کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

لیزر بدن

 

آیا نسبت به ظاهر خود احساس ناامنی می کنید؟ آیا دوست دارید می توانستید ظاهر خود را تغییر دهید؟ مهم نیست که چه شکلی هستید، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای زیباتر شدن خود انجام دهید. این مقاله نکات زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند ظاهر و احساس بهتری را در هر فردی ایجاد کند.

 

خط چشم می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد به گونه ای که محصولات کمی می توانند. آرنج خود را روی میز ثابت کنید تا دچار اشتباه نشوید، سپس از یک مداد چشم با یک نقطه تیره برای کشیدن یک سری خط تیره کوچک در سراسر خط مژه بالایی استفاده کنید. از یک ابزار لکه دار یا اسفنج برای ترکیب کردن خط تیره ها برای ایجاد یک خط استفاده کنید.

 

لب های پرپشت و پر احساس می خواهید؟ کمی سایه چشم سفید را درست زیر شکاف بین بینی و لب بالایی خود قرار دهید. برجسته کردن این ناحیه از لب به گونه ای که نور را بگیرد و منعکس کند، به ایجاد این توهم کمک می کند که لب بالایی شما پرتر از چیزی است که واقعاً هست.

 

به دلیل تمام مواد شیمیایی موجود در شامپوها و نرمکنندهها، در واقع توصیه میشود که هر روز شامپو و حالتدهنده نزنید، به خصوص چندین بار در روز. برای حفظ حالت مو و آسیب نرساندن به آن، اکثر متخصصان زیبایی شامپو و حالت دهنده را حداکثر یک روز در میان توصیه می کنند. این کار از آسیب رساندن به موهایتان با تمام مواد شیمیایی موجود در آن جلوگیری می کند.

 

اگر خطوط ریز اطراف چشم، دهان و پیشانی خود دارید، باید به دنبال لوازم آرایشی با ذرات منعکس کننده نور باشید. این محصولات، که بیشتر مات هستند تا درخشان، می توانند نور را به گونه ای منعکس کنند که به نظر می رسد خطوط ریز را به سادگی ناپدید می کند. می توانید از این ترفند در تمام صورت خود یا فقط در خطوط خنده خود استفاده کنید.

 

با پر کردن یک کاسه با آب داغ، و سپس بخار دادن صورت خود روی آن با حوله ای که روی سرتان قرار داده شده، در خانه به صورت سریع عمل کنید. این کار منافذ شما را باز می کند و به از بین بردن سیاهی سر کمک می کند. با آب سرد آبکشی کنید تا منافذ بسته شود و به روال آرایش خود ادامه دهید.

 

اگر در رام نگه داشتن ابروهای وحشی و سرکش مشکل دارید، می توانید با اسپری کردن یک برس ابرو با کمی اسپری مو یا ژل شفاف ابرو، آنها را تحت کنترل خود نگه دارید، سپس ابروهای خود را به آرامی در جای خود شانه کنید. برای فرم دهی بیشتر، حتی می توانید از مقدار کمی وازلین استفاده کنید.

شما با لیزر مو های زائد بدن میتوانید از شر موهای زائد بدن برای همیشه خلاص شوید

از لیسیدن لب ها خودداری کنید. وقتی لب هایتان را مدام لیس می زنید، به جای اینکه مرطوب شوند، در واقع خشک می شوند. سعی کنید بالم لب یا براق کننده را در جیب یا کیف خود داشته باشید و هر زمان که می خواهید لیس بزنید آن را بپوشید. به زودی لب های خود را در وضعیت زیبایی خواهید یافت.

 

برای اینکه مژه هایتان ضخیم تر به نظر برسند، قبل از زدن ریمل، آن ها را با یک لایه پودر شل بپوشانید. با استفاده از یک برس کوچک، یک لایه نازک از پودر شفاف را روی مژه های خود بمالید و مراقب باشید که پودر وارد چشمانتان نشود. با یک لایه از ریمل مورد علاقه خود در بالای پودر ادامه دهید.

 

از پراکسید هیدروژن برای درمان ناخن های زرد استفاده کنید. هیچ چیز در مورد زرد شدن ناخن ها زیبا نیست. برای رفع این مشکل، پنبه را در پراکسید آغشته کنید و سپس هر ناخن را برای چندین ضربه پاک کنید. بگذارید چند دقیقه روی ناخن هایتان بماند. ناخن های خود را بشویید و عدم وجود رنگ زرد را تحسین کنید.

 

استفاده از لوسیون برنزه کننده تقلبی می تواند پوست شما را بدون دریافت هیچ یک از اشعه های مضر ناشی از آفتاب گرفتن یا برنزه شدن زیباتر نشان دهد. قبل از استفاده از هر نوع لوسیون برنزه کننده حداقل 24 ساعت زودتر، مطمئن شوید موهایی را که نمی خواهید روی بدن خود بتراشید یا اپیلاسیون کنید.

 

قبل از رفتن به رختخواب ناخن های پا را رنگ کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از رفتن به رختخواب به لاک ناخن خود زمان کافی برای خشک شدن داده اید. وقتی صبح دوش میگیرید، میتوانید به راحتی هر لاک اضافی را که روی انگشتان پا میزنید جدا کنید تا ظاهری آراسته داشته باشید.

 

برای پنهان کردن حلقه های بنفش زیر چشم، کانسیلر زرد رنگ را امتحان کنید. رنگ زرد به از بین بردن رنگ بنفش کمک می کند و یک پالت صاف برای استفاده از فونداسیون شما باقی می گذارد. یک لایه نازک از کانسیلر زرد کرمی نیز یک لایه پرایمر عالی برای سایه چشم شما ایجاد می کند، زیرا ظاهر مویرگ ها را به حداقل می رساند و به چسبندگی سایه کمک می کند.

 

منافذ بزرگ روی صورت یک مشکل رایج است و می توان به آن کمک کرد. سن و ژنتیک دلیل بزرگ شدن منافذ پوست است و راهی برای کوچک شدن آنها وجود دارد، مراجعه به متخصص پوست یا اسپا. در آنجا می توانید یک درمان میکرودرم ابریژن دریافت کنید که به آرامی لایه بالایی پوست مرده را از بین می برد و اندازه منافذ را کاهش می دهد.

 

ممکن است زمان کافی برای آرایش کامل روی چشمان خود را نداشته باشید. در این صورت، با ترکیب مقدار کمی مومیایی کننده لب و مقدار کمی ریمل یا خط چشم در نوک انگشت خود، ظاهری سریع و لکه دار را امتحان کنید. مالش دهید تا یکنواخت شود، سپس روی پلک های خود تا جایی که می توانید نزدیک به مژه ها بمالید. یک نگاه لکه دار چیزی است که شما به دنبال آن هستید. دو لایه ریمل اضافه کنید، و آماده حرکت هستید.

 

از افکت لایه ای برای افزایش سایز چشم استفاده کرد. ابتدا پرایمر بزنید و سپس فونداسیون و پودر را دنبال کنید. در مرحله بعد، با توجه ویژه به گوشه های داخلی، یک سایه برجسته روی تمام پلک های خود اعمال کنید. از یک مداد برای کشیدن خط چشم خود به سمت بالا استفاده کنید. این تکنیک باعث می شود چشمان شما بزرگ، روشن و باز به نظر برسند.

 

خط لب اغلب توسط خانم ها برای شکل دادن به لب های خود استفاده می شود. لطفا، لطفاً این اشتباه را مرتکب نشوید که از خط لب برای "کشیدن" لب های خود، کاملاً مستقل از شکل واقعی لب خود استفاده کنید. بهتر است از خط لب برای مشخص کردن شکل طبیعی لب خود استفاده کنید و آن را با رژ لب پر کنید. خط لب مصنوعی دلقکانه، نامحسوس و نامطلوب است. اگر لبهایتان نازک هستند، از رنگ تازهای استفاده کنید که خیلی روشن نیست - مثلاً یک رنگ توت.

 

زیبایی فقط ژنتیک نیست. این نیز در مورد تلاش است. اگر کمی وقت اضافی بگذارید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید، مطمئناً نتیجه را خواهید دید. تمام تلاش خود را بکنید تا توصیه های این مقاله را در زندگی خود اعمال کنید. طولی نمی کشد که احساس اعتماد به نفس و جذابیت بیشتری می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد