کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

کلینیک جذابیت

در این وبلاگ به شما آموزش میدهیم که چطور زیبا تر شوید.

پی آر پی صورت چیست و چگونه انجام میشود

پی آر پی 

عزت نفس شما یکی از مهم ترین چیزهایی است که به دیگران القا می کنید. وقتی احساس زیبایی می کنید، اعتماد به نفس، مثبت اندیشی و اشتیاق بیشتری دارید. این به شما کمک میکند دوستان راحتتری پیدا کنید و شاید حتی شغلی را که همیشه میخواستید تضمین کنید. این مقاله شامل نکات و توصیه های زیبایی است که به شما کمک می کند بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید.

 

سلول های پوست خود را با لایه برداری حفظ کنید. پوست های حساس باید هفته ای یک یا دو بار لایه برداری شود. اگر این مرحله حیاتی را رها کنید، مرحله بسیار مهمی را پشت سر گذاشته اید که واقعا می تواند به درخشش پوست شما کمک کند. انجام این کار می تواند به صورت شما ظاهری درخشان تر بدهد و همچنین چربی و کثیفی منافذ شما را کاهش می دهد.

 

علم زیبایی نشان داده است که هر چه صورت شما متقارن تر باشد، زیباتر می شوید. اگر می خواهید زیباتر به نظر برسید، برای حفظ این تقارن هر کاری می توانید انجام دهید. صرف نظر از اینکه ریش خود را کوتاه می کنید یا آرایش می کنید، باید از متقارن بودن سمت راست و چپ اطمینان حاصل کنید (تصاویر آینه ای).

 

با استفاده از وازلین شبانه می توانید ظاهر ابروهای خود را بهبود ببخشید. این کار باعث می شود ابروهای شما زیباتر و درخشان تر به نظر برسند. از مصرف وازلین در جای دیگری روی صورت خود خودداری کنید زیرا می تواند باعث جوش های ناخواسته آکنه شود.

 اگر میخواهید بدانید عوارض پی آر پی صورت چیست باید بگویم احتمال دارد تا چند وقت تورم و قرمزی رخ دهد.

از غذاهای تصفیه شده به عنوان بخشی از برنامه زیبایی روزانه خودداری کنید. غذاهای تصفیه شده بیشتر مواد مغذی را که به طور طبیعی در یک غذا یافت می شود از بین می برند. اغلب اوقات چیزهای خوب با مواد شیمیایی و تقویت کننده جایگزین می شوند. سلامت کلی شما به میزان قابل توجهی بهبود می یابد، نه فقط پوست، ناخن ها و موهای شما.

 

برای اینکه مژه هایتان ضخیم تر به نظر برسند، قبل از زدن ریمل، آن ها را با یک لایه پودر شل بپوشانید. با استفاده از یک برس کوچک، یک لایه نازک از پودر شفاف را روی مژه های خود بمالید و مراقب باشید که پودر وارد چشمانتان نشود. با یک لایه از ریمل مورد علاقه خود در بالای پودر ادامه دهید.

 

یک برس موی گراز با کیفیت بالا ممکن است راه حلی برای موهای وز شما باشد. بسیاری از افراد از وز شدن موها رنج می برند. برای کاهش موخوره در حین خشک کردن موهای خود، از برس با موهای گراز استفاده کنید. در حالی که سشوار را به سمت پایین گرفته اید مسواک بزنید تا موهایتان خشک شود.

 

شما می توانید با کوتاه کردن چتری های خود در خانه در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. ابتدا مطمئن شوید که قیچی مناسب دارید. پول را برای یک جفت قیچی کوتاه موی خوب خرج کنید. چتری های خود را خشک کنید. نحوه کوتاه کردن آنها به نوع موی شما بستگی دارد، اما اکثر افراد بهترین کار را با تقسیم چتری ها به سه قسمت، نگه داشتن موها به سمت بالا و گرفتن برش های مورب کوچک به طوری که برش ها صاف نباشد، انجام می دهند. پیچ و تاب را رها کنید، ببینید چگونه به نظر می رسید، و آنقدر تکرار کنید تا به اندازه کافی برای دلخواه شما کوتاه شود.

 

زیبایی در جزئیات است، بنابراین ممکن است مجبور شوید کمی زمان را صرف چیزهای کوچکی کنید که اغلب نادیده گرفته می شوند. این می تواند به معنای استفاده از یک لایه بردار خوب در حمام یا یادگیری روش صحیح اصلاح صورت یا پاهایتان باشد. این چیزهای کوچک به شما کمک می کند تا خیلی بهتر شوید.

 

اگر هنگام اصلاح از موهای زائد روییده رنج می برید، سعی کنید به محض تمام شدن پاهای خود از کمی کرم مرطوب کننده با کیفیت روی پاهای خود استفاده کنید " یعنی قبل از خشک شدن کامل پاها. یک کرم مرطوب کننده با کیفیت سرشار از نرم کننده ها است، به این معنی که موهای موجود مستقیماً به سمت بیرون رشد می کنند، نه اینکه در پوست شما جاسازی شوند.

 

قبل از استفاده از اسپری برنزه کننده مطمئن شوید که هر دو اصلاح کرده و سپس لایه برداری کنید. این باعث می شود رنگ به طور یکنواخت ادامه یابد و کمتر مصنوعی به نظر برسد.

 

ژله نفتی را برای انواع ترفندهای زیبایی در دسترس داشته باشید. از آن برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کنید، ملایم و موثر است. از آن به عنوان یک درمان شدید پوست خشک استفاده کنید. برای داشتن لب های نرم و سالم به جای برق لب از وازلین استفاده کنید. به طور گسترده در دسترس است و مقرون به صرفه است.

 

Visine را در کیف خود قرار دهید تا چشم های تحریک شده را آرام کنید. قرمز شدن چشم ها به خصوص بعد از شب های طولانی بسیار رایج است. چشم های قرمز برای ظاهر جوان شما کار چندانی نمی کند. چند قطره ویزین می تواند به سرعت این مشکل را برطرف کند. می توانید از آن برای از بین بردن آکنه نیز استفاده کنید. فقط کافی است کمی روی جوش بکشید و اجازه دهید خشک شود. پوست شما خیلی سریع بهبود می یابد.

 

یک لوله کوچک کرم دست را در کیف خود نگه دارید تا در روزهای بد مو از آن به عنوان رام کننده مو استفاده کنید. در تابستان، از مقدار کمی کرم دست استفاده کنید و آن را روی موهای خود بمالید. نوک انگشتان شما موخوره را رام می کند. در فصل زمستان، مقداری از کرم دست را به اندازه یک سکه روی دستان خود قرار دهید و آن را روی موهای خود صاف کنید تا حالت استاتیک از بین برود.

 

اگر تا به حال از ناخنها رنج میبرید، میدانید که راههای پیشگیری از آنها ضروری است. شما باید کوتیکولهای خود را به خوبی مرطوب نگه دارید، زیرا کوتیکولهای خشک راحتتر پاره میشوند، که منجر به چیدن آنها و ایجاد ناخنهای دردناک میشود. برای کمک به این امر، قبل از استفاده از یک مرطوب کننده عمیق، شب ها از روغن کوتیکول استفاده کنید.

 

برای داشتن یک محصول زیبایی موثر، روغن نارگیل را در نظر بگیرید. با آنتی اکسیدان ها با پیری مبارزه می کند. روغن نارگیل را با شکر ترکیب کنید تا یک لایه بردار ملایم ایجاد کنید.

 

با کمی ماساژ دادن به کاهش سایه های تیره و کیسه های اطراف چشم کمک کنید. از مقداری مرطوب کننده خوب روی نوک انگشتان خود استفاده کنید و دور چشم را ماساژ دهید. این به تخلیه لنفاوی اطراف چشم شما کمک می کند و ظاهر آسیب را کاهش می دهد.

پی آر پی 

اگر ابروهایتان کمی نامرتب شده اند و می خواهید آن ها را رام کنید، سعی کنید از مقدار کمی اسپری مو روی آن ها استفاده کنید. کاری که باید انجام دهید این است که یک شانه ابرو یا مسواک استفاده نشده تهیه کنید و آن را با اسپری مو اسپری کنید. ابروها را شانه کنید تا صاف و صاف شوند.

 

در حالت ایدهآل، اکنون چند ایده زیباتر از قبل از خواندن این مقاله در اختیار دارید. وقتی از ایده هایی که از این مقاله آموخته اید استفاده کنید، به زودی احساس می کنید که یک متخصص زیبایی هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد