود را مرتب می کنند، مراقبت از پوست را نادیده می گیرند. با این حال، اگر آنها فقط کمی از زمان خود را صرف آن کنند، جذاب تر به نظر می رسند.

 لیفت بینی با نخ یکی از روش های از بین بردن عیوب بینی است.

اگر برآمدگی های کوچک سفید زیر چشم خود را کشف کرده اید، بدانید که این برجستگی ها میلیا نامیده می شوند و بسیار رایج هستند. آنها شکل بی ضرری از کیست هستند که به دلیل گیر افتادن سلول های خشک و مرده در زیر پوست ایجاد می شود. میتوانید لایهبرداری را امتحان کنید یا از مرطوبکنندهای استفاده کنید که حاوی لایهبردار حاوی ویتامین A است تا به ناپدید شدن آنها کمک کند و در آینده از آنها جلوگیری کند.

 

اگر پوست شما به نظر می رسد که می تواند از بیداری استفاده کند، این ایده را امتحان کنید. از یک دستمال گرم و مرطوب استفاده کنید (چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید، یا ساده هم خوب است) و به آرامی آن را به مدت یک دقیقه روی صورت خود فشار دهید. با پاشیدن آب بسیار سرد به پایان برسانید. گرما گردش خون صورت شما را بهبود می بخشد و منافذ شما را باز می کند، در حالی که آب سرد پوست شما را سفت می کند و به طور کلی شما را بیدار می کند.

 

همیشه به یاد داشته باشید که زیبایی اغلب ذهنی است. اگر اعتماد به نفس و سلامتی دارید، در حال حاضر خیلی جلوتر از بازی هستید. دیدگاه مثبت خود را حفظ کنید و اجازه ندهید ادراکات منفی دیگران بر شما تأثیر بگذارد.

 

ماساژ دادن وازلین روی کوتیکول ها به جهات مختلف به دستان شما کمک می کند. پوست را بسیار مرطوب تر می کند و همچنین ناخن های شما را تشویق می کند تا کمی سریعتر رشد کنند. این کار را هر هفته یک بار در هفته انجام دهید و مطمئناً تفاوت زیادی در ظاهر دست ها و ناخن های خود خواهید دید.

 

سعی کنید از کشش گردن و وضعیت بدنی مناسب برای داشتن گردنی عالی استفاده کنید. گردن سالم به اندازه صورت سالم مهم است. ناحیه گردن را مانند صورت رفتار نکنید زیرا سن هر دو متفاوت است. با گذشت زمان تاندون های گردن کوچک می شوند و پوست نازک مانند پوست صورت به لایه برداری و لیزر پاسخ نمی دهد.

 

یک لوله کوچک کرم دست را در کیف خود نگه دارید تا در روزهای بد مو از آن به عنوان رام کننده مو استفاده کنید. در تابستان، از مقدار کمی کرم دست استفاده کنید و آن را روی موهای خود بمالید. نوک انگشتان شما موخوره را رام می کند. در فصل زمستان، مقداری از کرم دست را به اندازه یک سکه روی دستان خود قرار دهید و آن را روی موهای خود صاف کنید تا حالت استاتیک از بین برود.

 

برای کاهش پف صورت در صبح، از زبان خود برای نگه داشتن یک تکه یخ در سقف دهان خود برای یک دقیقه استفاده کنید. سرمای مکعب یخ به کاهش پف کردن از داخل به بیرون کمک می کند. با این کار همان نتیجه ای حاصل می شود که پاشیدن آب یخ به صورت شما می دهد.

 

اگر با پوست لکه دار، تحریک شده یا پف کرده از خواب بیدار شده اید، برای درمان به سراغ چای کیسه ای بروید. نه، در این مورد نه برای نوشیدن، بلکه برای ضربه زدن به نواحی مشکل. از یک چای کیسه ای چای سبز که یک یا دو دقیقه دم کرده و خنک شده است استفاده کنید. سپس آن را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در چای التهاب را کاهش دهند.

 

هنگامی که به زیبایی شخصی خود فکر می کنید، مهم است که خود را با دیگران، به ویژه بازیگران یا بازیگران مشهور مقایسه نکنید. زیبایی همه چیز نسبی است و این افراد فقط به این دلیل زیبا محسوب می شوند که به ما گفته می شود این را باور کنیم. شما باید با آنچه دارید خوشحال باشید و آن را در آغوش بگیرید.

 

همانطور که در ابتدای این مقاله بیان شد، زیبایی در چشم بیننده است، و آنچه ممکن است برای یک نفر جذاب باشد، ممکن است به راحتی برای دیگری غیرجذاب باشد. ممکن است کمی درک خود را "تغییر" دهید و با استفاده از نکات این مقاله، باید بتوانید خود را برای دیدن زیبایی بیشتر در حالت عادی باز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد