کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

عوارض تیپ پلاستی بینی

 

یکی از تصمیمات مهم انتخاب جراح است. تحقیقات خود را در مورد روش و جراح خود انجام دهید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای خود داشته باشید. چندین جراح مختلف را در نظر بگیرید و قبل از اینکه زندگی خود را به دست کسی بسپارید، در مورد هر یک از آنها تحقیق کنید .

 

از قبل محل جراحی را دریابید. می توانید در مورد این مکان تحقیق کنید. مطمئن شوید که جراح شما یک مکان مجاز و معتبر را انتخاب کرده است. بررسی کنید که دفتر او بازرسی و تایید شده باشد. اگر جراحی شما در مطب جراح انجام شود .

 

تقریباً همه انواع جراحی پلاستیک نیاز به نوعی بیهوشی دارند. به یاد داشته باشید که یک نوع بیهوشی وجود ندارد که در همه موارد موثر باشد، بنابراین حتماً با پزشک خود در مورد مزایا و معایب گزینه های مختلف خود صحبت کنید. در بسیاری از مواقع برای جراحی های بزرگتر به بیهوشی عمومی نیاز است .

 

قبل از انجام جراحی زیبایی، توجه داشته باشید که ممکن است عوارضی از این عمل وجود داشته باشد. جراح پلاستیک شما به احتمال زیاد این عوارض احتمالی را با شما برطرف خواهد کرد. برای شما مهم است که از آنها آگاه باشید. برخی از عوارض ممکن است شامل عفونت، تورم، افزایش فشار خون و اگرچه نادر، حتی مرگ باشد .

 

به یاد داشته باشید که جراحی زیبایی در واقع جراحی است. پس از اتمام جراحی به زمان بهبودی نیاز خواهید داشت. پروتکل بهبودی جراح خود را دقیقاً دنبال کنید. این به شما کمک می کند زودتر احساس بهتری داشته باشید. از عفونت و عوارض بعدی جلوگیری می کند. به توصیه های پزشک خود گوش کنید، خوب خواهید شد .

 

از اینکه هر چیزی را که می خواهید از جراح پلاستیک خود بپرسید نترسید. بسیاری از مردم احساس می کنند که سؤالات آنها احمقانه است و از پرسیدن آنها خودداری می کنند. به عنوان یک بیمار، این حق شماست که از همه چیزهایی که در مورد سلامتی شما می گذرد بدانید. مهم نیست چه چیزی است، از جراح پلاستیک خود بپرسید !

 

مشاهده سوابق پزشکی گذشته برای هر جراح تحت بررسی. به میزان تجربه آنها در مورد نوع روشی که به آن علاقه دارید نگاه کنید. مطمئن شوید که در مورد کل حرفه آنها سؤال می کنید. در مورد دکتر تحقیق کنید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب را انجام می دهید .

 ورم بینی بعد از تیپ پلاستی بعد از مدتی از بین میرود و هیچ جای نگرانی نیست.

قبل از انجام هر نوع جراحی زیبایی، باید تا حد امکان در مورد آن مطالعه کنید. این شامل صحبت با حرفه ای، دوستان، خواندن مقالات، کتاب ها و مجلات، و حتی نگاه کردن به روش های آنلاین است. ایده اصلی این است که قبلاً یک نوع متخصص شوید، حتی به فکر رفتن زیر چاقو باشید .

 

همیشه قبل از انجام عمل خود انتظارات واقع بینانه داشته باشید. اگرچه جراحی های زیبایی می توانند تغییرات شدیدی در ظاهر شما ایجاد کنند، اما نمی توانند معجزه کنند. اگر به جراحی علاقه دارید به دلیل اعتماد به نفس پایین یا مسائل دیگر ممکن است ناامید شوید. صرفاً کمی تغییر ظاهر شما ممکن است این مشکلات را برطرف نکند. یک حرفه ای پیدا کنید تا به شما در حل مشکلاتتان کمک کند .

 

بعد از عمل زیبایی، ناحیه برش خود را تمیز نگه دارید. درست مانند هر جراحی دیگری که ممکن است انجام دهید، تمیز کردن محل برش مهم است، زیرا از عفونت جلوگیری می کند. هنگامی که سایت بهبود یافت، حتی ممکن است بخواهید از کره کاکائو روی آن استفاده کنید تا به محو شدن ظاهر جای زخم کمک کنید .

 

قبل از اینکه برای جراحی زیبایی وارد خانه شوید، هر چیزی را که ممکن است در خانه نیاز داشته باشید بردارید و آن را در قفسه های پایینی قرار دهید و در فضای باز قرار دهید. این ایده خوبی است زیرا می خواهید پس از انجام جراحی تا حد ممکن کشش داشته باشید. زور زدن بیش از حد می تواند باعث آسیب شود .

 

قبل از انجام عمل جراحی، حتما بارها با پزشک خود صحبت کنید. مطمئن شوید که این روش را به طور کامل درک کرده اید و قبل از انجام این روش به تمام سوالات شما پاسخ داده شده است. وقتی با درک کامل از آنچه قرار است اتفاق بیفتد وارد عمل جراحی میشوید، کل فرآیند استرس بسیار کمتری را خواهید دید .

 

اگر متوجه شدید که چین و چروکهای بیشتری روی صورت و کرمهای شما ایجاد میشود و لوسیونهای ضد پیری این کار را انجام نمیدهند، ممکن است بخواهید تزریق بوتاکس را در نظر بگیرید. تزریق بوتاکس یک روش بدون درد و سریع برای کاهش فوری چین و چروک است. تزریقات باعث ایجاد اسکار نمی شوند و صورت شما در کمترین زمان جوان به نظر می رسد !

 

اگر سیگاری هستید و قرار است جراحی پلاستیک انجام دهید، سعی کنید حداقل یک ماه قبل آن را ترک کنید. اگر سیگاری باشید، برخی از پزشکان عمل جراحی شما را انجام نمی دهند. این به این دلیل است که سیگار جریان خون را کاهش می دهد و از بهبودی جلوگیری می کند .

 

هنگامی که به دنبال یک جراح زیبایی هستید، قیمت نباید یک عامل تعیین کننده در جراح انتخابی شما باشد. به سادگی با جراح که کمترین قیمت را دارد همراه نشوید. قیمت نشان دهنده کیفیت جراح و نتایجی که دریافت می کنید نیست. این می تواند نشان دهنده تجربه آنها باشد. حتی اگر، آنها هستند که عمل جراحی را انجام می دهند .

 

قبل از انجام عمل جراحی چندین ویتامین و مواد معدنی وجود دارد که در یک رژیم روزانه به آنها نیاز دارید. اینها شامل ویتامین های A، C و E است. بعد از اینکه در دوره نقاهت هستید، چند ویتامین اضافی وجود دارد. B6 و B12 که می خواهید به موارد قبلی اضافه کنید .

 

هرگز به درخواست شخص دیگری جراحی زیبایی انجام ندهید. به گفته دکتر فیل، اگر این کار را انجام دهید، به شخص دیگری اجازه می دهید بر عزت نفس شما حکومت کند، که در نهایت برای شما بسیار ناسالم است. جراحی زیبایی شامل احساس دیگران نسبت به شما نیست. این فقط باید شامل احساس شما نسبت به خودتان باشد .

 

اطمینان حاصل کنید که پزشک شما خطراتی را که در حین انجام این روش با آن روبرو هستید را به طور کامل افشا می کند. پس از اینکه جراح شما همه چیز را با شما در میان گذاشت، به اینترنت مراجعه کنید تا کمی بیشتر کند و کاو کنید. اگر متوجه شدید که خطرات دیگری به صورت آنلاین ذکر شده است، از پرسیدن آنها از پزشک خود نترسید. شما باید به طور کامل درک کنید که قرار است چه کاری انجام دهید و خطرات آن چیست .

 

تصمیم گیری برای انجام جراحی زیبایی یک تصمیم بزرگ است، بنابراین باید مطمئن شوید که جراح مناسب را انتخاب کرده اید. این مقاله نکاتی دارد که به شما کمک می کند تا تصمیمات خوبی بگیرید که از پشیمانی آینده جلوگیری می کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد