کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

عوارض تزریق چربی به صورت

 

جراحی زیبایی می تواند راهی عالی برای بهبود ظاهر افراد باشد. برخی از روش های زیبایی می توانند ساده و مقرون به صرفه باشند، در حالی که برخی دیگر می توانند دشوار و بسیار پرهزینه باشند. اگر میخواهید در هزینههای جراحی زیبایی صرفهجویی کنید و در عین حال جراح با بهترین کیفیت را دریافت میکنید، در ادامه چند نکته مفید را بخوانید .

 

قبل از انجام هر نوع جراحی زیبایی، خود را برای طیف وسیعی از سوالات دوستان و خانواده آماده کنید. بسیاری از مردم مزایایی که یک عمل زیبایی ارائه می دهد را درک نمی کنند یا به آنها احترام نمی گذارند و ممکن است در ابتدا قضاوت کنند. با این افراد صبور باشید و به آنها کمک کنید تا بفهمند چرا این کار را انتخاب کرده اید .

 

با پزشک خود اطمینان حاصل کنید که چه مدت پس از جراحی باید آنتی بیوتیک مصرف کنید. آنتیبیوتیکها میتوانند باعث شوند که احساس متفاوتی داشته باشید و به درستی عمل نکنند. بنابراین شما می خواهید بدانید که قبل از بهبودی کامل چقدر طول می کشد. اونوقت میتونی دوباره یه زندگی عادی داشته باشی .

 

هنگامی که در مورد روش آینده خود با جراح زیبایی خود صحبت می کنید، حتماً در مورد اعتبار او سؤال کنید. ببینید در کدام دانشگاه تحصیل کرده، چه سالی را به پایان رسانده و چند عمل جراحی انجام داده است. تصاویر قبل و بعد از بیمارانی که تحت همین روش (تحت مراقبت همان پزشک) قرار گرفته اند نیز باید در دسترس شما باشد .

 

با خطرات جراحی زیبایی خود آشنا شوید. تمام جراحی ها خطراتی را به همراه دارند. حتی معمولی ترین لیفت صورت می تواند منجر به مرگ شود. اگرچه چنین نتایج شدید رایج نیستند، مهم است که در مورد تمام خطرات احتمالی یاد بگیرید. باید آگاهانه تصمیم بگیرید. از پزشک یا جراح خود بخواهید تمام خطرات را به زبان ساده توضیح دهد .

 

اگر قصد انجام جراحی زیبایی را دارید، هنگام ملاقات با جراح خود آماده باشید. لیستی از سوالاتی که نیاز به پاسخ دارید داشته باشید. هر چیزی و هر چیزی که فکرش را می کنید بپرسید. نگران برداشتن برخی از یادداشت ها نباشید. تصمیم مهمی است. ممکن است بعداً هنگام آماده شدن برای جراحی به یادداشت نیاز داشته باشید .

 

فقط یک جراح را انتخاب کنید که دارای گواهینامه هیئت مدیره توسط ASPS باشد تا بدانید او واجد شرایط است. علاوه بر این، بدانید جراح شما هر چند وقت یک بار این عمل را انجام داده است و با سوابق برای اثبات این موضوع بخواهید .

 

حتی اگر جراح شما چندین روش را پیشنهاد می کند، در هر زمان فقط یک عمل جراحی را انجام دهید. هر چه تعداد جراحی های همزمان بیشتر باشد، خطر عوارض و خطاها بیشتر می شود. انجام چندین عمل جراحی به طور همزمان به این معنی است که شما به عنوان بیمار برای مدت طولانی تری تحت بیهوشی قرار می گیرید که مجموعه ای از خطرات خود را به همراه دارد .

 

در حالی که ممکن است بخواهید قسمت های خاصی از بدن خود را تقویت کنید، به جراحی زیبایی به عنوان راهی برای تغییر ظاهر خود به طور کامل نگاه نکنید. از آن برای نمایش ویژگی های طبیعی خود و پوشاندن هر گونه نقص جزئی که فکر می کنید شما را زیباتر نشان می دهد استفاده کنید .

 

قبل از رزرو با هر پزشک خاصی برای جراحی زیبایی خود، با بیماران قبلی صحبت کنید. این بیماران گذشته بهترین فرصت شما برای درک کیفیت پزشک و همچنین حمایتی است که دریافت خواهید کرد. از جراح بخواهید برای برخی از مراجع بیمار، یا اینترنت را برای پست های انجمن مربوط به تجربیات بیمار با جراح خاص خود بررسی کنید .

 

یک جراح زیبایی خوب میداند که علیرغم تمام آمادگیهای ذهنی قبل از جراحی، بیمار همچنان ترسها و نگرانیهایی دارد، پس از اتمام عمل جراحی. شما باید در تماس با جراح خود پس از جراحی احساس راحتی کنید تا در مورد این نگرانی ها و نگرانی ها صحبت کنید .

 

این احتمال وجود دارد که از نتایج جراحی زیبایی خود ناراضی باشید. شما می توانید با انجام تحقیقات خود در مورد جراح و مرکز درمانی که در آن عمل خود را انجام می دهید، شانس را کاهش دهید. مطمئن باشید که جراح تمام گواهینامه های مناسب و شهرت زیادی در جامعه دارد .

 

اطمینان حاصل کنید که جراح شما دارای تاییدیه هیئت جراحی پلاستیک آمریکا است. هر پزشکی که MD خود را دریافت کرده باشد می تواند به طور قانونی عمل جراحی زیبایی انجام دهد. متاسفانه جراحی زیبایی و ترمیمی بخش بسیار کمی از مدرک پزشکی عمومی است. جراحان دارای گواهی هیئت مدیره پزشکانی هستند که دوره رزیدنتی را در جراحی پلاستیک به پایان رسانده اند. آنها چندین امتحان را برای اثبات مهارت گذرانده اند .

 

طوری برنامه ریزی کنید که زندگی شما برای دو هفته بلافاصله پس از جراحی بیش از حد سخت نباشد. وقتی جراحی زیبایی را در نظر می گیرید، به این سادگی نیست که یک روز مرخصی بگیرید و سپس به سر کار برگردید. عامل زمان بهبودی همچنین به عنوان اینکه اگر برای چند روز به کمک نیاز دارید، کسی را در دسترس داشته باشید تا به شما کمک کند .

 زشت شدن صورت بعد از تزریق چربی یک چیز طبیعی است و اصلا جای نگرانی نیست.

مهم نیست که چه نوع جراحی پلاستیک انجام داده اید، مهم است که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. همانطور که قبلاً می دانید، اشعه ماوراء بنفش همیشه برای شما مضر است. اما وقتی جراحی زیبایی انجام داده اید، حتی بدتر است. از آنجا که پوست شما در حال حاضر بسیار حساس است، که نور خورشید می تواند به سرعت باعث آسیب شود .

 

قبل از انجام جراحی پلاستیک به دلایل زیبایی، گزینه های دیگر را امتحان کنید. ابتدا ورزش، رژیم غذایی، کرم های صورت و سایر روش های غیر تهاجمی را در نظر بگیرید. این گزینه ها سالم تر و کم خطرتر هستند. آنها ممکن است نتایجی را که می خواهید به شما ارائه دهند. حتی اگر این کار را نکنند، به آماده سازی بدن شما برای جراحی پلاستیک کمک می کنند. این روند را آسان تر می کند .

 

از پزشک خود بپرسید که آیا جراحی زیبایی که در نظر دارید خطر ایجاد زخم یا عفونت را در پی دارد یا خیر. برخی از جراحی ها همیشه جای زخم دارند. اگرچه در برخی موارد، جای زخم ممکن است بر واقعیت فعلی ارجح باشد. همیشه خطر عفونت را ارزیابی کنید. همچنین در نظر بگیرید که عفونت های احتمالی چقدر می توانند خطرناک باشند .

 

همانطور که قبلا گفته شد، یک راه خوب برای بهبود ظاهر، جراحی زیبایی است. رویه ها از نظر قیمت و دشواری، از ساده و مقرون به صرفه، بسیار دشوار و پرهزینه متغیر هستند. نکات مفیدی که در مقاله بالا ارائه شد به شما کمک می کند بدون شکستن حساب بانکی خود، بهترین عمل جراحی زیبایی را در دسترس داشته باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد