کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

درد پروتز سینه

 

ممکن است از شانس تغییر چیزی از طریق جراحی زیبایی هیجان زده شوید. این عالی است، اما باید مطمئن شوید که به طور کامل از همه چیزهایی که قرار است اتفاق بیفتد مطلع هستید. در اینجا چند نکته در مورد جراحی زیبایی وجود دارد تا مطمئن شوید که به خوبی از این روند آگاه هستید .

 

از جراح خود بپرسید که چگونه از تشکیل لخته های خون در طول جراحی جلوگیری می کند. معمولاً برای جلوگیری از تشکیل لخته خون به شما رقیق کننده خون می دهند. اگر این راه حلی است که جراح شما می خواهد استفاده کند، با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که می توانید با خیال راحت از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنید .

 

هر جراحی تخصصی دارد. باید با جراح مورد نظر صحبت کنید تا مطمئن شوید که تخصص او همان چیزی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. در حالی که پزشکان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از روش ها را انجام می دهند، بهترین کار این است که جراحی شما توسط فردی انجام شود که در آن نوع خاص دانش تخصصی دارد .

 

هرگز جراحی خود را توسط اولین جراحی که با او صحبت می کنید انجام ندهید. در حالی که آنها ممکن است همه چیزهای درست را بیان کنند، ممکن است جراح دیگری وجود داشته باشد که صلاحیت بیشتری برای انجام این روش داشته باشد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کدام یک استفاده کنید، با چند نفر صحبت کنید و در مورد همه آنها تحقیق کنید .

 

بررسی کنید که آیا جراح مجوز دارد یا خیر. همچنین، نگاه کنید تا ببینید آیا فردی که مد نظر شماست گواهینامه هیئت مدیره دارد یا خیر. در حالی که هیچ یک از این موارد تضمین نمی کند که جراحی شما بدون خطا انجام شود. عموماً جراحانی که این صلاحیت ها را دارند، در رشته خود با تجربه ترند .

 

قبل از اینکه زیر چاقو بروید، همیشه به دنبال یک جراح زیبایی با گواهی بورد باشید. ضروری است که جراح خود را بشناسید. در مورد صلاحیت ها و گواهینامه های او بپرسید. درخواست عکس قبل و بعد. در صورت امکان، با بیماران سابق صحبت کنید. یک جراح خوب مفتخر است که بهترین کار خود را به نمایش بگذارد و همیشه در مورد صلاحیتها ظاهر میشود .

 

علاوه بر معاینه جراح خود، می خواهید کلینیک یا بیمارستانی را که در آن جراحی انجام می شود نیز بررسی کنید. اغلب اوقات این مکان با پزشک شما ارتباطی ندارد. شما می خواهید ببینید که آیا استانداردهای مورد نیاز شما را حفظ می کند یا خیر .

 سوالی که در ذهن خیلیا هست اینه که آیا پروتز سینه درد دارد که باید بگم بله پروتز سینه یک عمل زیبایی است و تمام عمل های زیبایی درد دارد و با بی حسی یا بی هوشی انجام میشوند.

هر جراحی با خطراتی همراه است. خطرات را با جراح خود در میان بگذارید تا از هر چیزی که ممکن است رخ دهد آگاه باشید. هنگامی که شما یک عمل زیبایی را در نظر می گیرید، به راحتی می توان هر خطری را فراموش کرد .

 

با جراح پلاستیک خود در مورد هر گونه بیماری که ممکن است داشته باشید صحبت کنید. برای جراح پلاستیک شما مهم است که از مشکلات پزشکی شما اطلاع داشته باشد، زیرا برخی از آنها می توانند باعث ایجاد مشکل در جراحی شوند. همچنین، حتماً جراح پلاستیک را در مورد هر دارویی که مصرف می کنید مطلع کنید .

 

برای هر جراحی زیبایی، مطمئن شوید که یک جراح زیبایی معتبر را انتخاب کنید که تجربه انجام عمل شما را داشته باشد. یک جراح عالی وقت صرف می کند تا با شما بنشیند و به شما کمک کند قبل از انجام جراحی خطرات موجود را درک کنید. آنها همچنین مایل خواهند بود اعتبار خود و هر اطلاعات دیگری را که شما بخواهید نشان دهند .

 

شما باید لیستی از سوالاتی که می خواهید جراح به آنها پاسخ دهد تهیه کنید. قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد انجام یا عدم انجام جراحی، باید اطلاعات خود را مستقیماً از جراح دریافت کنید. همیشه مطمئن شوید که آنها توسط هیئت رسمی تایید شده اند. همچنین بخواهید تصاویر قبل و بعد از بیمارانی را که جراحی کرده است مشاهده کنید. ترجیحاً کسانی که همان جراحی مورد نظر شما را انجام داده اند. از او در مورد روش، داروها و روند بهبودی بپرسید .

 

دریابید که آیا روش مورد نظر شما نیاز به بیهوشی دارد یا خیر. انواع آن آرامبخش موضعی، عمومی یا نیمه هوشیار هستند. قبل از انجام عمل در مورد خطر و ایمنی هر یک با پزشک خود صحبت کنید. بسیاری از روشها به شما امکان انتخاب میدهند، اما آرامبخشی عمومی گرانتر است. علاوه بر این، حتماً بپرسید که چقدر به آن نیاز دارید و اگر برای شما کافی نباشد چه خواهند کرد .

 

پس از انجام عمل زیبایی حتماً خواب کافی داشته باشید. درست مانند زمانی که بیمار هستید، بهترین پادزهر برای درد پس از جراحی که ممکن است داشته باشید، خوابیدن است. از شخص دیگری در خانواده خود بخواهید هر وظیفه ای را که ممکن است دارید به عهده بگیرد تا بتوانید به درستی استراحت کنید. گوشی خود را خاموش کنید و چراغ ها را خاموش کنید !

 

به یاد داشته باشید که جراحی زیبایی تحت پوشش بیمه شما نخواهد بود مگر در شرایط بسیار خاص. هر روش ممکن است هزینه متفاوتی داشته باشد. قبل از انجام این روش، مطمئن شوید که توانایی پرداخت آن را دارید. هنگام تلاش برای تعیین هزینه کل عمل زیبایی خود، هزینه های مربوط به مراقبت های بعدی و ویزیت های اضافی را به پزشک درج کنید .

 

فکر نکنید که جراحی پلاستیک معجزه درمان کمبود عزت نفس است. در حالی که انجام عمل جراحی می تواند ظاهر شما را بهتر کند، تنها زمانی می تواند احساس بهتری در شما ایجاد کند که از قبل احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. قبل از انجام عمل جراحی به یک درمانگر مراجعه کنید تا مشخص شود که آیا جراحی انتخاب عاقلانه ای است یا خیر .

 

یکی از مهمترین جنبه های جراحی زیبایی، درک دوره نقاهت است. شما باید دقیقاً همانطور که پزشک گفته است در این مدت انجام دهید تا از بهبودی مناسب و نتایج بهینه اطمینان حاصل کنید. دو هفته بعد از عمل جراحی بیشترین تاثیر را روی نتایج دارد .

 

قبل از اینکه وارد عمل جراحی شوید، بدانید که اگر اوضاع بهم ریخته باشد، چه گزینه هایی دارید. اگر تجربه جراحی زیبایی ضعیفی دارید، ممکن است بعد از این واقعیت آنقدر از نظر احساسی به خطر بیفتید که نتوانید به طور موثر گزینه های خود را بررسی کنید. به خودتان لطف کنید و از قبل تحقیق کنید. این می تواند به شما آرامش خاطر بدهد که برای جراحی نیاز به آرامش کامل دارید .

 

جراحی زیبایی چیزی است که نباید عجله کرد. شما می توانید خوشحال باشید که بالاخره می توانید چیزی را در مورد خود تغییر دهید که دوست ندارید، اما به یاد داشته باشید که این جراحی است. در مورد کل فرآیند آماده و مطلع باشید تا به خوبی پیش برود. از نکات ارائه شده در اینجا استفاده کنید و مطمئن باشید که هم آماده هستید و هم مطلع هستید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد